جاباما
۶۸۷۹۴۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آخرین وضعیت اکران نوروزی سینما‌ها

سینمای سرگروه اکران در سال ۱۳۹۷ مشخص شد.

خبرگزاری ایسنا: ۷ سینمای سرگروه اکران در سال ۱۳۹۷ مشخص شد.

محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان امور سینمایی در خصوص جزئیات جلسه با نمایندگان اصناف مرتبط با اکران اظهار داشت: در این جلسه که با حضور ابراهیم داروغه‎زاده معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی برگزار شد، پردیس سینمایی آزادی، پردیس سینمایی کورش، پردیس سینمایی زندگی، پردیس سینمایی ماندانا، سینما استقلال، سینما ایران و سینما جوان به عنوان ۷ سینمای سرگروه اکران در سال ۹۷ معرفی شدند.

فرجی خاطرنشان کرد: همچنین از میان ۱۶ فیلم متقاضی اکران نوروزی معرفی شده از سوی دفاتر پخش فیلم به شورای صنفی نمایش، فیلم‌هایی که دارای پروانه نمایش باشند می‌توانند با انعقاد قرارداد با یکی از سرگروه‌های در عید نوروز روانه پرده سینماها شوند.

وی تاکید کرد: به وقت شام(ابراهیم حاتمی‌کیا)، بی حساب(مصطفی احمدی)،تگزاس(مسعود اطیابی)،خجالت نکش(رضا مقصودی)، چهارراه استانبول(مصطفی کیایی)،خاله قورباغه(افشین هاشمی)،خرگیوش(مانی باغبانی)،فراری(علیرضا داوودنژاد)،فیلشاه(حامد محمدی)،لاتاری(محمدحسین مهدویان) لونه زنبور(برزو نیک‌نژاد) و مصادره(مهران احمدی) فیلم‌هایی هستند که در نهایت از میان آنها ۷ فیلم اکران نوروزی طی روزهای آینده و در اولین جلسه شورای صنفی نمایش با حضور اعضای جدید و ثبت قراداد مشخص خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج