۶۸۶۸۳۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رایزنی‌های جابری انصاری در ژنو

جابری‌انصاری و روسای هیات‌های اعزامی روسیه و ترکیه و دی‌میستورا امروز در ژنو ضمن رایزنی درباره آخرین تحولات سوریه بر ادامه این گفت‌وگوهای چهارجانبه و تحکیم ارتباط سازنده بین روندهای آستانه و ژنو تاکید کردند.

خبرگزاری فارس: حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین المللی صلح سوریه که در ادامه سفر خود به سوریه و دیدار و رایزنی با مسئولان بلند پایه این کشور، دیروز وارد ژنو شد، امروز (سه شنبه) پانزدهم اسفند ٩٦ با الکساندر ورشینین و سدات اونال روسای هیات های اعزامی روسیه و ترکیه (شرکای ایران در روند آستانه) و استفان دی میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارها که بصورت پی در پی و در قالب دو، سه و چهارجانبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر امروز برگزار شد پیرامون روند اعاده صلح و آرامش به سوریه، پی گیری نتایج کنگره گفتگوی ملی سوریه در سوچی و برنامه نشست آتی آستانه که قرار است در سطح وزرای خارجه سه کشور ضامن برگزار شود، بحث و تبادل نظر شد.

هیات‌های سه کشور ضامن روند آستانه و نماینده دبیرکل سازمان ملل همچنین توافق کردند این گفت‌وگوهای چهارجانبه با هدف پیگیری نتایج روند آستانه و مصوبات کنگره گفتگوی ملی سوریه در سوچی و تحکیم ارتباط سازنده بین روندهای آستانه و ژنو ادامه یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج