۶۸۷۲۱۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خودنمایی آئودی A۶ ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودرو ژنو

سرانجام آئودی A۶ ۲۰۱۹ پس از ۷ سال طراحی جدیدی را به سدان لوکس ای ۶ آئودی بخشید. این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ معرفی شد. در ادامه با مشخصات،‌ قابلیت‌ها و گالری تصاویر آئودی A۶ جدید همراه ما باشید.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: سرانجام آئودی A۶ ۲۰۱۹ پس از ۷ سال طراحی جدیدی را به سدان لوکس ای ۶ آئودی بخشید. این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ معرفی شد. در ادامه با مشخصات،‌ قابلیت‌ها و گالری تصاویر آئودی A۶ جدید همراه ما باشید.

خودنمایی آئودی A۶ ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودرو ژنو

پس از گذشت 7 سال از آخرین بازطراحی A6، حالا کمپانی آئودی با خودروی جدید آئودی A6 2019 خود به ژنو پا گذاشته است. آئودی A6 خودرویی تماما جدید از سوی شرکت آئودی است که از هر نظر نیز زیبا به نظر می‌رسد. این خودرو را باید یک سدان سایز متوسط دانست که حالا بین دو مدل A4 و A8 قرار می‌گیرد. گرچه پیشتر ما با این خودرو ملاقات کرده بودیم، اما حالا آئودی با حضور در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 سدان لوکس جدیدش را در معرض دید همگان قرار داده است.

خودنمایی آئودی A۶ ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودرو ژنو

خودنمایی آئودی A۶ ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودرو ژنو

به اعتقاد ما این سدان جدید از ظاهری به مراتب بهتر از تمام نسل‌های خود برخوردار است. هشتمین نسل A6 حالا کمی بزرگ‌تر از گذشته شده است. به عبارت دیگر 0.5 اینچ عریض‌تر، 0.3 اینچ کشیده‌تر و یک دهم اینچ نیز مرتفع‌تر شده است. از عمده‌ترین تغییرات مشهود در آئودی A6 2019 می‌توان به جلوپنجره بازطراحی شده، رینگ‌های متمایز و کابینی جدید با تمرکز بیشتر بر روی تکنولوژی اشاره کرد. در قسمت پشتی نیز چراغ‌های شیک شیب داری را می‌بینیم که به نظر تمام ال ای دی هستند. بیشتر عرض قسمت پشتی خودرو به این چراغ‌ها اختصاص داده شده است.

امکانات آئودی A۶ ۲۰۱۹

آئودی ای 6 جدید، سیستم اطلاع رسانی/سرگرمی همراه با نمایشگر 10.1 اینچی لمسی مدل A7 را قرض گرفته است. در اینجا نمایشگر ثانویه 8.6 اینچی نیز به چشم می‌خورد که برای کنترل سیستم تهویه مطبوع و دیگر آپشن ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. درست در پشت فرمان، آئودی از یک صفحه کیلومتر مجازی 12.3 اینچی استفاده کرده است. قضای داخل کابین نیز حالا بزرگ‌تر شده که حاصل آن جای سر و شانه بیشتر نسبت به نسل گذشته است.

خودنمایی آئودی A۶ ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودرو ژنو

مدر اروپایی آئودی A۶ ۲۰۱۹ از یک پیشرانه ۳ لیتری ۸ سیلندر با توان تولید ۳۴۰ اسب بخار قدرت می‌گیرد. یک مدل دیزلی نیز آئودی برای این سدان لوکس خود طراحی کرده است که در آینده‌ای نزدیک عرضه می‌شود. هر دو مدل از یک سیستم هیبریدی ۴۸ ولت برخوردار هستند. انتظار می‌رود یک مدل ۲ لیتری توربو inline-four نیز به زودی تولید شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج