جاباما
۶۸۸۰۲۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

ترامپ برای خلاصی از بازیگر مبتذل، وکیل گرفت

در ادامه جنجال‌ها درباره رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ با یک بازیگر فیلم‌های مبتذل، رسانه آمریکایی گزارش داده که رئیس‌جمهور این کشور برای خلاصی از شکایت این فرد، یک وکیل معروف استخدام کرد.

خبرگزاری فارس: خبرها درباره ماجرای جنجالی ارتباط غیراخلاقی دونالد ترامپ با بازیگر فیلم‌های مبتذل در آمریکا همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، ترامپ با «استفانی کلیفورد» که نام هنری وی «استورمی دنیلز» است، در سال ۲۰۰۶ (یک سال بعد از ازدواج ترامپ با ملانی) رابطه نامشروع برقرار کرده بود.

اواخر دی ماه امسال وال استریت ژورنال گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا برای عدم افشای رابطه نامشروع با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، ۱۳۰هزار دلار حق‌السکوت داده و یکی از وکلای او این مبلغ را پرداخت کرده تا این موضوع در زمان انتخابات ۲۰۱۶ افشا نشود.

یک ماه بعد از انتشار این خبر، «مایکل کوهن» وکیل شخصی ترامپ گفت که از جیب خودش ۱۳۰ هزار دلار به این بازیگر فیلم‌های مبتذل پرداخت کرده و کارش قانونی بوده و این امر هیچ ارتباطی به ترامپ و ستاد انتخاباتی او نداشته است .

کلیفورد به دادگاهی در لس‌آنجلس رجوع و از ترامپ شکایت کرده است. او و وکیلش می‌گویند توافقی که این فرد با وکیل ترامپ درباره موضوع ارتباطش امضا کرده، صرفا از سوی وکیل رئیس‌جمهور پذیرفته شده و شخص ترامپ آن را امضا و تایید نکرده است.

در متن شکایت از دادگاه خواسته شده تا توافقنامه مذکور برای عدم افشای اسرار روابط خصوصی با دونالد ترامپ، بی‌اعتبار اعلام شود.

به گفته کلیفورد، وکیل رئیس‌جمهور آمریکا تلاش کرده بود که با «ارعاب، او را به سکوت وادارد» .

حالا در تازه‌ترین خبرها درباره این ماجرا، یک رسانه آمریکایی از استخدام یک وکیل معروف در نیویورک توسط ترامپ خبر داده تا بلکه بتواند از شر شکایت این بازیگر خلاص شود.

«ای‌بی‌سی نیوز» گزارش داد که تیم حقوقی شخصی ترامپ، یک وکیل دیگر به نام «لورنس روسن» استخدام کرده و او به «مایکل کوهن» وکیل شخص ترامپ اضافه شده تا آنها غائله شکایت مذکور را بخوابانند.

در آخرین واکنش کاخ سفید به شکایت از ترامپ، «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه گفته بود: «تا آنجایی که من اطلاع دارم، رئیس‌جمهور از پرداخت پول (حق السکوت به این بازیگر) اطلاعی نداشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آنوقت رایس جمهورمانمیتواندمادرچاوزرا بغل کنه

    • بدون نام

      جا که قانون اجرا بشه چقدر راحت یه آدم معمولی میتونه از رئیس جمهور شکایت کنه و اون مجبور بشه برای دفاع از خودش وکیل بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج