۶۸۶۵۹۲
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

ابزار نگرانی از حضور دوتابعیتی‌ها در مدیریت اجرایی

: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق گزارش وزارت اطلاعات بیش از ۲۰۰ دوتابعیتی در مدیریت اجرایی کشور حضور دارند که اعلام خطری جدی برای جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق گزارش وزارت اطلاعات بیش از ۲۰۰ دوتابعیتی در مدیریت اجرایی کشور حضور دارند که اعلام خطری جدی برای جمهوری اسلامی ایران است.

هاجر چنارانی در تذکری شفاهی خود به رئیس‌جمهور در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: براساس گزارش وزارت اطلاعات بیش از ۲۰۰ دوتابعیتی در مدیریت اجرایی کشور حضور دارند. خواهش می کنم به این گزارش توجهی ویژه شود.

وی در ادامه گفت: وزارت اطلاعات در اظهارنظر نسبت به خطر تهدید نفوذ دوتابعیت‌ها به کمیته تحقیق و تفحص اینگونه اعلام کرده که بررسی وضعیت برخی از مدیران و کارشناسان و متخصصان بخشهای مختلف و مرتبط با حوزه‌های علمی و حساس کشور مبین آن است که تعداد قابل توجهی از افراد مذکور دارای تابعیتی مضاعف یا گرین کارت و یا اقامت کشورهای خارجی هستند.

وی افزود: لازم به توضیح است که افراد دارای تابعیتی مضاعف یا اقامت خارج از کشور حداقل در ۱۹ حوزه مورد استعلام قرار گرفتند که براساس آمار تقاضا که منجر به مخالفت و عدم تایید صلاحیت شده است، ۲۱۰ مورد در طی دو سال گذشته معرفی و اعلام شدند. این بیانگر این است که خطر نفوذ مدیران و همسران و فرزندان دوتابعیتی کیان مدیریت نظام جمهوری اسلامی ایران را در حوزه‌های مختلف تهدید می کند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: در این خصوص نمایندگان طرح‌هایی دارند از جمله یکی از طرح‌های ما این است که از دادستان محترم کل کشور که قطعا پیگیر این موضوع حساس هستند، به عنوان مدعی‌العموم تقاضا داریم از حقوق عامه مردم دفاع کند و افراد دوتابعیتی را با صدور قرار و یا اعلام به مدیران عالی برکنار نمایند. دولت نیز از طریق حراست کل طی فرمی از تمامی مدیران حاضر در سطوح مختلف خوداظهاری در موضوع دوتابعیتی را اخذ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیران نادان==دزدی واختلاس/ مدیران دانا= تولید با کیفیت جهنی و اشتغال

    • بدون نام

      مدیران دانا= تولید با کیفیت جهانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج