جاباما
۶۸۷۷۶۲
۹۷ نظر
۵۰۰۷
۹۷ نظر
۵۰۰۷
پ

میرباقری :

۸۴ درصد مردم ایران مخاطب تلویزیون هستند

میرباقری با اشاره به مخاطبان رسانه ملی اظهار کرد: طبق آخرین نظرسنجی ها ۸۴ درصد از مردم ایران مخاطب تلویزیون هستند. مردم حدود ۳ ساعت و ۲۶ دقیقه تلویزیون تماشا می کنند و این مهم جز با تلاش های شما برنامه سازان مقدور نیست.

خبرگزاری مهر: آیین اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام جم امشب ۱۷ اسفندماه با حضور جمعی از مدیران، برنامه سازان و هنرمندان در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما ساعت ۱۹:۵۷ و با تاخیر یک ساعته آغاز شد.

جمعی از هنرمندان و مدیران صدا و سیما شامل علی نصیریان، سیروس مقدم، داریوش اسدزاده، هرمز شجاعی مهر، عادل فردوسی پور، فرهاد آییش، مهدی سلطانی، همایون اسعدیان، مرتضی میرباقری، علی اصغر پورمحمدی، محمدرضا جعفری جلوه، فضل الله شریعت پناهی، مهدی روشن روان، مجید زین العابدین، سلیم غفوری، داریوش کاردان، علیرضا خمسه، سیروس الوند، جمشید گرگین، سروش صحت، مرتضی حیدری و ... در این مراسم حضور دارند.

عبدالعلی علی عسکری رییس صدا و سیما و داوود میرباقری که قرار است امشب از او تجلیل شود همزمان با هم وارد سالن شدند.

بعد از قرائت قرآن مراسم با کلیپی از سخنان امام خمینی(ره) آغاز شد که در بخشی از آن سرود انقلابی «بوی گل سوسن و یاسمن آمد» خوانده می شد. همچنین بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت صداوسیما در این مراسم پخش شد.

درحالیکه پیش از این مجریان دیگری برای اجرای این اختتامیه اعلام شده بودند محمد سلوکی پشت تریبون قرار گرفت و در ابتدا بیان کرد که قول می دهد خیلی صحبت نمی کند.

محمد احسانی دبیر چهارمین جشنواره جام جم در پشت تریبون قرار گرفت و با اشاره به روند جشنواره عنوان کرد: امیدواریم این جشنواره از سال های بعد به شکل منظم و سالانه برگزار شود.

وی افزود: سیاست اولیه این بود که همه قالب ها را در این دوره نداشته باشیم.

دبیر جشنواره جام جم با اشاره به اینکه هیات انتخاب جشنواره همان مراکز و شبکه هایی بودند که این آثار را تولید کرده بودند، توضیح داد: داوران جشنواره از ابتدای دی ماه در هر بخش آثار را داوری کردند.

در بخشی از این مراسم عبدالعلی علی عسکری و مرتضی میرباقری برای تجلیل از خانواده شهید محسن خزاییان از شهدای مدافع حرم رسانه ملی روی سن آمدند و از خانواده این شهید تجلیل شد و مخاطبان ایستاده این خانواده شهید را تشویق کردند.

مرتضی میرباقری معاون سیما در این مراسم با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره عنوان کرد: هدف این است که از برنامه سازان و همکارانی که در این چهار قالب برنامه سازی کرده اند و تنور تلویزیون را گرم می کنند قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: ما در رسانه ملی بیش از ۵۰ شبکه استانی و ملی داریم که همه جمعیت را تحت پوشش قرار داده و همه مناطق جغرافیایی، شهرها، قومیت ها و زن و مرد از همه سنین می توانند مخاطب برنامه های تلویزیون جمهوری اسلامی باشند.

ما ۱۳ شبکه تخصصی هم داریم که مخاطب می تواند برنامه های مستند، معارفی، ورزشی و... را از آنها جویا شود
معاون سیما با اشاره به ساخت برنامه در قالب های مختلف تصریح کرد: ما به تمامی ساختارهای برنامه سازی با موضوعات گوناگون در شبکه های مختلف سیما می پردازیم که در طول شبانه روز در تمامی ساختارها در تمامی موضوعات برنامه داشته باشیم. ما ۱۳ شبکه تخصصی هم داریم که مخاطب می تواند برنامه های مستند، معارفی، ورزشی و... را از آنها جویا شود.

میرباقری با اشاره به مخاطبان رسانه ملی اظهار کرد: طبق آخرین نظرسنجی ها ۸۴ درصد از مردم ایران مخاطب تلویزیون هستند. مردم حدود ۳ ساعت و ۲۶ دقیقه تلویزیون تماشا می کنند و این مهم جز با تلاش های شما برنامه سازان مقدور نیست.

وی با مخاطب قراردادن دولتمردان از آنها تقاضایی کرد و گفت: تقاضای من این است که آنها با رسانه ملی مهربانانه تر برخورد کنند. ما نیازمندیم که آستانه تحمل مسئولان و سعه صدر آنها افزایش پیدا کند و این باعث افزایش سعه صدر مخاطب در جامعه می شود و اگر همکاران ما خواستند انتقادها را در برنامه ها بیان کنند دچار معذوریت نشوند.

معاون سیما همچنین با اشاره به بودجه صداوسیما اعلام کرد: هرچند زمان بودجه بندی گذشته اما تقاضای ما این است که همان بودجه ناکافی که به سازمان اختصاص پیدا می کند به موقع داده شود. اگر ما در تخصیص همین بودجه ناکافی با مشکل مواجه شویم برنامه سازی و تولید آثار دچار اختلال می شود حتی اگر بودجه مصوب کامل هم باشد همکاران ما دچار مضیقه هستند و تقاضای ما این است که یک باره در دسترس قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: یک تقاضا هم از رییس رسانه ملی که پشتیبانی های ویژه مالی و معنوی او از حوزه تولید قرار گرفت، دارم که این پشتیبانی جدی تر باشد تا این رونق تولید ادامه یابد.

میرباقری در پایان خطاب به هنرمندان و برنامه سازان با اشاره به مشکلات آنها گفت: ما علی رغم همه تنگناها ناچاریم به عنصر انگیزه و خلاقیت خود اتکا کنیم و برنامه های خوبی را برای مردم تولید کنیم.

بعد از پایان سخنان میرباقری کلیپی نمایش داده شد که در آن به جمعی از هنرمندان سیما شامل بازیگران، کارگردانان، مجریان خبر، ورزش، کودک و... اشاره شده بود که از شهاب حسینی از اولین مجری های سیما و محمدعلی کشاورز در نقش پدرسالار تا سیروس مقدم، ایرج طهماسب، گیتی خامنه و... را دربر می گرفت.

علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما سخنران بعدی این مراسم بود که در سخنانی با درود و سلام بر بنیانگدار جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب از شهادت تصویربردار شبکه العالم یاد کرد.

وی در این مراسم گفت: جا دارد که از آقای میرباقری و همه همکارانشان که همت کردند و در چند ماه گدشته برنامه ها را ارزیابی کردند تشکر کنم.

رییس صدا و سیما با اشاره به کلیپی که در این مراسم با موضوع هنرمندان پخش شد، گفت: این کار خوبی که انجام شد و ۴۰ نفر از بزرگان همکار رسانه تکریم شدند کار بزرگی بود.

عسکری تاکید کرد: بار سنگینی امروز بر دوش ماست. امروز رقبای فراوانی وجود دارند که متکی بر نظام سلطه هستند که موفقیت مردم ما را نمی خواهند و رسانه های ماهواره ای اکثرا برخلاف منافع نظام اسلامی کار می کنند.

وی افزود: ما در دوره ای هستیم که صاحبان فضای مجازی در صحنه اند و هر روز سعی می کنند اثرات تخریبی خود را بیشتر کنند. اینها از طرف آمریکا و نظام سلطه حمایت می شوند و مجموعه سازمان ما باید با همه تخریب ها مقابله کند.

رییس صدا و سیما عنوان کرد: روزی که در مجلس بودیم صحبت هایی شد که چقدر غیرتمندانه در زمینه صیانت کشور تلاش می شود. درست است که یک رویارویی فرهنگی با ملت ما وجود دارد اما ملت ما یک ملت برتر با سوابق بزرگ است و اگر همه هنرمندان خلاقیت به خرج دهند ما می توانیم بر دشمنان غلبه و در هدایت انسان های این دنیا کمک کنیم.

عسکری اضافه کرد: ما باید تولیدکننده باشیم و آثارمان نه تنها در کشور بلکه باید در منطقه و کل جهان موثر باشد.

وی ادامه داد: ما کسانی را داریم که شیطنت آمیز در حال تخریب فرهنگ هستند. شما برنامه سازان جزو برترین ها هستید، رسانه ملی جزو برترین هاست و خیلی خوشحالم امشب این برنامه برای بهترین ها از این برترین ها ساماندهی شده است. سیمای جمهوری اسلامی در قله تاثیرگذاری در کشور است و درواقع خط الراس تلاش های صداوسیما در سیماست.

رییس صداوسیما با اشاره به ویژگی های یک اثر حرفه ای تصریح کرد: ویژگی های یک اثر خوب این است که هدفگذاری و جهت گیری آن مفید باشد، دوم از پشتیبانی مطالعاتی و تحقیقاتی کافی برخوردار باشد، سوم باید از عنصر زیبایی شناسی و جاذبه برخوردار باشد و این مثلث طلایی باید در همه کارها حفظ شود.

وی در پایان اظهار کرد: پیشاپیش نوروز ۹۷ را تبربک می گویم و امیدوارم سال ۹۷ تلویزیون پررونق باشد. تلویزیون به افت رسیده بود اما امروز رونق دارد و هر شب سه سریال جدید روی آنتن است. خدا را شاکریم دو سریال فاخر حضرت سلمان و حضرت موسی به جریان افتاده است و امیدوارم با موفقیت پیش بروند و دوباره خط الراس هایی را در سریال سازی در ابعاد جهانی رقم بزنیم‌.

بخش بعدی این مراسم به تجلیل از داوود میرباقری اختصاص داشت که ابتدا کلیپی از سخنان بازیگرانی که با وی کار کرده اند همچون اکبر عبدی، رضا رویگری، فرهاد اصلانی و همچنین سخنانی از خود وی و پشت صحنه سریال های تلویزیونی اش پخش شد.

با پایان کلیپ که هنرمندان از سال ها همکاری از میرباقری گفته بودند و از اخلاق و شخصیت وی تعریف کردند لحظه ای تصویری از میرباقری روی پرده نمایش داده شد که اشک های خود را پاک کرد.

سپس علی عسکری و مرتضی میرباقری برای تجلیل از وی روی صحنه آمدند.

داود میرباقری با اشاره به سفر به کشور مغرب برای انتخاب لوکیشن سریال سلمان فارسی گفت: این سریال سه بخش ایران باستان، بیزانس و عربستان دارد که تنها بخش عربستان آن بزرگ تر از مجموعه مختار است.

وی افزود: من به تازگی از سفر مغرب آمدم و سوغاتی برای شما آوردم. کشور مغرب توانسته بافت تاریخی و فرهنگی خود را حفظ کند و نکته ای توجه مرا جلب کرد که روی درب بسیاری از خانه های قدیمی دو دست به شکل مینیاتوری حک شده بود و من وقتی سوال کردم گفتند اینها دستان حضرت زهرا (س) است که اگر بر هر خانه ای باشد آن خانه را از بلا حفظ می کند.

در ادامه جوایز بخش های مختلف اعلام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      دقیق دقیق دقیق هشتاد و چهار. خهخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میکردش 85 رند شه... نهایتا یه فوتبال میبینم که اونم ربطی به برنامه ساز نداره

    • بدون نام

      من سریالهای تلویزیون خیلی دوست دارم

    • علی

      84درصد چیه 100درصد مردم تلویزیون نگاه می کنن منتها ؟؟؟؟!!!!!!!

    • بدون نام

      برعکس
      حیف برق نیست ایران را ببینی؟

    • kami

      آره راست میگه
      لایک

    • بدون نام

      آره بیشتر مردم مخاطب برنامه های تلویزیون ملی هستن


      پنگوئن ها هم پرواز میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلاغ ها سیگار میکشند.....

    • بدون نام

      دروغ بزرگ....فقط 4 درصد....

    • بدون نام

      خوش باشین با این امارهازور که باشه همینه قدرت که داشته باش امار هم داری

    • بدون نام

      البته با ماهواره

    • بدون نام

      برادر بزرگوار..دروغ هم حدی داره.....

    • ناشناس

      دروغ که هناق نیست

    • بدون نام

      خداراشکرانشاا...ماهواره ریشه کن
      وهمه مردم فقط رسانه ملی راتماشانمایند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا داداش خلايق هرچه لايق بذاز انقدر ببينن و زناشون و ن روز به روز بي حيا تر و بي حجاب تر و مرداشون هم روز به روز بي رگ تر طرف ناموسش بي حجاب مياد پشت پنجره ككشم

      • بدون نام

        حداقل نظر رو بر اساس قواعد دستور ادبيات اديت كن حول شدي اينجوري ويرايش كردي نظر هاي مخالف خودتون هم اينجوري اديت ميكني؟مغرض

    • بدون نام

      خخخخ.نظر سنجی از کیا کردین. داستان گوی خوبی هستی و البته دروغ گوی خوبی.با این دروغ گویی ها پست های مدیریتی خوبی بهت پیشنهاد میشه.ولی هر کی مسئولیتی تو صدا سیما داشته باشه مردم ازش متنفر میشن چون پول بیت المال در جهت منافع یک عده آدم احمق صرف میشه.

    • محمود

      والا من جز فوتبال پخش زنده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم فقط اذان مغرب

    • منوچهر شمسی

      کدام تلویزیون؟؟؟؟

    • بدون نام

      صداسیما میلی ودروغگوشده واعتبارش وازدست دارد ه

    • بدون نام

      84 درصد شوخی می کنی!!!!!

    • بدون نام

      بله حرف شما درسته ولی کدوم تلویزیون با ماهواره حساب کردین

    • مجری یک

      آمارارائه شده شاید دقیق دقیق نباشد ولی همین حدود است ، البته شبکه های تلویزیونی را نگفته اند و احتمالا منظورشون من و تو و پی ام سی و ... است . حالا هموطنان نیان پیام بزارند که کسی شبکه های داخلی را نگاه نمیکنه ، منظورشون شبکه های داخلی نبوده و کل شبکه های تلویزیونی که از ماهواره پخش میشوند بوده است

    • حسین

      بسیار حرف دروغی است کسی تلویزیون نگاه نمیکنه
      چون بسیار برنامه های مزخرفی داره
      فقط در ده کوره ها که چاره ای ندارند اهالی نگاه میکنند
      حیف این همه هزینه

    • بدون نام

      اشتباه گفتید ۸۴درصدنیستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان تو همون ده کوره ها هم همه ماهواره دارن

    • بدون نام

      واقعا!!"""""!!!،،؟؟

    • بدون نام

      تلویزیون نه صدا وسیما

    • بدون نام

      تمام شبکه های ما پارازیت داره فقط میشه ایران ررا دید .مجوریم ایران نگاه کنیم .چند سال هست اینجوری . سر تاپای شما دروغ هطت با آمارهای مزخرف شما

    • بدون نام

      بزرگی دروغ این مسولین پایان ندارد برای این ملت۸۴درصدتعجب میکنم چطور این حرف رابرزبان میارند

    • امید

      کی ، نگاه میکنه 85

    • بدون نام

      اما دیشهای ماهواره رو پشت بامها(حتی تو دورترین روستاها)ی چیز دیگه میگه!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با ديش بهتر ميشه تلويزيون ايران رو گرفت

    • ایمان

      خخخخخخ

    • بدون نام

      من که از تلویزیون ودروغ ودفریبکاریش ومخصوصا از پیامهای بازرگانیش متنفرم
      تو واقعیت جامعه از خانواده های زیباروی خوش پوشی که کودکانی باچشمان آبی دارند وتو آپارتمانهای آعیانی سر میز پراز مرغ وبرنج وزعفران نشستند هیچ خبری نیست؛یعنی تلویزیون میلی علاوه بر اخبار کذب وضعیت اقتصادی مردمو هم وارونه نشون میده،کارگران وبازنشستگان بخوان اینجوری سفره بچینند که حقوقشون کفاف دو وعده رو میده
      نفرین بر ریاکاران ودروغگویان تلویزیون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا! بعد مي گن فقط غرب از زن استفاده ي ابزاري مي كنه. سينما بايد كارخانه ي روياسازي باشه نه تلويزيون

      • بدون نام

        نه اينكه ماهواره دلسوز ما بي پولا و ياور يتيمان است و محض رضاي خدا براي ما برنامه درست ميكنن!چقدر خوبن مخصوصا من و تو مخصوصا بفرمايد شام مخصوصا اين يارو...

    • بدون نام

      نتیجه این نظر سنجی را خودتون قبول دارید ؟

    • بدون نام

      خود گویی و خود خندی
      به به چه هنرمندی

    • ابیرام

      ما جز همون ۱۶ درصدی هستیم

    • داوود

      شتر در خواب بیند پنبه دانه... گهی لپ لپ خورد، گه دانه دانه

    • بدون نام

      دروغه

    • بدون نام

      توهم زدید

    • کارشناس رسانه

      بيجا خورده صدا سيماى ميلى ! در واقع 8/4دهم درصد مخاطب واقعى اين رسانه دروغگوى بى مصرفه !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگاه كه مي كنند ولي يكي دو تا برنامه شو

    • بدون نام

      آمار بینندگان اخبار موقع تعطیلی مدارس روزهای برفی رو هم حساب کردین؟

    • بدون نام

      کل خانواده ما که اصلا نگاه نمیکنن

    • بدون نام

      احسنت یعنی 16 درصد ماهواره دارن .من که قانع شدم .....

    • آرش

      اخه تو این امار 84 درصدی من که فقط فوتبال میبینم رو حساب میکنه...این که قبول نیست....
      مخاطب واقعی کسی هستش که رسانه اصلیش صدا سیما باشه....الان همه مردم ماهواره میبیند...فیلم و سریال و اخبار و سرگرمی همه از ماهواره میبینند...فقط یه فوتباله که از تلویزیون میبینن...

    • بدون نام

      بچاپ

    • بدون نام

      بچاپ

    • بدون نام

      نخیر مخاطب تلگرامن

    • بدون نام

      شبکه فقط "من و تو" .. این برنامه "شب جمعه"شون کولاااااکه.
      دم همشون گرم.
      شعر یادت نره هم خیلییییی خوبه .
      از همین جا درود به همه ی بچه های خوب "من و تو" که اگه نبودن ما با این صدا و سیمای 1400سال پیش دق میکردیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم که عاشق و منتظر بفرمایید شام هستم

    • ساغر

      جوكه واقعا" ، اعتماد به نفسي دارن اينا

    • بدون نام

      بازهم یک آمار دروغین دیگر

    • بدون نام

      فکر کنم‌ منظورت دستگاه تلویزیون باشه وگر نه‌ ما برنامه های ایران‌ رو نگاه نمیکنیم

    • دروغ سنج

      ۸۴نفرشایدولی۸۴درصدمن کهباورنمیکنم

    • ایمان

      این حرف مثل این میمونه که بگیچون ۹۹٪ مردم ایران ماشین داخلی سوار میشن همه عاشق اون ماشینا هستن . و اصلا این فکر نکنی که جبر باعث این قضیه بوده

    • بدون نام

      هعی

    • بدون نام

      واقعا؟؟؟!!!اامارو از کجا گرفتی

    • بدون نام

      من که 24 ساعته میخکوب برنامه های جذابتونم!

    • بدون نام

      فکر نکنم

    • شما

      خخخخخخ نگید ملت با آماراتون جک میسازند بدونید دروغ گویی گویا الان واجب شرعی شده

    • رضا ماندگار

      پس این همه دیش بالای پشت بام واینترنت نشانه ۸۴درصد تماشای رسانه ملی میدانید؟

    • بدون نام

      این دروغایی که می گید راسته؟!!!! :)))

    • بدون نام

    • بدون نام

      یکی از خوبیهای دروغ اینه که کنتور نمینداره
      تو بگو ۱۰۰ درصد کی به کیه
      تو که داری دروغرو میگی یه خورده پر پیمون ترش کن

    • بدون نام

      مزخرف گفتن ۹۴درصد مردم متنفرند از این سدا وصیمای میلی
      ننگ بر ای سدا وصیما

    • بدون نام

      سانسورچی تو هم شدی رسانه میلی که همه نظراتو نمیذاری

    • ایرانی بیچاره

      84 درصد مخاطب نیستند

    • ایرانی بیچاره

      درست گفته تلویزیون نگاه می مکنن هم خود تلویزیون را و هم ماهواره را یعنی دستگاه تلویزیون را هر روز نگاه می کنند

    • بدون نام

      بیخیال بابا راست میگی

    • علی

      واقعیت هاتوی همین کامنت هامشهوده.من فضای مجازی روبه صداوسیمای میلی ترجیح میدم .بعضی ازدروغ های فضای مجازی دلچسب تراز ریاکاری رسانه میلیست.

    • بدون نام

      حیف از بر قی که مصرف این تلویزیون بشه

    • بدون نام

      دوستان گرامي متاسفانه خبر بدرستي انتشار پيدا نكرده است.
      فرمايش ايشان كاملا صحيح است و هيچ اغراقي در آن وجود ندارد. منتها اصل خبر اين بوده كه "84 درصد مردم در ايران مخاطب تلوزيون هستند" و يك كلمه "در" جا افتاده بود.
      كاملا هم درست است در ايران 84 درصد تلوزيون نگاه ميكنند فقط يك نكته كوچيك داره اونم اينكه كانالي كه نگاه ميكنند تصادفا در 83 درصد موارد شبكه هاي ماهواره اي هست (البته اگر پارازيت بذاره)!
      همانطور كه همه عزيزان ميدانند پارازيت صرفا براي امتحان تكنولوژيهاي جديد در شهر وجود دارد وگرنه دست اندركاران تلوزيون ميلي از بابت تعداد انبوه مخاطبان كاملا مطمئن هستند!

    • Javad

      حماقت هم حدی داره،کل ساختار تون مزخرفه سازمان بی خاصیت و دروغ پرداز و مردم فریب حیف سرمایه، حتی اون یک تومنی که تو سازمان صدا وسیمای به هدر میره ،مجری فقط اقای حسین فرجی شبکه پارس ،ایران ازاد بهترین امار و اطلاعات درست رو در برنامه ایشون ببینید،خخخخ

    • بدون نام

      این درصدا رو از کجا میارید

    • بدون نام

      صد در صد مسئولين راستگو هستند.(همه ميتونن امار بدهند)

    • یعقوب خلیلی قوشچی

      این ۸۴درصد و از کجا آورده
      مگه میشه روزی ۳ساعت مضخرفات سیما رو نگاه کرد؟

    • بدون نام

      خودتونو گول نزنین،مردم از تلویزیون ایران اکثرا فقط فوتبال میبینن،یا بعضی ها یه سری از سریالها رو،همه ریسیور دارن و بیشتر برنامه های ماهواره رو نگاه میکنن

    • بدون نام

      مخاطب هستند ولي بيننده نيستند

    • بدون نام

      آره راست میگه چون این اقا فک میکنه جمعیت ایران صدهزار نفره

    • بدون نام

      لطفا یک نظر سنجی داخل برترینها بزارید بهتر مشخص میشود

    • بدون نام

      بابا فقط یه درصد مونده بود به 85 حیف شد

    • جمشید

      تنها شبکه ای که میشه یکم تحملش کرد شبکه پویا هستش.بقیش سطل اشغال.کلا من هر چی لازم باشه نگاه کنم از نت میگیرم

    • از خواب بیدار شوید

      84 درصد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      چشم ها را باید شست
      جور دیگر باید دید

    • بدون نام

      جنس موادش قاطی داشته،، داداش ساقیت کیه؟

    • رضا پیشرو

      به قول زیبا کلام پس این همه پارازیت برای آون 15 درصده!

    • بدون نام

      مثل احمدی نژاد توهم داره..

    • زهرا

      برنامه فقط خندوانه . دورهمی . سریال پایتخت
      ماهواره عشق است ولی خانواده مخالفند
      از تو اینترنت نگاه می کنم تی وی پرشیا وان مسابقه رقص محمد خردادیان زنده باد
      همچنین مَنوتو

    • زهرا

      تو رو خدا یکی بگه خانواده من که با ماهواره مشکل دارند چیکار کنم دارن می میرم از عشق ماهواره فقط تو را جان پدر مادر هاتون توهین نکنین واقعاً از بیکاری کودک شو نگاه می کنم

    • عبدالله

      خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      انقد دردوغ تحویل ملت ندین

    • ایران

      دل خودتون خوش نکنین همه حتی وابستگان خودتان ماهواره دارن .

    • بدون نام

      اخرچهارديوارجای ديکرهست که برويم هوطن گرامی ازاينکه می شماره ای چندنفرپای تلويزئون گاهش می گفتی چندنفرفراری ازگجاخوب ديکرمريضهای که بايداحترام داشته ولی گوه گوش شنواداشته باش بزرگترهای که بپرسي تابگويم ماهاکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج