۶۸۸۰۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

واکنش زیدان به پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورویی برای نیمار

رئال پس از پیروزی بر پی اس جی فردا در لالیگا باید به مصاف ایبار برود.

ورزش سه: رئال پس از پیروزی بر پی اس جی فردا در لالیگا باید به مصاف ایبار برود.


به رئال این انتقاد وارد می شود که در لالیگا انگیزه لازم را ندارد و به همین دلیل خوب بازی نمی کند ولی در لیگ قهرمانان کیفیتی کاملا متفاوت را ارائه می دهد. حال رئال پس از نمایشی درخشان در پاریس، باید به ورزشگاه ایپوروئا برود.

واکنش زیدان به پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورویی برای نیمار


زیزو در مورد بازی فردا گفت: « این هم یکی دیگر از بازی های دشوار لالیگاست. بازی در زمینی با ابعاد کوچک برگزار می شود و کار ما را سخت می کند. کسب سه امتیاز در زمین ایبار، کار راحتی نیست به خصوص اینکه آنها شرایط بسیار خوبی در این فصل دارند. برای پیروزی باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم.»

انتقادات به بنزما: « نمی تونم قضاوتی داشته باشم و بگویم که این انتقادات عادلانه هستند یا خیر اما کریم در پاریس بازی خوبی انجام داد. من هم دوست داشتم او گلزنی کند چون موقعیتش را هم داشت با این حال او کاری که از وی انتظار داشتم را انجام داد. هر کسی که فوتبال را دوست دارد، بنزما را هم دوست دارد.»

واکنش زیدان به پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورویی برای نیمار



انتقادات به سبک مربیگری: « اینها آزارم نمی دهد. پس از هر برد و باخت، انتقاداتی را به خود خواهید دید و همیشه مخالفانی وجود دارند. این باعث نمی شود که از شور و اشتیاقم برای کار کردن کاسته شود. زندگی همین است و باید با این انتقادات کنار آمد.


اینجا نیستم تا همه را به خودم متقاعد کنم. وقتی پی اس جی را بردیم، من بهترین مربی دنیا شدم و کسی که امری را مات کرده اما اگر فردا به ایبار ببازیم، بدترین مربی دنیا خواهم شد. برای من مهم بودن در رئال است و عاشق فوتبال و کار کردن هستم.»

۴۰۰ میلیون یورو برای نیمار: « خیلی دوست ندارم در مورد بازیکنی که در رئال نیست حرف بزنم. همین تابستان 222 میلیون یورو برای جذب او هزینه کردند. زمانی رئال برای من 72 میلیون یورو هزینه کرد که در آن مقطع حتی از نظر خودم نیز رقمی عجیب و دور از ذهن بود. 10 سال بعد، هزینه ها چند برابر شدند و زمانی هم می رسد که 400 میلیون یورو یک رقم معمولی حساب خواهد شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج