۶۸۷۳۳۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها - گردآوری و طراحی از بهنام رائین: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

*************
بازی Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger؛ یه بازی دوس داشتنی!

Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger نام یک بازی آرکید از استودیو WHAT (games) میباشد که این بازی از یک گیم پلی کاملا جذاب و اعتیادآور برخوردار میباشد که پیشنهاد میشود تحت هیچ شرایطی این بازی را از دست ندهید.این گیم توانسته امتیاز ۴.۸ از ۵ را در گوگل پلی بدست آورد و به عنوان یکی از بهترین گزینه های ممکن به کاربران نمایش داده شود.بازی Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger در مورد یک کاراکتر زیبا و دوست داشتنی میباشد که او قصد دارد از یک تونل ترسناک عبور کند.در این بین متوجه میشود که این مسیر دارای لیزر و سلاح های کشنده ای میباشد که هیچ راهی برای بازگشت وجود ندارد و شما باید با او همراه شوید و از این موانع عبور کنید.
Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger دارای طیف گسترده ای از آیتم ها میباشد که شما با دسترسی به آنها میتوانید جان خود را افزایش دهید و یا قابلیت های این چنینی را بدست آورید.این بازی دارای بیش از ۶۰ کاراکتر دوست داشتنی میباشد که طراحی هر یک از آنها به بهترین نحو ممکن صورت گرفته است.بازی Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger از ابتدا تا انتهای هر مرحله در حال سقوط میباشد که باید با عکس العمل سریع خود مانع از برخورد کاراکتر بازی با موانع کشنده شوید.موانعی که در سرتاسر این گیم وجود دارند.گیم پلی این بازی توانایی سرگرم کردن شما برای دقایق طولانی را دارا میباشد که بازی آفلاین میباشد.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
برخی از ویژگی های بازی Fluffy Fall: Fly Fast to Dodge the Danger:

• حضور در محیط های دیدنی و ۳ بعدی
• ارایه بیش از ۶۰ کاراکتر دوست داشتنی
• عبور از موانع جذاب و کشنده بازی
• گیم پلی مثال زدنی و سرگرم کننده
• صدا گذاری با کیفیت و هیجان انگیز
• سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
• ارایه ده ها مرحله منحصر به فرد

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
بازی Sky Clash: Lords of Clans ۳D ؛ قلعه در آسمان!

Sky Clash: Lords of Clans 3D یک بازی استراتژیکی آنلاین می باشد که بازی توسط استودیو بازی سازی Absolutist Games طراحی شده است. انتشار بازی به صورت رایگان بوده که امتیاز بازی تا کنون 4.6 از 5 می باشد که امتیاز خوبی محسوب می شود.

Sky Clash: Lords of Clans 3D با پیش روی در تکنولوژی بازی های جدید تری در سبک استراتژیکی ساخته می شوند که برخورد آسمان یکی از آن ها می باشد. این بازی تمام شرایط و قوانین مربوط به یک بازی استراتژیکی را دارا می باشد. با این تفاوت که ساخت قلمرو این بار در آسمان صورت میگیرد و شما باید ار آسمان از مناطقی که در اختیار دارید محافظت کنید و رقبای خود را شکست دهید.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
برخی از ویژگی های بازی Sky Clash: Lords of Clans ۳D:
• گذر به دنیای عصر یخ بندان
• وجود شخصیت های محبوب مجموعه در بازی
• وجود مغازه ها و مکان های مختلف در بازی
• کشف راز های داخل شهاب سنگ
• یافتن دستور العمل های مختلف غذایی
• استخدام دیگر موجودات برای گسترش مزرعه
• کشف مکان های جدید و متنوع
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
برنامه Vero - True Social؛ ظهور رقیبی برای اینستاگرام!
Vero - True Social یک برنامه شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام است که میتوانید در آن عکس ها، لینک ها، موسیقی، فیلم ها، مکان ها و کتاب های خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید ، جالب است بدانید این برنامه اندروید از سال 2015 در گوگل پلی منتشر شده بود ولی اخیرا تعداد دانلود های آن در مارکت گوگل بیش از قبل شده و کارشناسان پیش بینی کرده اند که تعداد دانلود این برنامه از ۶۰۰۰۰۰ دانلود در کل به بیش از ۵۰۰،۰۰۰ در روز خواهد رسید. شما توسط برنامه ورو میتوانید دوستان خود را جستجو و پیدا کرده و آنها را دنبال کنید، یا به دوستان اجازه دهید از پروفایل شما بازدید کرده و مطالب شما را مشاهده کنند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
برخی از ویژگی های اپلیکیشن Vero - True Social:
• خصوصیات مخاطبین خود را به عنوان "دوستان نزدیک"، "دوستان" یا "آشنایان" دسته بندی کنید.
• تجربه با گروه های مختلف مخاطب خود را آزادانه به اشتراک بگذارید.
• به اشتراک گذاری عکس ها، لینک ها، موسیقی، فیلم ها، مکان ها و کتاب ها.
• ارسال و دریافت پیام های فوری با کسانی که به آن متصل شده اید.
• مطالب خود را برای مخاطبان فیس بوک و توییتر خود بنویسید و آنها را منتشر کنید.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
بازی Band of Badasses: Run & Shoot؛ یکم قهرمان بازی!
Band of Badasses: Run & Shoot بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن، تفنگی و تیراندازی است که استودیوی بازی سازی WHAT (games) آن را به صورت رایگان عرضه کرده و تا به امروز بارها توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و از بازیهای محبوب به شمار می رود! با نصب Band of Badasses: Run & Shoot برروی دستگاه تان ؛ یک بازی تیراندازی فوق العاده و شاید خنده دار را تجربه می کنید!
آیا شما به اندازه کافی برای نجات جهان بدبختی کشیده اید؟یکی از ۶ قهرمان بسیار جذاب را انتخاب کنید و یک ماجراجویی بدون سر و صدا شروع کنید تا زمین را از مهاجمان بیگانه آزاد کنید! به عنوان یکی از ۶ شخصیت های نمادین که گروه بندی Badasses را تشکیل می دهند در بازی نقش نمایی می کنید. هر یک از قهرمانان سبک و شخصیت خودشان را دارند.

مرگ را نادیده می گیرید و بالاترین نمره ممکن را به دست می آورید زیرا شما مسئول آزاد بشری هستید! تیراندازی شما آزاد خواهد شد و به طور خودکار اجرا می شود، که دست دیگر شما را آزاد می کند تا علامت "hang-ten" را به عنوان یک بازیگر برجسته ای که در آن بازی می کنید، به ارمغان بیاورد!شما به یک تیر انداز حرفه ای تبدیل می شوید و با یک دنیا سلاح روبرو خواهید شد.بیگانه ها را به قتل برسانید و با یک حمله حرفه ای آن ها را تکه تکه کنید.
Band of Badasses بازی کامل برای طرفداران بازی های سرگرم کننده، و بازی تیراندازی است که با شخصیت های سرد می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و بخنداند … ! آنقدر آسان که حتی هنگامی که در مترو هستید، یا منتظر صورتحساب، می توانید مشغول شوید. بی شک شما از لحظات خنده دار بی پایان بازی لذت می برید.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
برخی از ویژگی های بازی Band of Badasses: Run & Shoot:
• گرافیک خوب و عالی بازی
• صداگذاری مناسب و هیجان انگیز
• گیم پلی عالی و اعتیاد آور
• طراحی بسیار مناسب بازی
• بارگیری قدرتمند و از بین بردن بیگانگان
• لذت بردن از کنترل های سرگرم کننده و آسان برای یادگیری (ضربه بزنید با یک انگشت برای پرش، دوبار پرش، خط تیره و جلوگیری از موانع بازی)
• تعیین کردن نمره بالا در صفحات جهانی و دوستان را برای نشان دادن افرادی که واقعا از زمین محافظت می کنند
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
بازی Amigo Pancho 2: Puzzle Journey ؛ تایم فسفر سوزی!

بازی های فکری در سبک های مختلفی ساخته می شوند که انجام مراحل آن ها نیاز به کمی فکر و مهارت دارد تا بتوانید به خوبی از پس چالش های مختلف پیش امده در سراسر بازی بر امده و بازی را به بهترین شکل ممکن جلو ببرید. بازی Amigo Pancho ۲ Puzzle Journey یک بازی فکری بسیار جذاب است که توسط استودیو Qaibo Games ساخته و منتشر شده است. بازی های فکری چالش های مختلفی را پیش پای شما قرار می دهند که انجام آن ها ممکن است بسیار دشوار باشد. این بازی جذاب نیز همانند دیگر بازی های فکری چالش های مختلفی را پیش پای شما قرار خواهد داد که انجام آن ها کار بسیار سخت اما جذابی می باشد. باید شخصیت اصلی بازی را که در تمام بازی دو بادکنک به دست دارد کنترل کرده و مکان های مختلفی را پشت سر بگذارید. اما موانع مختلفی سر راه شما خواهد بود که می خواهند بادکنک ها را بترکانند.

همان طور که گفته شد بازی Amigo Pancho ۲ Puzzle Journey یک بازی بسیار جذاب و فکری است که مراحل چالش برانگیزی را به شما پیشنهاد می دهد. در این بازی جذاب باید شخصیت اصلی بازی را به وسیله ی بادکنک ها کنترل کرده و از محیط های مختلف بازی گذر کنید. موانع مختلف و مشکلاتی در مسیر شما وجود دارد که می توانند باعث ترکیدن بادکنک ها و افتادن شخصیت اصلی شوند. اما شما نباید بگذارید این اتفاق بیفتد. باید با استفاده از هر چیزی که در بازی پیدا می کنید و همچنین با جا خالی دادن و حرکت های سریع بادکنک ها را حفظ کنید و بازی را ادامه دهید.

معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
برخی از ویژگی های بازی Amigo Pancho ۲ Puzzle Journey:
• گیم پلی معتاد کننده
• محیط های مختلف و جذاب
• مراحل چالش برانگیز
• گیم پلی متنوع بازی
• جلوگیری از ترکیدن بادکنک ها حین بازی
• وجود موانع مختلف و نوک تیز برای از بین بردن بادکنک ها
• طراحی بسیار جذاب بازی
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵) معرفی اپلیکیشن و بازی (۷۵)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج