۶۸۷۳۲۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اولویت‌های استانداری برای سال ۹۷

استاندار تهران اعلام کرد که توجه و تقویت شرکت های دانش بنیان، افزایش بهره وری در بخش تولید و فعال کردن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل اولویت‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال ٩٧ است.

خبرگزاری ایسنا: استاندار تهران اعلام کرد که توجه و تقویت شرکت های دانش بنیان، افزایش بهره وری در بخش تولید و فعال کردن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل اولویت‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال ٩٧ است.

استاندار تهران در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: توجه به توسعه شرکت های دانش بنیان،پارک های علم و فناوری و افزایش بهره وری با اصلاح ساختار واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در اولویت برنامه های استان درسال ٩٧ است.

محمدحسین مقیمی در جلسه ستادفرماندهی اقتصاد مقاومتی که صبح امروز در محل استانداری تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری، از اولویت های برنامه ریزی در استان است ،گفت: با توجه به محدودیت شعاع ١٢٠ کیلومتری در ایجادصنایع جدیدو پروژه های دارای آلایندگی بالا، عمده برنامه ریزی ها در استان تهران بر صنایع موجود است.

وی افزود: توجه به اجرای طرح ها و توسعه شرکت های دانش بنیان درسال٩٧ در استان تهران اولویت است و در این بخش از برنامه رؤسای دانشگاه ها استقبال می کنیم .

مقیمی با تأکید بر ضرورت توسعه شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری در سال ٩٧ تصریح کرد: افزایش بهره وری با اصلاح ساختار، نوسازی فنی واحدهای صنعتی و اقتصادی موجود و افزودن سرمایه های موجود به جریان تولید از اولویت های استان در سال آینده است.

استاندار تهران با بیان اینکه براساس برنامه ریزی ها رشد اقتصادی در کشور باید به ٨ درصد برسد گفت: ٢.٥ درصد از رشد اقتصادی باید از محل بهره وری محقق شود و نیاز است تا بنگاه های اقتصادی موجود با امکان رقابت در بازار به بهره وری بالاتر دست یابند.

وی گفت: فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل با اصلاح ساختارها از برنامه های مهم دیگری است که درسال ٩٧ باید در دستور کار برنامه ریزی های استان قرار بگیرد.

تأکید استاندار تهران بر توسعه عرصه های فضای سبز در شهرهای استان

استاندار تهران همچنین جدی گرفتن طرح توسعه عرصه های فضای سبز را از سوی شهرداران استان خواستار شد و در حاشیه آغاز طرح توسعه و نهال کاری فاز دوم پارک جنگلی ریه در شهرستان بهارستان ،طرح توسعه عرصه های فضای سبز و منابع طبیعی را از اولویت های برنامه های بلند مدت کاهش آلودگی هوای استان برشمرد و گفت:در هفته منابع طبیعی طرح های خوبی با موضوع توسعه فضای سبز در شهرهای استان اجرا می شود.

مقیمی با ذکر این مطلب که میزان سرانه فضای سبز در شهرهای استان از شهری به شهردیگر متفاوت است خاطرنشان کرد:طبق طرح جامع شهرها ،سرانه استاندارد فضای سبز به میزان ١٥مترمربع در شهرهاست که البته مؤلفه جمعیت در افزایش یا کاهش این میزان سرانه لحاظ می شود.

استاندار تهران ادامه داد:در شهرستان بهارستان توسعه فضای سبز به میزان ٥٠هکتار با مشارکت شهرداری گلستان و ایجاد کمربند سبز بمنظور کاهش آلودگی هوای استان تهران از سوی اداره کل منابع طبیعی استان در حال اجراست.

مقیمی ترویج و توسعه فرهنگ درختکاری بین نسل جوان ودانش آموزان را رسمی پسندیده عنوان کرد وگفت:ترویج درختکار بین دانش آموزان موجب نهادینه شدن این سنت نیکو بین مردم خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به استفاده بهینه درمصرف آب ،تأکید کرد:بمنظوراستفاده صحیح و بهینه در مصرف آب طرح های اجرا و توسعه ی شبکه های فاضلاب را در شهرهای استان عملیاتی می کنیم و از پسآب تصفیه شده برای آبیاری عرصه های فضای سبز استفاده خواهیم کرد.

براساس گزارش سایت استانداری تهران، در حاشیه این مراسم استاندارتهران از خانواده‌های شهیدان رحیم علی قاسمپور، سیدمحمدحسین و سیدموسی حسینی با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج