۶۸۷۳۵۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای نیمار؛ سلام، حال شما چطور است؟

نیمار با خراب کردن تمام پل های پشت سرش بارسا را ترک کرد تا رهبر پروژه جدید الخلیفی در پی اس جی باشد. پروژه ای که هدف نهایی اش فتح لیگ قهرمانان بود اما.....

ورزش سه: نیمار با خراب کردن تمام پل های پشت سرش بارسا را ترک کرد تا رهبر پروژه جدید الخلیفی در پی اس جی باشد. پروژه ای که هدف نهایی اش فتح لیگ قهرمانان بود اما.....


تابستان بود که نیمار برای به جیب زدن پولی هنگفت از بارسا جدا و راهی پی اس جی شد. تئوری فرضی اما این بود که او قصد دارد خودش رهبر تیم باشد و با وجود مسی در بارسا این امکان پذیر نبود. قرار بود این یک پله صعود برای دوران فوتبال نیمار باشد.

آقای نیمار؛ سلام، حال شما چطور است؟


نیمار با خراب کردن تمام پل های پشت سرش بارسا را ترک کرد تا رهبر پروژه جدید الخلیفی در پی اس جی باشد. پروژه ای که هدف نهایی اش فتح لیگ قهرمانان بود. اطرافیان نیمار تلاش زیادی کردند تا او را برای جدایی از بارسا متقاعد کنند و توجیه شان این بود که با وجود مسی، دست یافتن به توپ طلا غیرممکن است و اینکه در پاریس همه چیز برای رسیدن به این مهم فراهم است اما چند ماه بعد، نیمار حالا با حقیقتی جدید روبرو شده است: او حالا فقط می تواند از حساب جاری پر از پول خود خوشحال باشد و این تنها مایه دلخوشی اش در پاریس است.

شب گذشته پی اس جی یک بار دیگر ثابت کرد که یک پرادعای بی اعتبار در فوتبال دنیاست. واقعا نمی توان درک کرد که پس از صرف هزینه ای میلیارد یورویی، پی اس جی حتی نتواند به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز راه یابد. گویا پی اس جی فقط برای قهرمانی در لیگی کم ارزش چون لوشامپیونا ساخته شده است.

آقای نیمار؛ سلام، حال شما چطور است؟


می توان درک کرد که پس از شکست شب گذشته برابر رئال، ناصر الخلیفی را چه عصبانیت عظیمی در بر گرفته است. پروژه او یک بار دیگر شکست خورد و این بار با نیمار. پی اس جی در بازی برگشت با رئال حتی برای دقایقی هم نشان نداد که توانایی جبران شکست 3-1 بازی رفت را دارد. آنها در بازی رفت با نیمار به رئال باختند و شب گذشته بدون او به تیمی ویران شده شبیه بودند. آنها حتی شبیه به یک تیم بزرگ اروپایی هم نبوده، نیستند و نخواهند بود.

با این افتضاح جدید، باید دید که واکنش نیمار چه خواهد بود. نیمار حالا به این درک رسیده است که در پی اس جی، هرگز فاتح لیگ قهرمانان نخواهد شد؛ چه برسد به فتح توپ طلا. او شاید بتواند با درخشش در تیم ملی برزیل و قهرمانی جام جهانی به توپ طلای 2018 برسد؛ شاید.

آقای نیمار؛ سلام، حال شما چطور است؟


نیمار این روزها در برزیل دوران بهبودی مصدومیتش را سپری می کند و مطمئنا به این فکر می کند که چه تصمیم اشتباهی برای پیوستن به پی اس جی گرفته است.


او یا به این فکر می کند که باشگاه با استخدام یک مربی بهتر و کارکشته تر نسبت به امری و جذب یکی دو ستاره بزرگ دیگر، تیمی باکیفیت تر برای فصل بعد تدارک ببیند یا از حالا به جدایی در پایان فصل می اندیشد و عجیب نخواهد بود اگر، مقصد بعدی اش رئال مادرید باشد.

در برنابئو، به یک فوق ستاره جوان در کنار رونالدو نیاز دارند و پرز حاضر است هر میزان پول که نیاز است، برای جذب نیمار هزینه کند. آنچه مسلم است اینکه، نیمار با جدایی از بارسا، قدمی رو به جلو در فوتبال خود برنداشت و این حتی می تواند به قیمت تمام شدن زودهنگام فوتبالش تمام شود، مگر اینکه رئال برای نجات او وارد عمل شود.
راستی آقای نیمار، سلام؛ حال شما چطور است؟

منبع: اسپورت کاتالونیا
ترجمه: رضا سیف

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به درک.مردک مغرور!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نا م

        دمت گر م

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج