۶۸۷۳۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آتش‌سوزی در خط لوله گاز ماهشهر- شادگان

بامداد امروز خط لوله انتقال گاز شادگان به بندر ماهشهر به قطر تقریبی ۴۰ اینچ دچار آتش سوزی شده است که علت اصلی این حادثه گازی تاکنون توسط شرکت ملی گاز ایران اعلام نشده است.

خبرگزاری مهر: بامداد امروز خط لوله انتقال گاز شادگان به بندر ماهشهر به قطر تقریبی ۴۰ اینچ دچار آتش سوزی شده است که علت اصلی این حادثه گازی تاکنون توسط شرکت ملی گاز ایران اعلام نشده است.

یک مقام مسئول در شرکت ملی گاز ایران با تایید این حادثه گازی گفت: خط لوله انتقال گاز شادگان به ماهشهر به دلیل مسائل فنی دچار آتش سوزی شده است.

وی با اعلام اینکه از بامداد امروز نیروهای امداد و آتش نشانی شرکت گاز استان خوزستان و منطقه یک شرکت انتقال گاز ایران در این حادثه اعزام شده اند، تصریح کرد این حادثه گازی هیچ گونه خسارت جانی به همراه نداشته است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هم اکنون عملیات مهار آتش سوزی در این خط لوله گاز انجام شده است، اظهار داشت: در شرایط فعلی مشغول تخلیه گاز باقیمانده در خط لوله بوده و تا ساعات دیگر عملیات بازسازی خط لوله حادثه دیده آغاز خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه پیش بینی می شود تا فردا عملیات بازسازی خط لوله آسیب دیده انتقال گاز شادگان به بندر ماهشهربه پایان برسد، تاکید کرد: یک تیم ویژه دلایل بروز این حادثه گازی را در حال بررسی است که در صورت تکمیل نتایج دلایل ایجاد این حادثه گازی اعلام خواهد شد.

خط لوله انتقال گاز شادگان به ماهشهر یکی از خطوط انتقال گاز طبیعی به منظور تامین خوراک صنایع و برخی از واحدهای پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندرماهشهر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج