۶۸۶۶۸۵
۹ نظر
۵۰۱۲
۹ نظر
۵۰۱۲
پ

حمایت فردوسی‌پور از ورود زنان به ورزشگاه

عادل فردوسی‌پور سعی کرد خیلی زیرپوستی حمایتش را از ورود زنان به ورزشگاه حمایت کند. دختران آزادی در هفته اخیر حسابی خبرساز شده اند.

خبرآنلاین: عادل فردوسی‌پور سعی کرد خیلی زیرپوستی حمایتش را از ورود زنان به ورزشگاه حمایت کند. دختران آزادی در هفته اخیر حسابی خبرساز شده اند.

دیشب برنامه ۹۰ به رسم هر هفته پخش شد و نکات جالب توجهی هم داشت. نکته جالب توجه در این برنامه زمانی بود که عادل فردوسی پور به همراه کارشناس داوری می خواستند، مسائل داوری دربی را مورد بحث قراردهند که عادل به یکباره از رفتار تماشاگران در این بازی یاد کرد.

فردوسی پور با انتقاد از رفتار تماشاگران در دربی گفت: «خیلی زیبا نیست که ما کشور خود را مقابل رییس فیفا ناامن نشان دهیم و نارنجک به سمت یکدیگر پرتاب کنیم. ما باید از رانت به وجود آمده با رییس فیفا برای کشورمان استفاده کنیم و شرایط میزبانی کشورمان مقابل تیم های عربی را فراهم سازیم.»

عادل همچنین کنایه ای به مسئولان زد و خیلی نرم یا به قول خودش ملو از آن ها انتقادی هم کرد و گفت: «با حضور خانواده ها فضای ورزشگاه ها بهتر خواهد شد.» او در این انتقاد منظورش به حضور بانوان در ورزشگاه ها بود. عادل البته این مسئله را با موضوع حضور خانواده ها در ورزشگاه مطرح کرد تا به نوبه خود از حضور هر چه زودتر بانوان در ورزشگاه ها حمایت کرده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گمشو

    • بدون نام

      این ناعادل فردوسی پور دیشب حسینی دروازه بان استقلال روکه رکورد گل نخوردن تواین فصل بود تونظرسنجی نزاشت واز استقلال یه بازیکن واز پرسپولیس دوبازیکن گذاشت تا آرای پرسپولیسیا بشکنه تایه استقلالی انتخاب بشه تاسف

    • بدون نام

      انقدر آزادی هست

      که زیر پوستی اعتراض کرده

      خخخ

    • ک

      ورود زنان به کدام ورزشگاه؟ همون استادیوم و ورزشگاهی جماعت انبوه حاضر دراستادیوم آزادی، در حضور رئیس و نماینده فیفا ادعای عربستان بر وحشی و اوباش بودن تماشاگران ایرانی را با انداختن سنگ و بطری و ترقه به سمت بازیکنان تعبیر کردند و واقعیت بخشیدند؟
      من هم قبلاً طرفدار ورود زنان به ورزشگاه بودم با این تئوری که ورزش از اعتیاد بهتر است چه برای مرد چه برای زن ! اما حالا با انبوه پرتاب سنگ وترقه بطری آب به داخل زمین در حضور اینفانتینیو رییس فیفا که یکی دوتا هم نبود به این نتیجه رسدم که به قول همان ضرب المثل معروف: نون گندم شکم فولادی میخواد،به این معنی که جماعت مریض احوال ما نه جنبه دارند و نه ظرفیت و نه اخلاق! میگوییدنه؟ بروید فیلم مجدد بازی استقلال پیروزی و رفتار تماشاگران را دوباره نگاه کنیدو به حجم انبوه پرتابها به داخل زمین خوب توجه کنید حالا زنها هم میخواهند به این هولیگان اضافه شوند و حتماً ایندفعه شلوار ولباس زیر خود را بر سر چوب کنند و تاب بدهند،واقعیتیه که جماعت مریض احوال فکری جنبه و ظرفیت ندارند، قبول کنیم

    • بدون نام

      مردکه این چه حرفی برو اول ناموس ببر ببین چی مشنو در ورزشگاه ویا جز حرف زشت چیزی دیگر است ای وای. مگر انسان چقدر عمر میکنه

    • بدون نام

      تمام این دو بهم زدنیها پرو کردن مردم وجوانان واشاعه بدبختی زیر سر این مردک هست
      حالم از برنامه نود بهم میخوره

    • بدون نام

      هرچند از عادل خاین وطن وهم وطن فروش افغانی حالم بهم میخوره تواین مورد است گفته

    • بدون نام

      دیر یا زود حضور بانوان آزاد میشه،پس بهتره که هرچه زودتر انجام بشه تا مردم به حضور زنان عادت کنند

    • بدون نام

      منظور حضور دختران انچنانی نه زنان اینچنینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج