جاباما
۶۸۸۱۸۰
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

ذوالنور: پیشرفت‌ها به‌دلیل پیمان میان مردم و رهبری است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت‌های موشکی، هسته ای و... در کشور به دلیل پیمان محکمی است که بر سر ارزش‌های انقلاب اسلامی بین مردم و رهبری وجود داشته و خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور عصر روز جمعه در دومین گردهمایی نخبگان و فارغ‌التحصیلان دبیرستان حکیم نظامی و امام صادق(ع) قم، با تاکید بر اینکه هوش و استعداد جوانان ایرانی نسبت به جوانان سایر کشورهای دنیا برتری دارد، اظهار داشت: اگر جوانان ما همت داشته باشند ما مشکل لاینحلی نخواهیم داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسائل و مشکلات کشور را می توان در بخش‌های مختلف بررسی نمود، در بخشی از آن با اینکه اثر چندانی از تحریم‌ها دیده نمی‎شود با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی پیشرفتی نداشته‌ایم، در صورتی که در سایر کشورها از تمامی ظرفیت‌های خود در راستای ارتقاء کشورشان بهره می‌گیرند، این عدم پیشرفت نشان از کم توجهی و بی همتی ماست که چنین ظرفیت‌هایی در کشور را به راحتی از دست داده‌ایم.

وی در ادامه افزود: اما علی رغم اینکه بیشترین تحریم ها متوجه بخش‌هایی همچون هوا و فضا، هسته ای و مسائل موشکی ماست در این زمینه پیشرفت‌های اعجاب انگیزی داشته‌ایم که حتی دشمن نیز به این مسئله اقرار می کند.

ذوالنور اظهار داشت: در حال حاضر آمریکا ۳۶ پایگاه نظامی در دنیا دارد که نزدیک‌ترین آن به ما در بحرین و دورترین آن در جزیره دیوگارسیای هند قرار گرفته است و نکته جالب اینجاست که هیچ کدام از این پایگاه‌ها دور از برد موشک های بالستیک ما نیست.

نماینده مردم قم در پایان تاکید کرد: علت همه این پیشرفت‌های موشکی، هسته ای و ... در کشور ما به دلیل عدم گریز از ارزش ها و پیمان محکمی است که بر سر ارزش‌های انقلاب اسلامی بین ما و رهبری وجود داشته و خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدوم پیشرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امارهای مثل 85 درصد صداوسیما

    • بدون نام

      میشه یکی از پیشرفتارو نام ببری,

    • بدون نام

      .... آیادرتولیدوسائل آسایش ورفاهی هم پیشرفت داشته ایم؟ کدام قسمت موشک صددرصدساخت داخل است، سیستم هدایت کنند، بدنه، کلاهک... تغییررنگ موشکهای روسی وچینی، کجاش پیشرفته...

    • بدون نام

      اقای ذوالنور ....عزیزم کدوم پیشرفت...یه بار بیا تو جامعه..برو تو بازار.. برو تو اقتصاد....یا امریکا هستین یا در حال تفریح و اروپا..بعد هم میگی همه چی خوبه....

    • بدون نام

      کدوم پیمان . ب زور مارو ب کسی نچسبون حوصله نداریم

    • بدون نام

      پیشرفتهابخاطرصحبتهای توست

    • خودم

      ببخشید منظورتون کدوم پیشرفت هاست...پیشرفت در مبالغ اختلاس و امارهای فجایع و خودکشی و بیکاری و.......

    • آقای حقیقت

      پیشرفت فروشیه؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج