۶۸۶۴۸۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

خادم: امیدوارم رسول به خانه بازگردد

برادر رسول خادم با اشاره به اظهارات رییس مستعفی فدراسیون کشتی می‌گوید، رسول اصرار و یا حتی پیشنهادی برای رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نداشته است. او از کسانی که از اظهارات او تفاسیر ناپخته داشته‌اند، گلایه کرد.

ایسنا: امیررضا خادم، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حاشیه‌های اخیر کشتی ایران با حمایت از رسول خادم گفت: هرچه دو بیانیه اخیر رسول را می‌خوانم مطلبی دال بر این که ایشان اصرار و یا حتی پیشنهادی برای رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی داشته باشد نمی‌بینم! جای تامل و تعجب بسیار دارد که چطور بعضی افراد، بدون بررسی اصل خبر و در اظهاراتی که شاید از پختگی لازم برخوردار نباشد، موضوع را تفسیر به رای نموده و به راحتی سرمایه های ملی کشور را به زیر سوال می‌برند!.

وی افزود: بنده به عنوان فردی که روزگار جوانی‌اش را در میادین ورزشی در مسیر کسب افتخاراتی هرچند ناچیز و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورش سپری کرده و امروز هم در عرضه مدیریت کلان ورزش کشور فعالیت می‌کند، عمیقاً متاسفم که در آستانه ٤٠ سالگی انقلاب و علیرغم سیاست کلی نظام مبتنی بر "جذب حداکثری" و "دفع حداقلی"، کماکان شاهد برخی رفتارها و اقدامات سلبی و قهری هستیم که با بهره‌گیری از ابزارهای گوناگون و ایجاد محدودیت‌های اجتماعی، اسباب تنگ‌تر شدن روز افزون حلقه خودی‌ها و تبدیل کردن بخش عمده‌ای از خواص و متخصصان حوزه‌های گوناگون کشور به غیرخودی را فراهم نموده‌اند!

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: شجریان‌ها، کیارستمی‌ها، فرهادی‌ها و... و حتی برخی فعالان سیاسی و مسوولان رده‌های مختلف در طول ٤٠ سال گذشته، بخشی از این خبرگان هستند که قطعاً خروج تحمیلی آنان از جمع خودی‌ها، نه تنها هیچ ثمره ای برای کشور در بر نخواهد داشت، بلکه زمینه‌ای است برای ایجاد شکاف میان اقشار مختلف جامعه و سوءاستفاده معاندین از این فرصت. مخلص کلام، بزرگواران و دوستداران واقعی کشور، بیائید از ابزارهای قدرتمندی که به واسطه همین نظام به دست آورده‌ایم در مسیر فراهم آوردن ضروری ترین نیاز امروز جامعه ایرانی یعنی اتحاد و همدلی و افزایش نشاط اجتماعی استفاده نموده و نگذاریم با رفتارهای مخرب و حذفی، حلقه دوستان و خودی ها هر روز تنگ تر از پیش شده و درنتیجه این رویکرد، افتراق و شکاف قلبی و عقلی میان اقشار مختلف جامعه فراهم شود.

خادم در پایان افزود: امیدوارم برادر عزیزم رسول "خادم" ملت نیز به خانه خود بازگردد و با همت و حمایت همه جانبه‌ی مسوولان در بخش‌های مختلف به خصوص در حوزه دیپلماسی خارجی بتوان با درایت و تدبیر و در عین حفظ اصول و سیاست‌های کلی کشور، تبعات شیوه فعلی مواجهه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌المللی ورزش را مدیریت کرده و به حداقل ممکن کاهش داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کنم رسول علاوه بر قهر از فدراسیون کشتی از خونه وخانواده هم قهر کرده که برادرش نگران شده وگفته امیدو به خانه برگرددارم

    • خاسر

      حق با رسول خادم است،ما همیشه و همه جا کاسه داغ تر از اش هستیم اقا خود فلسطینی ها با اسرائیلی ها بصورت مخفیانه واشکارا مراوده دارند اما ما بخاطر انها داریم تاوان پس میدیم.خدایا ما را از شر این اسرائیلی ها وکشورهای عربی دور کن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج