۶۸۷۱۳۹
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

بیانی: آسیا به استقلال احترام گذاشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با بازی خوب و زیبایی که استقلال انجام داد، فوتبال آسیا به این تیم احترام گذاشت.

خبرگزاری مهر: شاهرخ بیانی در خصوص تساوی دو بر دو استقلال برابر العین گفت: بازی فوق العاده زیبایی را از استقلال شاهد بودیم. این تیم توانست یکی از قدرت های بزرگ آسیا را در کشور خود متوقف کند و مطمئنا اگر مشکلات داوری وجود نداشت آبی پوشان برنده این دیدار بودند.

وی تأکید کرد: استقلال از درون دروازه تا خط حمله فوق العاده بود و بدون اشتباه بازی کرد و اگر دو گل دریافت کرد یکی به دلیل فشار زیادی بود که روی تیم قرار گرفته بود و دیگری به خاطر کمک داور به العین بود.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: حسین حسینی نشان داد بی دلیل نیست که به تیم ملی دعوت شده و هم به طور کامل در دروازه استقلال قرار می گیرد. او دیروز با سیو عالی نشان داد که از تجربه بالایی برخوردار است و می تواند یکی از امیدهای ما در جام جهانی باشد.

بیانی در خصوص خط هافبک استقلال هم گفت: امید ابراهیمی، جباری، فرشید اسماعیلی و باقری عملکرد بسیار قابل قبولی داشتند و دیدیم اجازه خودنمایی به هافبک های العین را ندادند و در خط حمله هم تیام نشان داد که یکی از خرید های خارجی خوب استقلال در دهه اخیر است و توانسته در چهار بازی، چهار گل به ثمر برساند و این نشان از حرفه ای بودن و چارچوب شناسی این مهاجم است. تیام دو گل وارد دروازه العین کرد که تقریبا هر دو یک شکل بود و نشان داد که این مدل از گل زنی در تمرینات کار شده است.

وی در خصوص قضاوت بن علی هم اظهار داشت: در این مورد صحبت نکنیم بهتر است. فکر می کنم دوست و دشمن متوجه شدند که او اصلاً در حد و اندازه این دیدار نبود و قضاوتش افتضاح بود و تنها هدفش این بود که استقلال نتواند مقابل العین به سه امتیاز دست پیدا کند. اگرچه آبی پوشان با تساوی تیم های دیگر گروه یعنی الهلال و الریان همچنان صدرنشین باقی ماندند ولی باید مراقب این نوع قضاوت ها باشند تا در آینده بیشتر از این متضرر نشوند.

پیشکسوت استقلال در ادامه تأکید کرد: شفر آنالیز خوبی از العین داشت و در این دیدار توانست نقاط قوت العین را متوقف کرده و اجازه ندهد بازیکنانی همچون عمر عبدالرحمان د زمین هر کاری می خواهند انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوشنبه آینده نوبت العین است که به تهران بیاید و مقابل استقلال قرارگیرد. فکر می کنم هفته آینده روز هواداران استقلال خواهد بود که با پرکردن کامل ورزشگاه خود را آماده یک پیروزی بزرگ برابر العین خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال به کمک داور داخل و خارج صعود نمیکنه, مثل بعضی تیمها! تازه علیه استقلال هم سوت میزنن!!!

    • بدون نام

      کيسه توتهران هم ميبازه شک نکن ،

    • استقلال

      همه میایم ورزشگاه مادر العینو به عزاش مینشونیم

    • استقلال

      همه میایم ورزشگاه مادر العینو به عزاش مینشونیم

    • بدون نام

      وقتی میگن کم داریم درست میگن واقعا کم دارین تیمی پارسال شش گل به استقلال زددنگفت وننوشت اسیا جلوی العین زانوزد یا اسیا درسکوت خوبه تساوی کردیم چقدرپرادعا

    • بدون نام

      آره با جنگ داوری مساوی کردیم لنگی جان
      العین اگ با لنگ بازی کنه شک نکن آشبال میشید. دکل نوردان عرب. ی مشت تیم محلی توگروهتونه فکر کردید بازی میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج