جاباما
۶۸۷۲۰۴
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV معرفی شد

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ معرفی شد. با مشخصات و قابلیت‌های این خودرو الکتریکی قرار است در سال ۲۰۲۰ عرضه شود بیشتر آشنا شوید.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ معرفی شد. با مشخصات و قابلیت‌های این خودرو الکتریکی قرار است در سال ۲۰۲۰ عرضه شود بیشتر آشنا شوید.

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV معرفی شد

سانگ یانگ در حال آماده سازی خود برای پرده برداری از نقطه قوت بخش خودروهای الکتریکی خود همراه با یک مدل تمام الکتریکی است.

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV که در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد قرار است در سال 2020، جایی که دیگر اکثر اتومبیل سازها به تولید خودروهای الکتریکی مشغول هستند روانه بازارهای جهانی شود. این نخستین خودرو مفهومی شرکت کره‌ای سانگ یانگ بود که معرفی شد؛ هرچند آن‌ها در نظر دارند مدل الکتریکی تیوولی را نیز روانه بازار کنند.

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV معرفی شد

سانگ یانگ e-SIV عاری از جلوپنجره جداگانه و مجهز به لایت بار پشتی

پیش از آنکه خودرو الکتریکی سانگ یانگ e-SIV از راه برسد،‌ یک مدل مجهز به موتور احتراقی از خودرو کوراندو قدیمی در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد و قصد دارد به رقابت نیسان قشقایی بپردازد. شکاف بین تیوولی و رکستون در محدوده اتومبیل‌های SUV این شرکت می‌تواند با مدل تولیدی سانگ یانگ e-SIV کاملا پر شود. این خودرو مفهومی از ابعاد نسبتا بزرگی به عنوان یک اتومبیل ۴ درب برخوردار است. دماغه‌ی خودرو عاری از جلوپنجره‌ی جداگانه‌ای بوده و یک لایت بار نیز بر روی قسمت پشتی خودرو تعبیه شده است تا همه چیز شیک و مدرن به نظر برسد. از برخی جهات این خودرو را می‌توانیم شبیه به مدل رکستون و همچنین خودرو مفهومی تیوولی EVR EV بدانیم که سانگ یانگ آن را در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۵ معرفی کرده بود.

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV معرفی شد

در داخل خودرو، صندلی 4 نفره و یک کابین دیجیتالی عریضی مشاهده می‌شود که اطلاعات و پیام‌های مرتبط با سفر شما را به تصویر می‌کشد. برای بهره بردن از این امکانات نیز یک نمایشگر لمسی تعبیه شده تا بتوانید به سیستم اطلاع رسانی/سرگرمی خودرو دسترسی پیدا کنید. این سیستم از ماشین یادگیری و تکنولوژی تشخیص صدا برخوردار است و با ستفاده از اتصال اینترنتی می‌تواند ناوبری ماهواره‌ای را به ارمغان بیاورد. این سیستم همچنین می‌تواند به سیستم ابری متصل شده تا به راننده اجازه دهد به اجزای مختلف خودرو همچون روشن و خاموش کردن، سیستم تهویه مطبوع، عیب یابی خودرو و غیره دست پیدا کند.

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV معرفی شد

گرچه قدرت واقعی این خودرو مفهومی را می‌توان در مدل تولیدی احتراقی آن در سال ۲۰۲۰ مشاهده کرد، اما به هر جهت سانگ یانگ e-SIV به یک باتری ۶۱.۵ کیلووات ساعتی ممجهز بوده و قادر به ارائه قدرت ۱۸۸ اسب بخاری است. گفته می‌شود با هر بار شارژ‌ این خودرو ۴۵۰ کیلومتر را می‌پیماید و حداکثر سرعت آن نیز ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت است. در اینجا یک پکیج از تکنولوژی سیستم رانندگی خودکار وجود دارد و با استفاده از یک سنسور رادار و دوربین می‌تواند امنیت مسافران خود را با حفظ فاصله تا خودروی جلویی تامین کند.

خودرو مفهومی سانگ یانگ e-SIV معرفی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشین ها دیگه مثل قبل برام جذابیتی ندارن شبیه همدیگن با قیمت های متفاوت
      ما هم که پولمون فقط به پراید و پژو میرسه خخخخ

    • امیر

      و عرض تاسف خدمت مونتاژ کاران داخلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج