جاباما
۶۸۷۳۴۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پویش «کتاب نذری» در کشور برگزار می‌شود

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از اجرای پویش کتاب نذری در کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر: حسین سعیدی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به پویش «کتاب نذری» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی از ابتدای اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: در این پویش مردمی، دوست داران مطالعه و کتابخوانی در قالب یک نذر فرهنگی کتاب‌های خود را برای مصارفی همچون تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم، اهدا به فرزندان ایران زمین و راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار نذر می‌کنند.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح افزود: در ایام آخر سال که شهروندان مهیای خانه‌تکانی نوروزی می‌شوند، با دو هدف ترویج مطالعه و کتابخوانی و پاسداشت نذر فرهنگی این بستر فراهم شده تا شهروندان بتوانند کتاب‌های بلااستفاده خود را برای ارتقای فرهنگ شهر هدیه کنند.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی با دعوت از فرهیختگان، هنرمندان، اساتید، ادب دوستان و عموم شهروندان گفت: کسانی که می‌خواهند به این پویش بپیوندند می توانند با قرار دادن هشتگ‌های #می_بخشم_پس_خواهم_بود #زیباترین_پویش_فرهنگی_شهر و #کتاب_هایم_هدیه_ای_برای_فرهنگ_شهر در صفحات شخصی خود در فضای مجازی حامی این حرکت فرهنگی باشند.

وی تصریح کرد: همه می‌توانند در این پویش مشارکت کنند فقط کافی است به هر روشی از جمله اینستاگرام، کانال تلگرام و سایت خود، این پیام را به گوش همراهان و دوستداران فرهنگ کتابخوانی برسانند و در زیباترین حرکت فرهنگی شهر سهیم شوند.

سعیدی خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی برای اهدای کتاب‌ها وجود ندارد و در این طرح شهروندان می‌توانند کتاب‌های نو و استفاده شده در هر موضوعی را نذر کنند. تمام کتاب‌ها بعد از تجمیع، از لحاظ تمیزی و فرسودگی پالایش و بر اساس موضوعات استاندارد و قابل استفاده دسته‌بندی می‌شوند تا برای تجهیز هدفمند کتابخانه‌های مناطق محروم، اهدا به دانش‌آموزان نیازمند یا ایجاد کتابخانه سیار، آرشیو می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج