۶۸۶۹۰۳
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

تجمع طلاب در اعتراض به سفر وزیر خارجه فرانسه

جمعی از طلاب و اقشار مختلف مردم قم در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران در گلزار شهدای قم تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی توهین رئیس‌جمهور فرانسه به ملت ایران را محکوم کردند.

خبرگزاری ایسنا: جمعی از طلاب و اقشار مختلف مردم قم در اعتراض به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران در گلزار شهدای قم تجمع کردند و با سر دادن شعارهایی توهین رئیس‌جمهور فرانسه به ملت ایران را محکوم کردند.

طلاب و مردم با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر صهیونیسم جهانی»، «حقارت نمی‌پذیریم»، «مرگ بر فرانسه»، «برنامه موشکی خط قرمز ماست» و «مذاکره نداریم»، اعتراض خود را به سفر وزیر امور خارجه فرانسه نشان دادند.

در این تجمع حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش، عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی(ره) تاکید کرد: توهین به رئیس‌جمهور کشورمان توهین به ملت ایران است و فرانسه رفتار توهین‌آمیزی با رئیس‌جمهور و ملت ایران داشت.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن غفاری‌فر، عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) نیز تصریح کرد: مذاکرات با آمریکا و ابرقدرت‌های جهانی مشکلی از کشورمان حل نمی‌کند. امروز باید در برابر دشمنان هوشمندانه حرکت کنیم.

در پایان نیز بیانیه‌ای در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری و استواری ملت ایران در برابر استکبار جهانی و محکومیت رفتارهای دوگانه آمریکا و برخی از کشورهای ابرقدرت صادر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی بیچاره

      مجوز هم داشتند؟

    • بدون نام

      این تجمع مجوز داشت؟؟؟؟؟یا فقط ملتی که از شرایط و بوجود آورندکان شرایط بنالند برا تجمع باید مجوز بگیرن؟؟؟؟

    • بدون نام

      فقط انگلیس و روسیه.

    • بدون نام

      طوری بعضی ها القاع میکنند که این اعتراض مجوز داشت که میخواهند آنرا با اغتشاشاتی که باعث کشته شدن تعدادی از مردم با خودرو آتش نشانی یا اتوبوس یا آتش زدن اموال و پرچم کشور مقایسه کنند .موارد مشابه مثل اعتراض فرهنگیان و کارگران و موسسات مالی که با آرامش برگزار شد هم بوده که دولت با آن برخورد بد نداشته

    • بدون نام

      درود بر روحانیون مبارز که در مقابل توهینهای مختلف مقامات فرانسه به مردم و دولت ایران اینگونه واکنش نشان دادند و مایه تاسف است عده ای هر چند اندک به خاطر پاره ای مسائل نه تنها حمایت نمیکنند بلکه در نظراتشان با انحاء مختلف ابراز ناراحتی میکنند .ایرانی غیرتمند برادر و هموطن خود را حتی در ابراز نظرات بر غریبه ای که حرف بی ربط و زور میزند ارجحیت نده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج