۶۸۷۳۷۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نقش کلیدی زنان در برقراری صلح

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده با تشریح جایگاه زنان در جامعه گفت: نقش زنان در برقراری صلح بسیار کلیدی است.

خبرگزاری ایلنا: معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده با تشریح جایگاه زنان در جامعه گفت: نقش زنان در برقراری صلح بسیار کلیدی است.

معصومه ابتکار در نشست تخصصی زنان، صلح و امنیت پایدار اظهارداشت: صلح و امنیت به دلایل متعددی از جمله تجاوزات و ناامنی، مشکلات زیادی برای مردم، زنان و کودکان و همه جوامع به وجود آورده است.

وی با اشاره به اهداف از برگزاری این نشست گفت: بهره‌گیری از نظرات و آرای کارشناسان و صاحب‌نظران داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی برای پرداختن به مسائل زنان در چالش صلح، امنیت و خشونت‌های ناشی از افراطی‌گری سنتی و مذهبی از اهداف برگزاری نشست است تا با بهره‌گیری از تجارب رهبران زن منطقه، راهکارهای موثر برای دسترسی به صلح و امنیت پایدار جستجو و ارائه شود.

ابتکار متذکر شد: برگزاری این نشست‌ها برای تبیین نقش کلیدی زنان و پررنگ‌کردن استفاده از ظرفیت آنان برای برقراری صلح بسیار حائز اهمیت است و از حضور دانشگاهیان و نمایندگان پارلمان کشورهای مختلف در این نشست و تنوع دیدگاه‌ها نیز استقبال می‌کنیم.

معاون رئیس‌جمهوری با تشریح نقش زنان در ایجاد صلح و همگرایی برای رفع مخاصمات افزود: زنان می‌توانند در حفظ صلح و امنیت در جوامع خود کلیدی ایفا کنند. در معادلات بین‌المللی سازمان ملل نیز کماکان در حل و فصل منازعات و در جاهایی که با صلح سر و کار دارند، متاسفانه نقش زنان پر رنگ نیست.

ابتکار تاکید کرد: دولت‌ها باید در این زمینه پیشگام باشند و کنار آن نهادهای مردمی بین زنان پیرو ادیان و کشورهای مختلف که در مقابل خشونت و تروریست آسیب دیده‌اند، می‌توانند یک شبکه قوی به وجود آورند. پیشنهاد رئیس‌جمهوری برای جهانی عاری می‌تواند زمینه‌ای برای زنان برای پرچمداری این تفکر و اعتقاد باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج