۶۸۶۶۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پایان فیلمبرداری «مرد ایرلندی» اثر اسکورسیزی

فیلم‌برداری اصلی «مرد ایرلندی» جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی روز گذشته پنجم مارس به پایان رسید و خود کارگردان این خبر را در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد.

بانی فیلم به نقل از ایندی‌وایر نوشت: فیلم‌برداری اصلی «مرد ایرلندی» جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی روز گذشته پنجم مارس به پایان رسید و خود کارگردان این خبر را در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد.

پایان فیلمبرداری «مرد ایرلندی» اثر اسکورسیزی

فیلم‌برداری این درام گنگستری از ماه اوت گذشته در شهر نیویورک و حوالی آن آغاز شده بود. «مرد ایرلندی» بازگشت اسکورسیزی به ژانر گنگستری است و همکاری دوباره او با بازیگر بزرگ و مورد احترامش یعنی رابرت دنیرو را رقم زده است. فیلم بر اساس کتابی با عنوان «شنیدم خانه نقاشی می‌کنی» (۲۰۰۳؛ عنوان کتاب از اصطلاح عامیانه‌ای بین جنایتکاران گرفته شده است و در اصل به قراردادهای کشتن و پاشیدن خون بر دیوارها اشاره دارد) به قلم چارلز برنت شکل گرفته است که روایتگر سال‌های فعالیت فرانک شیرن ملقب به مرد ایرلندی به عنوان آدم‌کش است.

جو پشی، آل پاچینو و ری رومانو از دیگر بازیگران فیلم هستند. اما موضوع جالب این‌جاست که فیلم با این‌که اوایل سال به پایان رسیده است اما تا سال ۲۰۱۹ توسط نتفلیکس اکران و عرضه نخواهد شد؛ به‌خصوص که جلوه‌های ویژه فیلم کار بسیار زیادی لازم دارند. اسکورسیزی با کمپانی‌های Industrial Light و Magic همکاری می‌کند تا شخصیت دنیرو در فیلم و در جریان فلاش‌بک‌های روایت، «جوان‌سازی» شود؛ درست مثل همان کاری که این کمپانی با برد پیت در «مورد عجیب بنجامین باتن» انجام داد.

اسکورسیزی در تأیید پایان تولید و فیلم‌برداری «مرد ایرلندی» نوشت: «از آدم‌های بسیاری متشکرم که امکان ساخت این فیلم را مهیا کردند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج