جاباما
۶۸۷۰۵۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

رسول خادم دعوت وزارت ورزش را رد کرد

وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفته که طی روزهای آتی باقی مانده تا پایان سال درباره فدراسیون کشتی تصمیم عاجلی گرفته شود.

خبرگزاری فارس: استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، دغدغه بزرگ این روزهای ورزش ایران است. رسول که به نوعی متخصص ترین رئیس فدراسیون های ورزشی محسوب می شود و بر سر ریاستش در فدراسیون کشتی به نوعی یک اجماع میان همه حتی منتقدین وجود دارد و شاهد این ماجرا پیروزی یکطرفه و واقعی وی در انتخابات اخیر فدراسیون کشتی با تمامی آرا بود. آرایی که البته نه به شکل فرمایشی و مهندسی شده بلکه حقیقی به نفع خادم به صندوق ریخته شد.

رسول خادم به نوعی اصلح ترین فرد برای اداره ورزش اول کشور محسوب می شود اما وی در یک حرکت غافلگیرکننده استعفای خود را به شکل شفاهی و نه کتبی اعلام کرده و به نوعی کشتی و ورزش کشور را تحت تاثیر قرار داده است. مسئولان وزارت ورزش و جوانان از وزیر گرفته تا معاون ورزش قهرمانی بارها و بارها در گفتگوهای سریالی مخالفت تمام عیار خود را با این استعفا اعلام کرده اند و معتقدند که باید در یک فضای آرام و بدور از تنش و التهاب درباره خواسته های رسول بحث و رایزنی کرد.

در این میان طی دو هفته اخیر حتی داورزنی دو بار با رسول خادم تماس گرفته و وی را برای برگزاری جلسه و مذاکره و صحبت به وزارت ورزش دعوت کرده اما هر بار رسول خادم از پذیرش دعوت معاون وزیر طفره رفته و ماجرا به نوعی بلاتکلیف گذاشته است.

با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی جاکارتا و اهمیت فدراسیون کشتی به عنوان پیشانی ورزش کشور، باید این رشته ملی و ورزش اول کشور هر چه زودتر تعیین تکلیف شود تا در مسیر آماده سازی کشتی گیران برای رقابت های پیش رو به ویژه بازی های آسیایی جاکارتا خللی پیش نیاید. به ویژه اینکه در روزهای پایانی سال بسر می بریم و در صورت معلق ماندن ماجرا با توجه به تعیطلات طولانی نوروزی، حداقل یک ماه مفید از دست خواهد رفت.

از همین رو وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفته که طی روزهای آتی باقی مانده تا پایان سال درباره فدراسیون کشتی تصمیم عاجلی گرفته شود. از منظر وزیر ورزش، رسول خادم همچنان گزینه نخست این فدراسیون برای ادامه کار است اما اگر خادم همچان بر استعفای خود پافشاری کند، وزارت ورزش و جوانان چاره ای جز انتخاب سرپرست برای فدراسیون کشتی نخواهد داشت.

در این میان برای پرهیز از اتلاف وقت و تصمیم گیری سریع حتی گزینه های سرپرستی فدراسیون کشتی نیز مشخص شده است. اخبار موثق از راهروهای وزارت ورزش و جوانان حاکی از آن است که سرپرست احتمالی فدراسیون کشتی یکی از چهره های خوشنام و از بدنه کشتی خواهد بود. علیرضا حیدری، حسن رنگرز، امیررضا خادم، امیر عفراتی، محمدرضا یزدانی خرم جزو گزینه های سرپرستی فدراسیون کشتی هستند و در صورتی اینکه خادم مجاب به ادامه کار در فدراسیون کشتی نشود، وزارت طی روزهای آتی یکی از این نفرات را به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی انتخاب خواهد نمود تا به در نهایت بستر برای ادامه کار و برگزاری مجمع انتخابی فوق العاده آماده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      اقای خادم کار درست رو انجام داد.همونطور که خودش گفته اگه اتفاقی بیوفته همه پشتشو خالی میکنن.همیشه همینطوری بوده.مسئولای ما توی شرایط بحران تنها کاری که میکنن اینه مشکلات را بندازن گردن باقی و این پروسه اینقد ادامه پیدا میکنه تا اصل موضوع فراموش بشه.خادم مردم داره و نمیخواد با ملتش بازی کنه یا فریبشون بده.

    • بدون نام

      اقا امروز نه فردا ا ین قانون مسخره باید جمع بشه درود یه شرف خادم که مردانگی کرد و درد غیرقابل جبران قهرمانان سوخته که لیاقت قهرمانی جهان رو داشتن او یه وعده های کاذب و مالی نفروخت اقا کشتی مال قهرمانان و جوانمردهاست اسرائیل کیلو چنده اقای داورزنی که مثل طوطی برای شجاعی بی تقصیر حرفای افراطی سالهای گذشته رو تکرار کردی دیدی اون به تیم ملی برگشت خادم راست میگه به خاطر عقیده تون اسلحه بردارین و بجنگین کسی جلوتون رو نمی گیره ولی ضعیف کشی و قهرمان سوزی نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج