۶۸۶۷۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

همه نگاه‌‎ها به «امباپه» و «دی‎ماریا»

پاری‎سن ژرمن در حالی باید به مصاف رئال مادرید برود که نیمار را در اختیار ندارد و همه امید امری به امباپه، کاوانی و دی ماریا است تا به پیروزی لازم برسند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن قرار است در دیداری حساس در پارک دپرنس به مصاف رئال مادرید برود و این در حالی است که کار برای صعود به دور بعد با توجه به شکست ۳ بر یک در بازی رفت سخت شده است.

در ابتدای فصل پاری‌سن ژرمن که اصلی‎ترین هدفش در سال‌های اخیر رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بوده نیمار را در ازای ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا جذب کرد. اما این انتقال خیلی زود برای امری و تیمش دردسرساز شد و تحقیقات فیفا نشان داد چنین پولی از هیچ اسپانسری به این باشگاه منتقل نشده و در نتیجه فیرپلی مالی رعایت نشده است.

همین موضوع باعث شد رسانه‎‏ها به بازیکنان تیم فرانسوی دو برچسب بزنند، فروشی‌ها و غبرقابل فروشی‌ها. در بخش فروشی‌ها بازیکنانی مانند لوکاس مورا، بلیس متوئیدی و البته آنخل دی‌ماریا قرار داشتند.

حالا در شرایطی که پاریس بازی سختی مقابل رئال دارد، همه بازیکنان از جمله فروشی و غیرفروشی باید متحد شده و برای رسیدن به موفقیت تلاش کنند.

نکته جالب هم اینجاست که یکی از بازیکنان فروشی، دی‎ماریا، اصلی‎ترین جایگزین نیمار است و باید اولین بازی در لیگ قهرمانان این فصل را مقابل تیمی انجام دهد که در سال ۲۰۱۴ با آن قهرمان اروپا شده است.

بازیکن دیگر که حساب ویژه‎ای رویش باز شده کیلیان امباپه است که یکی از شاه‎ماهی‌‎های فصل نقل و انتقالات بود و تیم‌های زیادی به دنبال جذبش بودند، اما انتقال او زیر سایه بمب خبری پیوستن نیمار به پاریس در ازای رقمی هنگفت محو شد.

امشب ساعت ۲۳:۱۵ دو تیم در پارک‎دپرنس به مصاف هم می‎روند و همه امید امری به بازیکنانی است که شاید تا همین چند وقت پیش همه را پایین‎تر از نیمار می‎دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج