۶۸۷۳۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خیز رونالدو برای یک رکوردشکنی تاریخی

کریستیانو یک بار دیگر برای رئال درخشید و با گلزنی به پی اس جی زمینه ساز صعود راحت کهکشانی ها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد.

ورزش سه: کریستیانو یک بار دیگر برای رئال درخشید و با گلزنی به پی اس جی زمینه ساز صعود راحت کهکشانی ها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد.

رئال شب گذشته به خوبی توانست از برتری ۳-۱ بازی رفت خود برابر پی اس جی دفاع کرده و ۱-۲ حریف پاریسی را در خانه اش مغلوب کند. رونالدو که در بازی رفت دو گل زده بود، شب گذشته نیز یک بار گلزنی کرد تا تعداد گل هایش در این فصل از لیگ قهرمانان را به ۱۲ برساند.


او در این فصل در هر 8 بازی لیگ قهرمانان برای رئال گلزنی کرده و با احتساب فینال فصل گذشته، حالا 9 بازی متوالی در این تورنمنت است که شاهد گلزنی رونالدو هستیم. پیش از این فقط فان نیستلروی در فصل 03-2002 با پیراهن یونایتد چنین رکوردی را به ثبت رسانده بود.

خیز رونالدو برای یک رکوردشکنی تاریخی


در این فصل رونالدو شانس اول تصاحب کفش طلای لیگ قهرمانان است و به طور متوسط هر 60 دقیقه یک گل زده است. فصل 14-2013 او با زدن 17 گل و متوسط هر 58 دقیقه یک گل، توانسته بود رکوردی تاریخی برای لیگ قهرمانان ثبت کند و حالا در مسیر شکستن این رکورد قرار دارد. او حداکثر 5 بازی دیگر پیش رو دارد و این فرصت را خواهد داشت تا رکورد تاریخی جدیدی را به نام خود کند.

رونالدو همچنین با حضور در بازی برگشت برابر پی اس جی، تعداد بازی هایش در لیگ قهرمانان را به عدد 152 رساند و از رایان گیگز پیشی گرفت. از این حیث او تنها ژاوی(157) و کاسیاس (171) را پیش روی خود می بیند.
ژاوی که دیگر در سطح اول فوتبال دنیا بازی نمی کند و کاسیاس هم احتمالا شب گذشته، آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان را انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج