۶۸۷۷۰۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

دستگیری ۶ عامل توزیع مواد محترقه در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۴۵۷ هزار عدد مواد محترقه و بازدید از ۱۱۲ واحد صنفی و دستگیری ۶ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در قزوین خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۴۵۷ هزار عدد مواد محترقه و بازدید از ۱۱۲ واحد صنفی و دستگیری ۶ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در قزوین خبر داد.

سردار مهدی محمودی اظهار کرد: تجربه تلخ حوادث سال‌های گذشته در مراسم چهارشنبه آخر سال، همواره موجب دغدغه و نگرانی خانواده‌ها و پلیس در آستانه ایام نوروز است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به خطرات ناشی از استفاده از مواد آتش‌زا و خطرآفرین، گفت: برخورد قاطعانه با افراد معدودی که با رفتارهای غیرقانونی، ناهنجار و پرخطر، ایجاد راه‌بندان، سد معبر، ایجاد مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش‌زا، نظم و امنیت عمومی شهرها را مختل می‌کنند، مطالبهٔ به‌حق آحاد مردم از متولیان اصلی برقراری نظم و امنیت است.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی که با همکاری پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات استان به‌منظور جلوگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال برگزار شد، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح تعداد ۱۱۲ واحد صنفی با هماهنگی مراجع قضائی مورد بازدید قرار گرفت که تعداد ۴۵۷ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری ۶ نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش‌زا در استان، تصریح کرد: کسانی که با تهیه و فروش مواد محترقه موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و آسایش و آرامش مردم شوند نیز تا پایان ایام نوروزی در بازداشت خواهند بود.

محمودی با تأکید بر اینکه پلیس هرگز شادی و تخلیهٔ هیجان را در نسل جوان جامعه نکوهش نمی‌کند، تصریح کرد: زمانی که پای آزردن دیگران و تخریب اموال عمومی و بر هم زدن نظم و امنیت به میان می‌آید، مسئله فرق می‌کند و انتظار آحاد مردم نیز از پلیس چیزی جز برخورد قاطعانه نیست؛ چراکه پلیس مجری قانون است و در قانون مجازات اسلامی نیز برای افراد مخل نظم و امنیت، مجازات در نظر گرفته‌ شده است.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با توصیه به شهروندان برای کنترل فرزندان خود از آنان عنوان کرد: احترام به حقوق هم‌وطنان را فراموش نکنند و رفتارهای پرخطر را تفریح به شمار نیاورند تا به خاطر لحظه‌ای شادی و هیجان کاذب، حادثه‌ای ناگوار را برای خود و دیگران رقم نزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعدامشان کنید،اینا با بابک زنجانی و خاوری همدست هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج