۶۸۷۶۴۶
۲۲ نظر
۵۰۰۶
۲۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ماجرای جنایت هولناک خانوادگی در محله تهرانسر

مرد میانسال در جریان اختلاف‌های خانوادگی،پسر هشت ساله خود و همسرسابقش را به طرز هولناکی درمحله تهرانسر پایتخت کشت. عامل جنایت با ضربه‌های چاقو خودزنی کرد تابه زندگی‌اش پایان دهدکه ناکام ماند.

روزنامه جام جم نوشت: مرد میانسال در جریان اختلاف‌های خانوادگی،پسر هشت ساله خود و همسرسابقش را به طرز هولناکی درمحله تهرانسر پایتخت کشت. عامل جنایت با ضربه‌های چاقو خودزنی کرد تابه زندگی‌اش پایان دهدکه ناکام ماند.

ساعت ۱۹ پانزدهم اسفند امسال یکی از ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با قاضی دشتبان کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از جنایت هولناکی در ساختمانی در یکی از محله‌های تهرانسر خبر داد.

بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم بررسی صحنه جرم وارد آپارتمان در بلوار شاهد محله تهرانسر شدند. آنها مشاهده کردند آتش‌نشانان، همسایه‌ها و تیمی از امدادگران اورژانس در آنجا حاضر شده‌‌اند. وسایل خانه به‌هم ریخته نبود، مرد ۴۲ ساله‌ای به نام محمد با ضربه‌های چاقو به رگ دستش خودزنی کرده بود. جسد پسر هشت ساله‌اش هم در نزدیکی او بود و کنارش سیم برق افتاده بود. جسد کودک به پزشکی قانونی و پدر زخمی به بیمارستان منتقل شد. زمان انتقال این مرد به بیمارستان او مدعی بود همسر سابقش را در آپارتمانش در همان محله کشته است.

ماموران برای بررسی صحت گفته هایش به آنجا اعزام شدند. آنها هرچه در آپارتمان واحد ۶ را زدند زن جوان در را بازنکرد و همسایه‌ها نیزاز وی خبرنداشتند. آتش نشانان در آپارتمان را بازکردند. ماموران وارد آنجا شده و با جسد او در حالی که با روسری خفه شده بود، رو به‌رو شدند. جسد زن ۳۹ ساله هم به پزشکی قانونی منتقل شد.

تحقیقات از همسایه‌ها نشان می‌داد او در آنجا مستاجر بوده و آرایشگر است و گاهی نیز شوهر سابقش فرزندشان را برای دیدار نزد وی می‌آورده است.

پرونده‌ای در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران تشکیل و تحقیقات برای رازگشایی از انگیزه مرد میانسال از این جنایت هولناک آغاز شد.

ماموران در ادامه، اطلاعاتی به‌دست آوردند که نشان می‌داد عامل جنایت فوق‌ لیسانس مدیریت دارد و کارمند یکی ازشهرداری ‌های اطراف تهران بوده و زن کشته شده کار آرایشگری انجام می‌داده و یک سال از جدایی آنها می‌گذرد.

در این مرحله ماموران از طریق مسئولان بیمارستان متوجه شدند متهم زنده مانده است. ماموران در بیمارستان از او تحقیق کردند که وی به افسر تحقیق گفت: من و همسرم دچاراختلاف‌هایی شده و از هم جدا شدیم. ساعت ۱۱ صبح سه‌شنبه به خانه او رفتم. گمان کرد پسرم را آورده‌ام و مرا به خانه‌اش راه داد. وقتی فهمید تنها هستم، سر و صدا راه انداخت. در حالی که عصبانی بودم، با روسری خفه‌اش کردم. زمانی که متوجه شدم کسی متوجه ماجرای جنایت نشده، فرار کردم و به خانه‌ام برگشتم.

متهم به قتل افزود: پیش از این چند بار خودکشی کرده و نجات یافته بودم. آن روزبه چند نفراز دوستان و خانواده‌ام پیامک دادم که حلالم کنند. عصر که پسرم از مدرسه آمد، کمی استراحت کرد که به او گفتم آماده شو تا به بهشت برویم. سراغش رفتم و به پاهایش برق وصل کردم تا او را بکشم که بد حال شدو بعد خفه اش کردم. بالای سرش گریه کردم و بعدبا برداشتن چاقو رگ دستانم را زدم که بمیرم، اما نشد.

دیروز پدر زن سابق متهم نیز با حضوردر دادسرای جنایی تهران از او به اتهام قتل دختر و نوه اش شکایت کرد و برای او اشد مجازات خواست.

همسایه‌ها چه گفتند؟
مردی که همسایه متهم به قتل بود گفت: او فرد آرامی بود و بعداز جدایی از همسرش با پسر هشت ساله‌اش به ساختمان ما آمده و زندگی می‌کردند. عصر سه‌شنبه در تماس با خانواده‌ام متوجه این جنایت شده و به خانه برگشتم. از طریق خانواده‌اش شنیدم که حتی یکی از روزهای محرم او دست به خودکشی زده که زنده مانده بود.

زن همسایه‌ شان هم به خبرنگار ما گفت: ساعت 18 سه‌شنبه در خانه بودم که زنی زنگ آپارتمانمان را به صدا درآورد. شوهرم در را که بازکرد با خواهر مرد همسایه روبه‌رو شد. آن زن می‌گفت برادرش به او زنگ زده که حالش خوب نیست و می‌ترسد بلایی سرش آمده باشد. این زن به پلیس و آتش‌نشانی زنگ زد. آنها که آمدند در آپارتمان را بازکردند و با جسد پسر خردسال و پدر غرق در خون او روبه‌رو شدند. بعد هم معلوم شد او زن سابقش را هم کشته است. همه همسایه‌ها از این جنایت شوکه شدند. همسایه زن کشته شده نیزبه خبرنگار ما گفت: زن همسایه آدم خوبی بود و از اردیبهشت امسال همسایه ما شده بود. هفته‌ای یکی دو بار شوهر سابقش پسرشان را می‌آورد تا او را ملاقات کند. ساعت 20 و 30 دقیقه دیروز ماموران به اینجا آمده و بعد از بازکردن در با جسد زن تنها رو به رو شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      عجب پدر بیشرفی

      پاسخ ها

      • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

        دقیقا
        ....

      • بدون نام

        چرا حضانت بچه ها را می دهید به پدرهای دیوانه ؟؟؟

      • بدون نام

        چرا حضانت بچه ها را می دهند به پدری که سلامتی روانی ندارد
        با تحقیق محلی 10دقیقه ای پیش از سپردن حضانت می توان از بسیاری حوادث پیشگیری کرد
        در این مورد با یک تحقیق کوچک سابقه تلاش برای خودکشی این پدر مشخص میشد

    • بدون نام

      خدا لعنتش کنه اگه واقعاً قصد خودکشی داشت همین برق رو به خودش وصل میکرد تا سقط بشه ولی نه مردک کثیف اول به دیگران خبر داده بعد رگش رو زده تا بیان نجاتش بدن
      بهشت!! توی کثافت ته جهنم هم برات کمه

    • بدون نام

      ازعذاب جهنم بیشتر بکشی انشا…
      بی وجدان

    • دلم کباب شد

      سلام اسم اون حیوان صفت راپدرنگذاریدهمه بچه هابدبین میشوندسنگ دل چراالکی دستتوپاره کردی اگه جربزه داشتی میخواستی بمیری خودتوهم به برق میزدی

    • بهنام

      زود قضاوت نکنید.خیلی دردناکه.

    • سعید

      عوضی گفته آماده شو تا به بهشت
      حتما رفته پیش زن سابقش که بهش تجاوز کنه مقاومت کرده کشتتش
      حداقل دیگه پسر بدبختتو نمیکشتی عوضی
      یا اینکه برق بهش وصل نمیکردی زجر بکشه

      خدایی باید قبل اعدام بهش برق وصل کنن ...
      کاشکی سانسور نمیکردی تا چندتا فحش آبداربهش بدم
      .................‌‌

    • بدون نام

      اینقدر این زن ها قر قر می کنند دیگه اعصاب واسی مرد نمی مونه ،/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا نمیفهمین زن یک سال بوده رفته بوده دنبال زندگی خودش این لجن خود درگیری داشته
        اونم که گفتی قرقر منظورت غرغر هست دیگه

      • بدون نام

        البته غرغر درسته

      • اسرا

        مگه زن پیشش بود که این کارراکرده لطفا زنان راباعث وبانی مشکلات مردهانبینین اون ازحیوون بدتربه طورکل روانی بوده خودکشی میکرده که راحت شه پس چرابه همه اطلاع داده راستی زنش ازاون طلاق گرفته بوده این بیشرف خونه اون چیکارمیکرده تنهایی پس بدون مردهاخیلی هم مظلوم نیستن

    • بدون نام

      جالبه که از مردن خودش میترسیده و دیگرانو با خبر کرده که حالم بده ولی از کشتن بچش با اون وضع فجیع ناراحت نشده ....مخالف هرگونه خشونت ....انتقام ...و قصاص هستم ولی دراین خصوص حتما مدعی العموم باید وارد بشه ....اشد مجازات

    • مریم

      گور به گور بشه این حیوون

    • بدون نام

      لا اله الا لله اخه پسر ۸ ساله که تازه از مدرسه خسته وکوفته اومده چه گناهی کرده که پدر شیطان صفتش برق بش وصل بکنه واز حال بره بعد خفش کنه ما داریم به کجا میریم، لعنتی اگه بت فشار اومده بود خود ت خلاص کن چرا بقیه رو نابود میکنی من توخبردیگی شنیدم که همکاران این شیطان صفت چندین بار در محل کارش درحال مصرف شیشه دیدنش. خدا لعنتش کنه وخدا لعنت کنه بانیان وتولید کنندگان شیشه.

    • A 21

      واقعا متاثر شدیم، آرزو میکنیم آخریش باشه
      بنی آدم اعضای یکدیگرند

    • M S

      حالم خیلی بد شد
      احساس کردم این اتفاق برای من افتاده
      نمیتونم باور کنم این همه خشم رو

    • مانی

      ای وحشی روانی کاش فق خودتو میکشتی

    • بدون نام

      طفلک پسر بچه. خیلی ناراحت کنندس .خدا لعنت کنه تورو عوضی .خب بی شرف خودتو میکشتی .اشد مجازات

    • بهار

      حیف اسم پدر به خدا چجوری میتونند اخه مگه میشه ادم شاهد جان دادن جگرگوشش باشه اونم با دستهای خودش وای

    • باران

      زود قضاوت نکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج