۶۸۷۰۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی تاتنهام - یوونتوس

دو تیم تاتنهام و یوونتوس، امشب در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم تاتنهام و یوونتوس، امشب در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تاتنهام در ۶ بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف، ۴ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورده و در فرم نسبتا خوبی قرار دارد. آنها در دیدار رفت توانستند به نتیجه تساوی ۲-۲ دست پیدا کنند که مقابل یوونتوس و در آلیانز، نتیجه بسیار خوبی محسوب می‌شود. شاگردان پوچتینو امیدوارند برای اولین بار پس از سال‌ها بتوانند به جمع ۸ تیم اروپا برسند. آنها نیمی از راه را با نتیجه خوبی پشت سر گذاشته اند و حالا نیم دیگرش را در خانه و با حمایت هواداران برگزار خواهند کرد؛ با این حال، تاتنهامی ها به خوبی می‌دانند که مقابل یووه کار دشواری پیش روی آنها خواهد بود؛ زیرا یووه نیز انگیزه بسیاری برای کسب نتیجه در این دیدار دارد.

در آن سو، یووه نیز در ۶ بازی اخیرش، ۵ پیروزی و تنها ۱ تساوی کسب کرده که آن تساوی نیز به تقابل آنها با تاتنهام در خانه بازمی‌گردد. شرایط یووه شرایط خوبی است و آنها با آمادگی بالایی برای این دیدار مهیا می‌شوند. یووه که در ۳ فصل اخیر، ۲ بار به فینال چمپیونزلیگ رسیده، امیدوار است امسال نیز بتواند چنین دستاوردی را تکرار کند ولی عبور از سد دشوار تاتنهام، اولین گام آنها در این مسیر خواهد بود.

دو تیم پیش از این ۳ بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم هر کدام، یک پیروزی بوده و دیگر بازی با تساوی به پایان رسیده است. تاتنهام، آلدرویرلد را به علت مصدومیت و اوریه را به علت محرومیت در اختیار ندارد. در آن سو یووه نیز کوادرادو، برناردسکی و مانژوکیچ را در اختیار ندارد ولی خبر خوش برای آنها این است که ایگواین می‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.

ترکیب احتمالی

پیش بازی تاتنهام - یوونتوس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج