۶۸۶۹۲۷
۲۶ نظر
۵۰۰۹
۲۶ نظر
۵۰۰۹
پ

پیشگوی انحرافی‌ها: احمدی‌نژاد به قدرت بر می‌گردد

وب سایت اصولگرای تابناک در خبری نوشت: احمدی نژاد از یک سال گذشته تا کنون روند عجیبی را در نوع سخن گفتن با نظام و مواجهه با آن، در پیش گرفته است.

وب سایت اصولگرای تابناک در خبری نوشت: احمدی نژاد از یک سال گذشته تا کنون روند عجیبی را در نوع سخن گفتن با نظام و مواجهه با آن، در پیش گرفته است.

منابع آگاه مدعی شدند که پیشگوی حلقه انحرافی اخیرا روایت عجیبی از ادامه وضعیت قوای کشور و همچنین بازگشت احمدی نژاد به عرصه قدرت به وی داده است.

این پیشگو که از قدیم الایام با احمدی نژاد و نفرات پرحاشیه اطراف وی در ارتباط بوده و اخبار کذب از رویدادهای آینده نظام را به آنها انتقال می‌داده، مدعی شده که بالانس قدرت در ایران تا اواخر اسفندماه دگرگون خواهد شد!

این پیشگو در ادعایی واهی گفته است: تا ۲۴ اسفند ماه ۹۶ تغییراتی در برخی نهادها صورت می گیرد و احمدی نژاد مجدداً به جایگاه ریاست جمهوری بر می گردد!. اظهار نظرهای عجیب اطرافیان احمد نژاد مبنی بر پایان یافتن حوادث نیز برآمده از پیشگویی های این فرد است.

منابع خبری می‌گویند اقدامات دور از عقل احمدی نژاد طی چند سال گذشته زیرِ سَر پیشگوی معروف! بوده که باعث لطمه دیدن جدی جریان انقلاب و شخص احمدی نژاد شده است. نامه ساختارشکنانه اخیر احمدی نژاد نیز بعد از گرفتن مشاوره از این پیشگو تنظیم و به قلم مشایی نوشته شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      پیشگو چی میزنه؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مخلوط سنتی و صنعتی

    • فریبا

      ولی من پیشگویی میکنم قالیباف محبوب مردم رئیس جمهور بعدیه!!!

    • علي

      خخخخخخخ

    • میلاجردی

      راحت باشید نلرزید ونترسید.ایران خدمت گذار نمی خواهد دله دزد ومفسد ووطن فروش می پسنده که فراوونه .خداراشاکرباشید که احمدی نژادهست وبی لیاقتی خودتان راپای ایشان نوشتید اگه دکتر نبود جواب مردم چی میگفتید؟

    • .

      ای خاک تو سرش باپیشگو وسحروجادومیخوادکشورداری و حکومت کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا این رمالها خیلی پررو هستند

    • بدون نام

      منابع آگاه ! جالبه واقعا سناریو شروع شد

    • بدون نام

      مگر این که مرده ها بهش رای بدن

    • بدون نام

      فعلا که احمدی نژاد بهتر ازآقایون به اصطللح اصلاح طلب داره حرف میزنه و عمل میکنه

    • بهار

      در برابر اراده دکتر احمدی نژاد چیزی برای گفتن ندارید متوسل به گزافه گویی شدید؟!!!! جریان اصلاحات از خدا می خواهد که یکی مثل دکتر احمدی نژاد داشته باشد تا حرف های خود را شفاف بیان کنند،نمی توانند چون دنبال قدرتند ولی دکتر می گوید آنچه حق است چون دنبال قدرت نیست ودنبال خدمت است ،بعد ایشان رو متهم به قدرت طلبی می کنید...شماها اصلاحیون و دولت روحانی گر با امثال غفاری ارتباط ندارید وبدنبال قدرت وثروت نیستید بگوئید چرا برای قدرت دست وپا می شکنید؟!!!! واز گفتن حق هراس دارید ولو بضرر شما باشد...مثل فرمایشات دکتر احمدی نژاد..؟؟

    • بدون نام

      الان که احمدی نژاد نیست خدا وکیطلی چه بلای سر مملکت آوردید اگه اینطوری ادامه بدید سنگ رو سنگ بند نمیشه

    • رضا

      خدا کنه آقای احمدی نژاد بیاد کشور جون بگیره

    • بدون نام

      هنوز هم این انحرافی ها دست از رمالی بر نداشته اند

    • بدون نام

      هنوز هم این انحرافی ها دست از رمالی بر نداشته اند

    • بدون نام

      خدا نکند ،مردم بدبخت می شوند.

    • بدون نام

      دکترآمد

    • سجاد

      زنده باد نفس محمود احمدی نژاد

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • علی

      احمدی نژاد و اطرافیانش مثل یه تومور میمونند که روز به روز داره عود میکنه و به این زودی ها هم درمان بشو نیست کاری که احمدی نژاد با اون ۴۵ تومان یارانه اش با مملکت کرد و کمر اقشار کم در آمد رو با تورم لجام گسیخته خم کرد و شکست و با اینکه پر در آمد ترین دولت قرن کشور بود به غیر از بدبختی و گرانی چیزی عاید ملت نشد من تعجبم از این هستش که چقدر درک سیاسی یه عده از مردم ما پایینه که هنوز هم که هنوزه دارند سنگ احمدی نژاد رو به سینه میزنند فلاکتی که امروزه گریبان گیر این مملکت شده همه از نادانی و بی سوادی احمدی نژاد بود وقتی که مملکتی به تاراج میرود اثرات آن پس از چند سال کم کم خودش رو نشان میدهد و اکنون ما چوب همون سیاستهای غلط دولت احمدی نژاد رو میخوریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر احمدی نژاد

        اصلاح طلبان وکارگزاران سازندگی حنای شما ها دیگر رنگی نداره ، از سی وچند سال پیش تا الان که در راس قدرت هستید .جز تفرقه ،گرانی بی حد .ورشکستگی کارخانجات تولیدی بزرگ و کوچک ،بیکاری کارگران ، تورم بیش ازحد .گرانی شدید کالا های اساسی مردم،غارت و چپاول بیت المال وتصاحب بهترین اراضی مملکت ،گرانی مسکن و اجاره بها ،فاتحه خوانی برمسکن مهر ،گرانی بنزین ،قطع یارانه های مستضعفین ،وصل یارانه های مستکبرین،گرانی قوت قالب مردم (نان)و.....الی آخر وجزبدبختی برای ملت هیچ ارمغانی نداشتید

      • بدون نام

        احسنت عجب نظر بسیار جالبی دادی . من تا حالا فکر نکرده بودم که مدت سی و سه سال فقط اصلاح طلبان و کارگزاران سازندگی بودند پس این همه بدبختی وفلاکت گند زده شده مال این دو حزب نا کارآمد ونالایق است

    • آرامش

      آقای احمدی نژاد منتظرتیم

    • بدون نام

      آمدی نجاد دوستت داریم!!!!!خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد
      مگر افشاگری ایشان درمورد مدارک دکترای تقلبی مسولان اصلاحات وکارگزاران که در دانشگاه آزادکه زیر نظر خودشان بود اخذ شده دروغ بود .مگر افشاگری اختلاس ودزدی مسولین دولتهای قبل وبعد را فاش کرد دروغ بود که الان یکی پس از دیگری فاش میشود .....مگرافشاگری تقلب گسترده در انتخابات دولت امید و تدبیر اتفاق افتاده است دروغ بود.مگرزمین خواری افراد دانه درشت را افشا کرد دروغ بود مگر اختلاس های میلیاردی دانه درشت هاواقازاده ها را افشا کرد دروغ بود .مگر قرارداد کرسنت با امارات را فاش کرد دروغ بود .مگر سکونت درخارج ازکشور آقا زاده های اصلاحات و کارگزاران را افشا کرد دروغ بود . مگر رابطه خاتمی با سران غربی آمریکا ورژیم صهیونیستی دشمن را افشا کرد دروغ بود .مگر سواحل دریای خزر را که مدیران اصلاحات وکارگزاران با ویلا سازی های انچنانی تصرف کرده بودند که حتی راهی برای مردم برای رسیدن به دریا وجود نداشت تخریب کرد و ویلاهای شمال را ازمسولین سابق بازپس گرفت و به بیت المال برگرداند دروغ بود .مگر حداقل سه میلیون مردم فاقد مسکن را که درخواب شبشان هم مسکن دار نمی شدند مسکن دار کرد دروغ بود . مگر بزرگراه‌های غرب تهران و کشور را ساخت دروغ بود .مگر حقوق بازنشستگان را در سال ۸۶ دوبرابر کرد دروغ بود مگر کلیه گارگران کارخانجات بزرگ و کوچک در دوران دولت ایشان سر وقت حقوقشان را دریافت می‌کردند دروغ بود .مگر الان افشای ورشکستگی کارخانجات تولیدی بزرگ وکوچک را که کارگران آنها شش ماه است حقوق وعیدی خود را دریافت نکرده اند دروغ است.ووووووووخیلی افشاگری های مستند دیگر. پس با انصاف باشیم و او را متهم نکنیم که او عدالت خواه است .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک بی نهایت لایک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج