۶۸۷۴۵۶
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

اقدام به خودکشی بعد از قتل فرزند و همسر سابق

تحقیقات از مردی که بعد از کشتن فرزند و همسر سابقش اقدام به خودکشی کرده -اما زنده مانده- آغاز شده است.

شرق: تحقیقات از مردی که بعد از کشتن فرزند و همسر سابقش اقدام به خودکشی کرده -اما زنده مانده- آغاز شده است.

مأموران کلانتری تهرانسر شامگاه سه‌شنبه از وقوع حادثه‌ای هولناک باخبر شدند؛ آنها دریافتند مردی بعد از کشتن همسر سابقش به منزل رفته و کودک هشت ساله‌ خود را نیز به قتل رسانده است. مأموران بعد از اطلاع از این واقعه، به محل حادثه رفتند و ضمن یافتن پیکر بی‌جان پسر هشت‌ساله، جسم نیمه‌جان و خون‌آلود مرد جوان را نیز مشاهده کردند و پی بردند این مرد با چاقو اقدام به خودزنی کرده است.

متهم به قتل بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و پزشکان اقدامات درمانی را برای نجات جان او آغاز کردند. از سویی مأموران کلانتری تهرانسر در تحقیقات تخصصی دریافتند این مرد یک سال پیش همسرش را طلاق داده بود و از آن به بعد با فرزند خود زندگی می‌کرد.

سوابق موجود حکایت از آن داشت که مرد جوان به ماده مخدر شیشه معتاد بود. این مرد که در شهرداری اسلامشهر کار می‌کرد، از محل کار خود نیز تذکراتی بابت اعتیاد دریافت کرده اما همچنان به مصرف مواد ادامه می‌داد. همسر او که نمی‌توانست این شرایط را تحمل کند، در نهایت تصمیم گرفت از او جدا شود به‌این‌ترتیب عنوان طلاق در شناسنامه این زوج ثبت شد و دادگاه حضانت پسربچه را به پدر سپرد.

بعد از آن، اختلافات این زن و مرد پایان نیافت زیرا مرد معتاد اجازه نمی‌داد مادر و پسر با هم ملاقات کنند. مادر جوان که از این شرایط به‌ ستوه آمده و در تنگنا قرار گرفته بود، شکایاتی را علیه شوهر سابقش مطرح کرده و خواستار این شده بود که هر هفته حداقل برای چند ساعت فرزندش را ملاقات کند؛ این کشمکش‌ها ادامه داشت تا اینکه شامگاه سه‌شنبه مرد خشمگین به خانه همسر سابقش رفت و او را خفه کرد.

متهم بعد از مداوای نسبی و رفع خطر مرگ تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: «بعد از کشتن زن سابقم به خانه برگشتم و به پسرم گفتم چه کار کرده‌ام، بعد با او تفاهم‌نامه‌ای نوشتم و گفتم حالا که این کار را کرده‌ام، او را هم می‌کشم و بعد خودکشی می‌کنم پسرم هم قبول کرد. سیم برق را به پایش وصل کردم و او را به قتل رساندم بعد از آن خودم را با چاقو زدم و رگم را بریدم اما زنده ماندم».

بنا بر این گزارش، تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد. در‌همین‌حال سرگرد بختیاری، رئیس کلانتری تهرانسر، با اشاره به این جنایت به خبرنگار ما گفت: «وقتی زوجین با هم به اختلاف برمی‌خورند بهتر است ریش‌سفیدان فامیل وارد ماجرا شوند و مشکل را رفع کنند تا کار به چنین قتل‌هایی نکشد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت خدا تو روح اونی که جوونهارو معتاد میکنه. معتاد یه لکه ننگیه که هیچی حالیش نیست .

    • همدرد

      پسر رو به مادر سالم ندادن در عوض به پدر معتاد سپردن اگه از اول سرپرستی پسر رو به مادر داده بودن الان نه مقتولی بود نه قاتلی افسوس صد افسوس...

      پاسخ ها

      • همدرد

        این بود نظر من؟ چرا خط اول رو حذف کردین ؟ هی توبه میکنم دیگه نظر ندم ولی باز توبه میشکنم چرا وقتی میگم مشکل از قانون هست که سرپرستی پسر رو به مادر ندادن ولی به پدر معتاد سپردن رو حذف کردین ؟ مگه خیلی سیاسی بود نظرم؟

    • مهدی

      دیوونه..یعنی به پسر هشت سالش گفته مامانتو کشتم بیا خودمونو بکشیم ...طفلکی چقدر ترسیده و عذاب کشیده مگه یه بچه چقدر کشش داره ..اللهم عجل لولیک الفرج

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      چه ربطی به ریش سفیدان داره .. کسی که بخواد طلاق بگیره اصن به این چیزا نگاه نمیکنه ... !!!!

    • همدرد

      برترین ها چرا نظر منو نصفه نیمه چاپ کردین مگه خیلی سیاسی بود ؟ فقط گفتم مشکل ه سرپرستی پسر رو به مادر ندادن ولی به پدر معتاد سپردن کجای ابن نظر سیاسی بود که حذف کردین از چی ترسیدین ؟

    • بدون نام

      اگه همین کار رو یه خانم انجام داده بود الان میشد پربحث ترین خبر روز

    • بدون نام

      ایران شده کابل مسولین واوردن خوابن ازماست برماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج