جاباما
۶۸۷۰۵۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

کاهش ثروت ترامپ برای دومین سال پیاپی

طی سال گذشته ثروت دونالد ترامپ بیش از ۴۰۰ میلیون دلار کاهش یافته و به ۳.۱ میلیارد دلار رسیده است. این امر سقوط بیش از ۲۰۰ پله‌ای او را در فهرست میلیاردرهای جهان در پی داشته است.

خبرگزاری ایسنا: طی سال گذشته ثروت دونالد ترامپ بیش از ۴۰۰ میلیون دلار کاهش یافته و به ۳.۱ میلیارد دلار رسیده است. این امر سقوط بیش از ۲۰۰ پله‌ای او را در فهرست میلیاردرهای جهان در پی داشته است.

بر اساس رتبه‌بندی سالانه مجله فوربز در خصوص ثروتمندترین افراد جهان، جایگاه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا امسال از پله ۵۴۴ به جایگاه ۷۶۶ سقوط کرده است. این دومین سال پیاپی است که ثروت دونالد ترامپ کاهش می‌یابد.

کاهش یک میلیاردی ثروت ترامپ در صدر کاهش‌های یاد شده در مجله فوربز است. این مجله کاهش ثروت ترامپ را به "وضعیت دشوار بازار معاملات ملکی نیویورک، به ویژه در بخش خرده فروشی، طرح دعاوی هزینه‌بر در دادگاه و کمپین انتخاباتی گران قیمت" ترامپ نسبت می‌دهد. ترامپ در نزاع قانونی بر سر ادعای فریب دانشجویان در دوره‌های آموزشی معاملات ملکی در دانشگاه ترامپ، به پرداخت ۲۵ میلیون دلار مجبور شد.

سقوط ترامپ در فهرست میلیاردرهای جهان در حالی صورت می‌گیرد که ۳۵ فرد دیگر به لیست در مجله فوربز اضافه شده‌اند. بر اساس اعلام این مجله، اکنون ۲۲۰۸ نفر ثروتی بیش از یک میلیارد دلار دارند.

مجله فوربز نام جف بیزوس، مدیرعامل و موسس شرکت تجارت الکتونیک آمازون را در صدر فهرست میلیاردرهای جهان قرار داده و ثروت او را ۱۱۲ میلیارد دلار تخمین زده است. بدین ترتیب بیزوس جایگاه بیل گیتس، موسس شرکت مایکروسافت را از آن خود کرد و او را با ۹۰ میلیارد دلار به پله دوم فرستاد.

به نوشته فوربز، ارزش سهام آمازون طی سال گذشته، ۳۹.۲ میلیارد دلار افزایش یافته که بیشترین افزایش طی مدت یک سال در تاریخ بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطور ایشان از وقتی به قدرت رسیده ثروتش کمتر شده این نشون میده ریس جمهور آمریکا دزد نیست

    • بدون نام

      مسولین محترم با شماست

    • بدون نام

      من فکر میکنم خیلی از مسسسؤلین گرانقدر ما از ترامپ ثروتمندترن!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج