۶۸۷۱۴۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

داور مالزیایی تعمدا به سود العین سوت زد

سرمربی سابق تیم استقلال با اشاره به تصمیمات نادرست داور دیدار استقلال و العین گفت: کاملا واضح بود که این داور تعمدا سوتش را به سمت تیم میزبان به صدا در می‌آورد.

خبرگزاری مهر: رضا نعلچگر در خصوص تساوی خارج از خانه استقلال مقابل العین اظهار داشت: پر واضح بود که آبی پوشان بازی بسیار خوبی ارائه دادند و اگر داور مالزیایی به داد العین نرسیده بود این تیم در خانه‌اش با یک شکست سنگین مواجه می‌شد. من ندیده بودم یک داور اینقدر واضح به سود یک تیم سوت بزند. گرفتن دو پنالتی کاملا بی جهت واشتباه نشان از تعمد این داور در تصمیمات نادرستش داشت.

وی افزود: قبلا هم در همین مسابقات آسیایی داوران در مقابل تیم های عربی سر استقلال را بریده بودند و این کار مسبوق به سابقه است. مثلا در سال نود و یک و در دیدار نیمه نهایی ما در قطر با تیم الریان بازی داشتیم. البته ما آن بازی را دو بر یک بردیم اما داور در آن بازی هر کاری که توانست برای تیم میزبان کرد. ولی خب در نهایت زور ما به داور هم رسید و تیم الریان را با داور در خود قطر بردیم و به فینال بازی ها رسیدیم.

سرمربی سابق آبی پوشان در ادامه افزود: در تیم استقلال قطع به یقین چهره شاخص تر تیام بود که دو گل حساس در این بازی زد. بعد از تیام هم به نظر من بهترین بازیکن وریا غفوری بود. وریا این روزها دراوج دوران آمادگی‌اش است. او در این بازی هم در کارهای دفاعی و هم در کارهای تهاجمی موفق عمل کرد. آنجایی می‌توان ارزش کار وریا را بیشتر از قبل درک کرد که می‌بینیم روبروی او یک بازیکن فوق العاده مثل کایو بازی می کرد و در اکثر صحنه‌ها وریا مقابل این بازیکن موفق بود.

نعلچگر خاطر نشان ساخت: حالا که از بهترین بازیکن استقلال نام بردیم جا دارد تا از بهترین بازیکن العین هم یادی کنیم. به اعتقاد من بهترین بازیکن العین داور مسابقه بود که بارها با تصمیماتش می‌توانست زمینه ساز پیروزی العین باشد که غیرت بچه‌های استقلال باعث شد تا در نهایت این بازی مساوی شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این نکته که این تیم شانس نخست صعود از گروه چهارم مسابقات است بیان داشت: شفر با این نفرات به یک هارمونی خاص رسیده است. اگر بازیکن آسیب دیده یا محروم به خصوص در خط دفاعی نداشته باشیم و با همین نفرات تا پایان مرحله گروهی بازی کنیم، قطعا از بیشترین شانس برای صعود برخوردار هستیم. مگر آن که در بازی‌های آینده هم باز داورانی نظیر این داور اهل کشور مالزی برای استقلال بگذارند.

وی در ادامه بیان داشت: به اعتقاد من این آقای داور اشتباه نکرد. بلکه تعمدا به سود تیم العین سوت می‌زد. اشتباه داوری این است که یکبار در طول نود دقیقه مثلا در یک صحنه غیر تاثیر گذار اشتباه کند. نه این که دو بار دستور به ضربه پنالتی بدهد آن هم اینطور پنالتی‌های عجیب و غریب. این داور عمدا به سود العین سوت می‌زد.

کاپیتان سابق تیم استقلال در خاتمه گفت: از مسئولین باشگاه می‌خواهم تا پیگیر شکایت رسمی از این داور باشند. این بازی که گذشت رفت اما اگر ما دست روی دست هم بگذاریم و نسبت به این اتفاقات بی‌تفاوت باشیم ممکن است در بازی‌های آینده هم داورانی بچینند که با همین ذهنیت برای تیم ما سوت بزنند. اما شکایت و پیگیری باعث می‌شود لااقل برای بازی های آینده این اتفاقات تکرار نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لوله سماور با اگزوز خاور برا داور خیلی کمه

    • بدون نام

      فکرنکنم تعمدی بوده باشه براش حرف درآوردن کثافتو

    • بدون نام

      بخدا اگه افتخاری وباشگاه استقلال از داور بازی شکایت نکنه و پیگیر نباشه تماشاگران هم بازیهای این تیم را تحریم میکنن اخه چه فایده داره با نامردی بردن یا مساوی کردن و بعد ازداوران این چنینی شکایت نکردن یعنی در مقابل نامردی سکوت کردنه حتما باید به صورت جدی پیگیری شود اخه مقصر فدراسیون فوتبال ایرانه چرا برای بازیهای تیم های ایرانی باید داور مالزیایی یا سنگاپوری باید بزارن مگه نمیداونن این دو کشور همه زیر بلیط امارات وعربستان هستن

    • حسن

      لطفا جلوی عربها عقب ننشینید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج