۶۸۶۷۲۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رپورتاژ اگهی

جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر!

دکتر امیررضا معتبر، عضو هیات علمی دانشکده پزشکی، فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک، تاکید میکند که هر بیمار و متقاضی، قبل از اقدام به هرگونه جراحی و اعمال زیبایی، باید تحقیق جامع و مفصلی انجام دهد و پزشکی را انتخاب کند که در حیطه فوق تخصصی مشغول به کار جراحی است

تمایل به داشتن ظاهری زیبا و جذاب، اشتیاقی سیری ناپذیر است که کمتر کسی میتواند آن را نادیده بگیرد. به منظور دست یافتن به زیبایی بیشتر، راهکار‌های متفاوتی وجود دارد. یکی از راهکار‌های میانبر برای رسیدن به زیبایی، جراحی‌های زیبایی است. نکته‌ای که حائز اهمیت است، سپردن کار جراحی به افراد متخصص است.

متاسفانه در جامعه امروز خیلی‌ها از نام رسته پزشکی سوء استفاده میکنند و جان انسان‌ها را به خطر میاندازند. دکتر امیررضا معتبر، عضو هیات علمی دانشکده پزشکی، فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک، تاکید میکند که هر بیمار و متقاضی، قبل از اقدام به هرگونه جراحی و اعمال زیبایی، باید تحقیق جامع و مفصلی انجام دهد و پزشکی را انتخاب کند که در حیطه فوق تخصصی مشغول به کار جراحی است.

دکتر معتبر با تجربه موفقیت آمیز طی سال‌ها در انجام جراحی‌های زیبایی و ترمیمی، در ادامه عنوان میکند چنانچه میخواهید از عواقب ناخوشایند جراحی در امان باشید، به سراغ جراحان پلاستیک و زیبایی بروید. فوق تخصصان جراحی زیبایی و پلاستیک، همگی عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران هستند و این جراحان سابقه طولانی در انجام عمل‌های زیبایی دارند. این میزان تجربه در اعمال ترمیمی و زیبایی، هر انسان هوشیاری را ترغیب میکند تا کار را به دستان توانمند جراحان پلاستیک و زیبایی بسپارد و با خیالی آسوده تن به جراحی دلخواه خود بدهد.

جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر! جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر!


جراحی زیبایی؛ از رویا تا واقعیت!


اولین و مهم‌ترین نکته، در کلینیک زیبایی دکتر معتبر، فراهم کردن محیطی به دور از هر گونه استرس و نگرانی برای بیماران است. آرامش به بیمار و پزشک کمک میکند که تصمیم گیری و نتیجه بهتری بدست بیاورند. در جلسات مشاوره بیمار به راحتی انتظارات و توقعات خود را بیان میکند و پزشک با صبوری، تمام انتظارات بیمار را بررسی میکند تا بیمار بتواند در هر زمینه‌ای که قصد دارد عمل زیبایی را انجام دهد، از تمام جوانب و عواقب آن آگاه شود. البته باید بدانید که توقعات باید در حد معقول و سنجیده باشد تا پزشک بتواند به آن جامه عمل بپوشاند. متاسفانه گاهی اوقات بیمارانی برای جراحی مراجعه میکنند که یکسری توقعات و انتظارات نابجا دارند. بخصوص در انجام عمل زیبایی بینی که آن‌ها تحت تاثیر تبلیغات و یکسری باور‌های غلط که در جامعه رواج دارد، قرار گرفته اند. آن‌ها تقاضا میکنند که بینی شان را طبق چهره فلان هنر پیشه یا فرد مشهور یا شکلی که در رویا‌ها و تخیلات شان است، جراحی شود. دکتر معتبر تاکید میکند که ما پزشکان به عنوان اولین و مهمترین وظیفه مان در این شرایط، باید بیماران را توجیه کنیم و آن‌ها را از باور‌ها و توقعات اشتباه شان منصرف کنیم. به این منظور، بیماران باید بدانند که در قالب یک اصول علمی، جراحی به هر شکل و فرمی، در هر نقطه از بدن، نه تنها سبب زیباتر شدن شخص نمیشود، بلکه ممکن است عوارض جبران ناپذیری را برای بیمار به همراه داشته باشد!

جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر! جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر!


نگران هزینه‌ها نباشید!


شیوه درمانی دکتر معتبر، آمیخته‌ای از علم و هنر است. معمولا نام پزشکی که به میان می‌آید، تصویری از درمان در ذهن ایجاد میشود، ولی باید گفت: جراحان پلاستیک علاوه بر علم پزشکی برای رسیدن به بهبودی بیماران، دوره‌های زیبایی شناسی را طی میکنند تا بتوانند با ترکیبی از هنر و علم، زیبایی قابل قبولی برای بیماران بیافرینند. ناگفته نماند ایشان پکیج‌ها و روش‌های درمانی مناسب و متفاوتی برای بیماران نسبت به شرایط و هزینه‌های گوناگون در نظر گرفته اند تا بیماران تنها به دلیل عدم توانایی مالی، از اعمال جراحی منصرف نشوند و یا مجبور باشند مشکلات و عوارض‌های بیشتری را تحمل کنند. خوشبختانه بیماران زیادی با شرایط‌های متفاوت از این پکیج‌های درمانی استفاده کرده اند و همچنان راضی و خشنود هستند.

جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر! جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر!


مراحل پذیرش بیمار در کلینیک دکتر معتبر


معمولا تمامی مراجعین و بیمارانی که به کلینیک دکتر معتبر مراجعه میکنند، در دو نوبت ویزیت و مشاوره میشود. در جلسه اول، شرح حال بیمار پرسیده میشود که در آن تاکید زیادی بر سابقه اعمال جراحی، مشکلات زمینه‌ای و ارثی، سابقه مصرف دارویی و حتی دارو‌های گیاهی، که فقط جنبه مکمل را برای بیمار داشته است، ثبت میشود و در صورت نیاز مصرف بعضی از داروها، به دلیل اینکه منجر به بروز مشکلاتی مانند خونریزی در حین عمل میشوند، با تجویز پزشک ۳ تا ۴ هفته قبل از عمل جراحی قطع میشوند. همچنین در صورت نیاز، پزشک برای بیمار سی تی اسکن، فتوگرافی پزشکی از ناحیه مربوطه و یکسری آزمایشات انعقادی تجویز میکند.


در مرحله دوم که معمولا ۷ تا ۱۰ روز بعد از ویزیت اولیه است، بیمار با در دست داشتن نتایج آزمایشات مربوطه به پزشک مراجعه میکند و معاینه از ناحیه مورد نظر به همراه توضیحات پزشکی بر اساس اطلاعات بیمار انجام میشود. بیمارانی که برای انجام عمل‌های زیبایی مانند بینی مراجعه میکنند در مرحله معاینه، کاملا خواسته شان را با پزشک در میان میگذارند و پزشک با توجه به شرایط بیمار و بینی او نظر نهایی را بیان میکند. در جراحی زیبایی بینی، شکل ظاهری بینی و معاینه داخل بینی و ترکیب آن با اجزا صورت، از اهمیت بالایی برخوردار است. مثلا بعضی از آقایان ورزشکار که برای کوچک کردن بینی مراجعه میکنند باید به این نکته دقت کنند که یک فرد ورزشکار، در اکثر اوقات نیاز به یک تنفس با حجم بالا دارد. به همین دلیل راه تنفسی و دریافت اکسیژن در این افراد بسیار حائز اهمیت است و باید دقت کرد کوچک کردن بینی در این افراد، به قیمت کوچک کردن راه‌های حیاتی شان است که در صورت آسیب دیدن، فرد ممکن است برای همیشه از انجام فعالیت حرفه‌ای محروم شود و یا حداقل، دیگر نتواند مثل گذشته به کارش ادامه بدهد.

جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر! جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر!


جراحان پلاستیک چه خدماتی ارائه میدهند؟


حیطه جراحی زیبایی و پلاستیک، بسیار گسترده است. جراحان پلاستیک بسیار توانمند و قدرتمند هستند. جراحی پلاستیک از کار‌های ساده‌ای مانند تزریق ژل و بوتاکس، شروع میشود و به کار‌های پیچیده تری مانند لیفت صورت، ابرو، پیشانی، سینه، شکم و حتی لیفت اندام تحتانی منجر میشود. تمامی این خدمات در حیطه کاری جراحان پلاستیک و زیبایی است که خوشبختانه در کشور ایران هم مانند خیلی از کشور‌های دیگر جهان، این رشته به صورت فوق تخصصی ارائه شده است.


جراحی سینه


اعمال جراحی سینه، در انواع و اقسام متفاوتی انجام میشود. این جراحی‌ها از طریق مامو پلاستی‌های کاهشی، برای مریض‌هایی که سینه‌های بسیار بزرگ دارند به صورت لیفت سینه و یا استفاده از پروتز به صورت همزمان یا به صورت تنها، انجام میشود. تمامی این عمل‌های زیبایی با نتایج بسیار خوبی در کشور عزیزمان ایران همراه است و با استقبال زیادی هم روبه رو شده است. امروزه پروتز‌هایی که در عمل‌های جراحی استفاده میشوند، نسل جدیدی از پروتز‌ها هستند که به نسل چهارم پروتز‌ها معروف اند که خوشبختانه در کشورمان هم وجود دارند و برای بیمارانی که متقاضی آن‌ها هستند، استفاده میشوند.


جراحی‌های صورت


از دیگر خدماتی که در کلینیک دکتر معتبر ارائه میشود، اعمال جراحی‌های صورت است. جراحی‌های زیبایی برای پلک بالا، پلک پایین، لیفت ابرو، لیف پیشانی و جوانسازی پیشانی، که همگی توسط ایشان انجام میشوند. همچنین انواع روش‌های تزریق‌های چربی، جهت تقویت ساختار‌های زیرین صورت، از جمله تکنیک‌هایی هستند که هم برای جوان سازی و هم برای زیبایی صورت برای افراد مختلف، بکار برده میشود.


لیپوساکشن


جراحی‌های شکمی که استفاده از ساکشن و لیپوماتیک است توسط جدیدترین دستگاه لیپوماتیک در این کلینیک انجام میشود. نکته مهم برای کاهش حجم چربی و فرم دهی بدن، این است که بیماران بدانند روش‌های کاهش وزن، لیپوساکشن و لیپوماتیک نیستند. حتی در بیمارانی که از چاقی مرضی رنج میبرند، عمل لیپوساکشن و لیپوماتیک ممنوع است. واقعیت این است که از این جراحی‌ها برای فرم دهی و پیکره تراشی استفاده میشود. باید گفت: در خصوص لیپوساکشن نام‌های گوناگونی وجود دارد مانند لیزر لیپولیز، لیپوماتیک، لیپوساکشن که اساس کار در تمام این روش‌ها مشترک است و همه آن‌ها به معنای تخلیه چربی از بدن هستند که گاهی تخلیه چربی توسط یک نیروی مکانیکی انجام میشود و گاهی هم برای تسریع شدن کار جراحی، از یک تکنیک دیگر در کنار نیروی مکانیکی کمک گرفته میشود. اگر از انرژی لیزر به صورت مکمل استفاده شود به آن لیزر لیپوساکشن یا لیزر لیپولیز میگویند. اگر از انرژی مکانیکی خاص یا حرکت خاصی در این کانولا یا لوله ساکشن بوجود بیاید، لیپوماتیک نامیده میشود. در نهایت هدف اصلی در این روش خرد کردن چربی و کمک به ساکشن و خارج کردن بهتر چربی‌ها از بدن است.


لیپوساکشن؛ برای بیماران با اهداف ایده آل و منطقی!


برای اینکه در لیپوساکشن به یک نتیجه خوب از نظر زیبایی و سلامتی دست پیدا کنید، باید در انتخاب بیمار دقت بالایی شود. تمام مریض‌ها نمیتوانند برای عمل ساکشن مناسب باشند. نمیتوان به صرف اینکه بیمار میگوید من چاق هستم یا اضافه وزن دارم و یا میزان چربی ام زیاد است، او را کاندید مناسب برای عمل لیپوساکشن دانست. در اکثر مواقع چربی‌های زیادی که در شکم‌های بزرگ میبینید، مربوط به چربی‌های داخل شکم است که ساکشن هیچ تاثیری بر روی آن‌ها ندارد. در نتیجه اگر برای مریضی به اصرار این عمل انجام شود، جز تحمل یک عمل جراحی، هیچ سود و فایده‌ای را دریافت نخواهد کرد. به عنوان یک قانون کلی باید بدانید لیپوساکشن فقط در بیماران سالم که توقعات و اهداف ایده آل و منطقی دارند قابل اجرا است. باید گفت: اگر شما یک فرد با چاقی زیاد هستید و تمایل دارید در یک نوبت جراحی، به بدنی مانند باربی دست پیدا کنید، متاسفانه یک توقع دور از واقعیت دارید و شما کاندید مناسبی برای این عمل نیستید!


البته خبر خوب برای افرادی که قصد تغییر در رژیم غذایی و فعالیت بدنی خود دارند این است که نتیجه طولانی مدت لیپوساکشن با تغییر در شیوه و سبک زندگی، میتواند نتیجه جراحی را به حد چشمگیری موفقیت آمیز کند. دقت کنید بیمارانی که چاقی مرضی دارند یعنی شاخص توده بدنی آن‌ها که از نسبت قد به وزن به دست می‌آید، اگر از ۴۰ بالاتر باشد، کاندید مناسبی برای این جراحی نیستند!

جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر!
دکتر امیر رضا معتبر
فوق تخصص جراحي پلاستيك و زيبايي
جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر!
ساعت كاري:
روزهاي يكشنبه ١٤-١٧
روزهاي سه شنبه ١٧-٢٠
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر! جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر! جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر!
جراحی پلاستیک دنیایی آمیخته از علم و هنر!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج