۶۸۷۳۹۵
۱ نظر
۵۰۵۹
۱ نظر
۵۰۵۹
پ

ساعت کاری گمرکات افزایش یافت

گمرک ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد­­ برای­ انجام خدمات مناسب و شایسته به خدمت گیرندگان در روزهای پایانی سال،­ تمهیداتی در نظر گرفته شده­­­­ و علاوه بر افزایش ساعت کاری در گمرکات، در روزهای تعطیل نیز شیفت های کاری برقرار است.­

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از­­ روابط عمومی گمرک ایران؛­ ­­متن­ ­­اطلاعیه ای که­ مديركل مركز واردات و امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادی گمرک صادر کرده­ ­­به این شرح است:

با توجه به تراكم كاری در روزهای پايانی سال و بمنظور تسهيل در ارايه خدمات گمركی مناسب و شايسته به خدمت گيرندگان، گمرکات موظف شده اند که بعد از وقت اداری جهت ارائه خدمات در ایام باقی مانده از سال ، شیفت های کاری برقرار نمایند . همچنین گمرکات اجرایی موظف شدند علاوه بر برقراری شیفت های کاری ، ساعات کاری کارشناسان مجازی را افزایش دهند و درب های خروج نیز ملزم گردیدند نسبت به خروج کالاهای موجود در گمرکات که تشریفات گمرکی آنها به اتمام رسیده است در همان روز به طور کامل اقدام کنند . گمرکات اجرایی باید برای روزهای تعطیل نیز شیفت های کاری برقرار کنند.­

مرکز پایش گمرک ایران در روزهای عادی بعد از وقت اداری و حتی در روزهای تعطیل نیز مشغول پایش نحوه ترخیص کالاها از گمرکات خواهد بود تا عملیات ترخیص با سرعت انجام شود و در شیفت های کاری متعدد این مرکز بر عملیات گمرکات اجرایی نظارت کامل خواهد داشت.

بر همین اساس، گمرکات اجرایی باید نسبت به انجام سريع تر تشريفات ترخيص كالاها به ويژه مواد اوليه و ماشين آلات واحدهای توليدی، با رعايت كامل مقررات و دستورالعمل های مركز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از سال 60گمرک های نامریی داریم زیاد بودن نفر بی تاثیره!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج