۶۸۷۶۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کانسپت نیسان IMX کورو با ویژگی‌های جدید

شرکت خودروسازی نیسان نسخه‌ای جدید از خودروی مفهومی آی ام ایکس (IMX) را با خود به نمایشگاه ژنو آورده است. این کراس اوور کانسپت در سال گذشته در نمایشگاه خودرو توکیو معرفی شده بود و حالا برای اولین بار با طراحی و ویژگی‌های جدید برای کشورهای اروپایی رونمایی شد. یکی از ویژگی‌های جدید این خودروی مفهومی، تکنولوژی مغز به خودروی نیسان (Brain-to-Vehicle) است.

وبسایت گجت نیوز - مصطفی معصوم‌پور: کانسپت نیسان IMX کورو (Nissan IMX Kuro) با ویژگی‌های جدید برای بازار اروپا در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ رونمایی شد. نیسان ادعا می‌کند این اولین وسیله نقلیه‌ای است که از تکنولوژی مغز به خودرو استفاده می‌کند.

کانسپت نیسان IMX کورو با ویژگی‌های جدید

شرکت خودروسازی نیسان نسخه‌ای جدید از خودروی مفهومی آی ام ایکس (IMX) را با خود به نمایشگاه ژنو آورده است. این کراس اوور کانسپت در سال گذشته در نمایشگاه خودرو توکیو معرفی شده بود و حالا برای اولین بار با طراحی و ویژگی‌های جدید برای کشورهای اروپایی رونمایی شد. یکی از ویژگی‌های جدید این خودروی مفهومی، تکنولوژی مغز به خودروی نیسان (Brain-to-Vehicle) است. این سیستم از سیگنال‌های مغز راننده برای کمک به سیستم‌های رانندگی خودران استفاده می‌کند و به نوعی خودرو با رفتارهای راننده سازگار می‌شود. بنا بر ادعای نیسان، چنین سیستمی برای اولین بار در صنعت خودرو به کار رفته و خودرو می‌تواند فعالیت مغز راننده را اندازه‌گیری کرده، آن را تجزیه و تحلیل کند و سپس آن را به مغز سیستم وسیله نقلیه بفرستد.

کانسپت نیسان IMX کورو با ویژگی‌های جدید

خوزه مونوز (Jose Munoz)، مدیر ارشد اجرایی نیسان می‌گوید:

خودروی کراس اوور IMX کورو، کانسپتی است که بازطراحی شده تا آینده حرکت هوشمند نیسان را به تصویر بکشد. حرکت هوشمند نیسان، تعهد این برند برای تغییر نحوه ارتباط افراد با ماشین‌ها و همچنین نحوه ارتباط خودروها با جامعه در آینده نزدیک و فراتر از آن است.

نیسان IMX کورو به لطف آخرین نسخه سیستم رانندگی خودران، به قابلیت‌های کاملا خودکاری دست پیدا کرده است. زمانی که ماشین در حالت خودکار قرار می‌گیرد، فرمان به داخل داشبورد می‌رود تا راننده و مسافران فضای آزاد بیشتری داشته باشند.

کانسپت نیسان IMX کورو با ویژگی‌های جدید

این خودروی مفهومی، یک وسیله نقلیه AWD (تمام چرخ محرک) است، چرا که دو موتور الکتریکی، یکی برای محور عقب و یکی برای محور جلو طراحی شده و کار ترکیبی آن‌ها، حداکثر قدرت 430 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن‌متر را در اختیار قرار می‌دهد. همچنین نیسان IMX کورو می‌تواند به لطف باتری پرظرفیت خود، با یک بار شارژ کامل مسافت 600 کیلومتر را طی کند.

کانسپت نیسان IMX کورو با ویژگی‌های جدید

در داخل کابین این کانسپت نیز شاهد فضای بسیار جاداری هستیم و صفحه نمایش جداگانه، صندلی‌ها و پشت سری‌های خلاقانه و پشت آمپرهای پانورامیک OLED به چشم می‌خورند. پیش از این، نیسان تایید کرده بود که یک خودروی شاسی بلند بر پایه مدل لیف (Nissan Leaf) عرضه خواهد کرد و همین‌طور این احتمال می‌رود که نسل بعدی نیسان قشقایی از این خودروی به نمایش درآمده تاثیر بگیرد.

کانسپت نیسان IMX کورو با ویژگی‌های جدید

کانسپت نیسان IMX کورو با ویژگی‌های جدید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج