۶۸۶۸۸۱
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

ایجاد حدود ۲۰۰ هزار شغل در روستاها

رضوی گفت: پارسال صدو پنجاه و نه هزار شغل پایدار روستایی و عشایری در روستاها ایجاد شد که این رقم امسال به مرز ۲۰۰ هزار شغل خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان : رضوی در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما در خصوص وضعیت توسعه روستا ها تصریح کرد: از سال ۱۳۹۳ متوجه شدیم باوجود انجام کارهای زیرساختی مانند جاده، آب لوله کشی و فضای آموزشی و گازرسانی به روستاها، روستاییان برای ماندن در روستاها اقناع نیستند.

وی ادامه داد: نبود اشتغال، کمی درآمد خانوار روستایی و تبعیض در خدمات میان شهرنشینان و روستانشینان و عشایر از عللی بود که روستاییان را به مهاجرت به شهرها تشویق می کرد به همین علت به طور جدی به اشتغال و توانمندسازی روستاییان پرداخیتم.

رضوی با بیان اینکه جمعیت عشایر و روستایی کشور ۲۰ میلیون و ۷۶۰ هزار نفر است، گفت: بیشتر این جمعیت، شاغل در کشاورزی ، دامداری ، صنایع دستی و برخی صنایع تبدیلی و قطعه سازی خودرو و مانند آن هستند اما درآمد آن ها پایین و حدود ۴۰ درصد درآمد خانوار شهری است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: روستاییان متاسفانه دانش تجاری و بازرگانی کافی ندارند و این یکی از مشکلات اصلی آن هاست که در این باره آموزش های مهارتی را برای روستاییان و عشایر برنامه ریزی کردیم و می خواهیم از فضای مجازی برای فروش کالاهای آنها اقدام کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      جناب رضوی متاسفم که یا به استنباط از گزارش های کذب ارائه شده نظر می دهید یا برای چسبیدن دو دستی میز حاضر به ارائه چرندگویی هستید جناب از چشمه لوله کشیدن و پول آب تصفیه گرفتن خدمات نیست اگر دولتها خدمات به روستاها ارائه می کردند چنین مهاجرت اتفاق نمی افتاد و چه رسم غلطی بین دولتمردان رسم شده و ادبیات پیچ پیچی رایج کردند جناب برای 200هزار نفر شغل و کار ارائه داده ایم نه 200هزار شغل ایجاد کردیم طبق آمار چرند خودتان از جمعیت 20میلیونی روستایی یعنی 2%از جمعیت اشتغال ایجاد شده است

    • حسن شریفی نیا

      اره دولت باشون کارخونه گوسفند سازی درست کرده چرا فکر میکنن مردم خنگن بابا تو شهر اینهمه بیکار چرا بفکر اینا نیستید فقط بلدن یه طوری امار الکی درست کنن بدن خورد مردم

    • بدون نام

      خخخخخخخ

    • بدون نام

      تورا خدا اینقدر آمار ندید لطفا نشان دهید و بگید رسانه ها گزارش تهیه کنند

    • فلاحی

      من خودم تو روستا هستم واقعا فقر بیداد میکنه تو روستاها کشاورزی که هیچ سود نداره واقعا ثروتمندترین مادرطول سال شاید سه چهار میلیون درامدون باشه قرار وام اشتغال بدن بینم چی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج