۶۸۷۵۸۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

هزینه سنگین دادگاه برای بازیگر زن

ربل ویلسون بازیگر هالیوودی سینما برای به سرانجام رساندن پرونده اعاده حیثت در دادگاه بیش از یک میلیون دلار هزینه کرد و اکنون قصد دارد تا این هزینه گزاف را از متهم پرونده بگیرد.

خبرآنلاین: ربل ویلسون بازیگر هالیوودی سینما برای به سرانجام رساندن پرونده اعاده حیثت در دادگاه بیش از یک میلیون دلار هزینه کرد و اکنون قصد دارد تا این هزینه گزاف را از متهم پرونده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ربل ویلسون بازیگر آثار کمدی سینمای هالیوود در پرونده شکایت از گروه رسانه‌ای «بائر» در استرالیا بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار هزینه کرده است. در این پرونده که به نفع ویلسون پایان یافت،‌ گروه رسانه‌ای «بائر» متهم به آسیب زدن به شهرت این بازیگر شده بود.

اکنون ستاره فیلم «آوازخوان حرفه‌ای» قصد دارد تا مبلغ سنگینی را که برای به سرانجام رساندن پرونده هزینه کرده است، از این گروه رسانه‌ای بگیرد.

ویلسون در این دادرسی ۲۲ روزه از وکلای گرانقیمتی استفاده کرده بود که تا ۱۰ هزار دلار در روز دستمزد می‌گرفتند.

دادگاه این پرونده در ماه سپتامبر به نفع ویلسون رای داد و گروه رسانه‌ای بائر را به پرداخت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار خسارت متهم کرد که در تاریخ استرالیا بی‌سابقه بود.

گروه رسانه‌ای بائر با انتشار مطالبی ربل ویلسون را متهم به دروغ‌گویی کرده و مدعی شده بود که این بازیگر درباره نام واقعی، دوران کودکی و سنش مطالبی غیرواقعی بیان کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      من شخصا بر این باورم همه جای دنیا پول حرف اول را میزنه و شخصا تک تک معلمان و دبیرانی که بصورت کذابه به ما آموختند علم بهتر از ثروت هست واگذارشون کردم به خدا که ما را فریب می دادند پول مرده را زنده می کند ولی درعجبم که در کشور ما پول آدم را به یغما و نیستی میبره و هرکسی از یک نقطه قرمز هستش سرمایه اش بگذره باید کل سرمایه اش را که بده هیچ گاهی اوقات باید جونش را هم بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج