۶۸۶۹۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیدان: بی‌نقص و عالی برابر تیمی خوب بازی کردیم

سرمربی فرانسوی رئال مادرید به تمجید از بازی بی‌نقص شاگردانش برابر پاری سن ژرمن پرداخت و عنوان کرد این تیم فرانسوی تیم ضعیفی نبود.

ایسنا: ‌به نقل از ساکرنت، رئال مادرید دیشب (سه‌شنبه) موفق شد در دیدار برگشت هم برابر پاری ‌سن‌ ژرمن پیروز شود و دو بر یک این تیم را شکست دهد و در مجموع با نتیجه‌ پنج بر دو راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شود.

زین الدین زیدان بعد از صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا، گفت‌: بازی برای ما خوب پیش رفت. بازی خوب و با برنامه‌ای را ارائه دادیم و از همان ابتدا این بازی را جدی گرفتیم. به نظر من ما فوتبال بی نقصی برابر پاری ‌سن‌ ژرمن ارائه دادیم. خیلی خوشحال هستم. همان طور که دیدید بازیکنانی که در ترکیب اصلی بودند و نیمکت نشین‌ها همه بازی خوبی را ارائه دادند. این جابجایی نیست که شما بتوانید فوتبال خوبی بازی کنید ولی ما موفق به انجام این کار شدیم. بازی آن طور که می‌خواستیم از نظر تاکتیکی پیش رفت. در پایان این بازیکنان هستند که شما را متقاعد می‌کنند.

سرمربی فرانسوی در رابطه با خرج‌های کلانی که پاری ‌سن‌ ژرمن انجام داده است ولی به موفقیت دست نیافته است، ‌اضافه کرد: من فکر نمی‌کنم که پاری ‌سن‌ ژرمن امشب تیم ضعیفی بود و ما آنها را به راحتی شکست دادیم. پاری ‌سن‌ ژرمن در بازی رفت فوتبال خیلی خوبی را بازی کرد. شاید به آن خوبی در بازی برگشت نبودند ولی من فکر می‌کنم تا دقایق پایانی شانس دو تیم برای صعود برابر بود که ما توانستیم به گل دوم دست پیدا کنیم.

زیدان در رابطه با حضور واسکس و آسنسیو در ترکیب اصلی، گفت‌: ما برای به میدان فرستادن لوکاس و مارکو برنامه داشتیم تا بتوانیم حملات بازیکنان کناری حریف را پوشش دهیم و من فکر می‌کنم که در اجرای این تاکتیک بسیار موفق عمل کردیم. هر دوی این بازیکنان در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برند. بازی‌های زیادی پیش رو داریم و نباید نگران نیمکت نشینی گرت بیل بود. همه بازیکنان در این جا مهم هستند. گرت یکی از آنها است.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در پایان صحبت‌های خود، گفت‌: ما امسال لحظات سختی داشتیم. در لالیگا و کوپا دل ری شرایط ما خوب نبود. ما از جام حذفی حذف شدیم و در لالیگا شرایط‌مان چندان خوب پیش نرفت. ما دو سال حضور در این جا قهرمانی‌های زیادی را کسب کردیم. سخت است که همیشه این سطح را حفظ کنیم و هر سال چندین قهرمانی به دست بیاوریم. در طول یک فصل دوران سختی هم فرا می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج