۶۸۷۵۱۵
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

چشم طمع رئیسی به جایگاه لیدری جریان اصولگرا؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رئیسی ظرفیت قرارگیری در رأس جریان را دارد ولی با وجود امثال آیت الله موحدی کرمانی بیشتر باید در این حوزه تأمل کرد.

نامه‌ نیوز نوشت: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رئیسی ظرفیت قرارگیری در رأس جریان را دارد ولی با وجود امثال آیت الله موحدی کرمانی بیشتر باید در این حوزه تأمل کرد.

محمدعلی پورمختار درباره برنامه اصولگرایان برای استفاده از ظرفیت ۱۶ میلیونی رئیسی گفت: آقای رئیسی در جریان اصولگرایی انقلاب قرار دارد. اصولگرایی بعد از فوت آیت الله مهدوی کنی با جامعیت و اقتدار به پیش رفت و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را تأسیس کرد، در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ هم آثارش را دیدیم که چقدر رقابت با آقای روحانی شدید و نزدیک بود. آقای رئیسی این ظرفیت را دارد که در رأس این جریان قرار بگیرد ولی با وجود امثال آیت الله موحدی کرمانی بیشتر باید در این حوزه تأمل کرد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره تبدیل شدن رئیسی به نماد اصولگرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۹۸ گفت: او می تواند چنین نمادی باشد و اتفاقا خیلی مناسب است ولی فعلا فکر نمی کنم او نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شود چون نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ با رأی بالای ۱۶ میلیون بود و تولیت آستان قدس رضوی است پس خیلی به نظر من نامزدیش در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توجیه ندارد.

وی درباره چرایی سفرهای استانی رئیسی و جلسات چراغ خاموش او با نیروهای اصولگرا در شهرستان ها و استان ها گفت: ایشان طبق روال وقتی در آستان قدس رضوی فعالیت خود را شروع کرد برای گسترش خدمات آستان قدس به سراسر کشور برنامه ریزی و دفاتری را در استان ها ایجاد کرد بنابراین سفرهایی با هدف هماهنگی و نحوه افزایش خدمات رسانی را دارد و نوعا سیاسی هم نیست.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی درباره شائبه سیاسی و انتخاباتی بودن تأسیس دفاتر آستان قدس در استان ها و شهرستان ها با هدف زمینه سازی حضور سید ابراهیم رئیسی در یک عرصه انتخاباتی گفت: این شائبه را رد می کنم چون اقدامی سیاسی نیست و الان هم فعالیت های مختلفی که برای ایشان پیش بینی کردند در حال انجامش است ولی حالا ممکن است مخالفان این تلقی را داشته باشند که این دفاتر سیاسی است و حمل بر سوءاستفاده از این دفاتر کنند، در حالیکه ابدا این اقدام انتخاباتی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ۱۶ ملیون آن زمان اگه الان به روز رسانی بشود میشود ۷۰۰ هزار

    • بدون نام

      همتون برین به جهنم

    • بدون نام

      و کسانی که به آقای ریسی رای دادن طرفدار ایشان نبودن بلکه مخالف آقای روحانی بودن دانه ای هم که به روحانی رای دادن انتخاب دیگری نداشتن و۸۰ درصد شون میخواستن اصول گرایان به پیروزی نرسن همین الان هم اگر بین ریسی روحانی انتخابات برگزار شود احتمال پیروزی روحانی بسیار زیاده

    • ناشناس

      سلام شما حق ندارید از هر تیتری برای یک جناب رئیسی استفاده کنید

    • علی

      برترین های عزیز !
      از شما بعید است این چه تیتری است که انتخاب کرده اید مگر آقای رئیسی از بچه های انقلاب و نظام نیستند که با این لحن در مورد ایشان صحبت می کنید
      من امیدوارم هر کس شایسته این سمت باشد به عنوان مسئول یا لیدر جریان اصولگرا انتخاب شود
      باز هم می گویم اینگونه تیتر زدن ها اصلا مناسب شما نیست

    • بدون نام

      ول کن نیست چه رویی داره

    • بدون نام

      فقط روحانی

    • بدون نام

      تیترش خوب نیست:چشم طمع!!
      به فرض کارهای رئیسی سیاسی باشه.مردم به رئیسی رای میدن.

    • بدون نام

      رییسی لیدر خوبی نیست.

    • بدون نام

      البته باید در کنار تتلوباشه وجلیلی مختلص به ججلو

    • علی

      بابا ول کنید تو مناظره ها دیدیم که رئیسی فقط نظاره گر بود ایشون نتونستند دو کلام حرف سنجیده بزنند فقط براب تماشای آقای جهانگیری اومده بود اصلا ایشون شایسته همچین پست هایی نیست الان هم به واسطه علم الهدی یه کاری گیر آورده و الا باید می رفت پای منبر روضه می خوند

    • بدون نام

      کاش بجای شخص پرستی و شعار دین داشتن عمل به دین و نتیجه واقعی عمل رتبه و امتیاز طرف محسوب میشد تا کی این جناح و اون جناح یه عمر جنگ سراین مسائلا بود هیچ خیری هم نداشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج