۶۸۸۲۱۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیش‌بینی نولان: «بلک پنتر» نامزد اسکار ۲۰۱۹

اوایل هفته بود که «شکل آب» (گیرمو دل تورو) اسکار بهترین فیلم را برنده شد، اما هالیوود وقتی پای اسکار در میان است خوابش نمی‌برد!

بانی فیلم به نقل از ایندی‌وایر: پیت هاموند نویسنده «ددلاین» در جریان برگزاری مراسم آکادمی از یکی از مدیران کمپانی دیزنی شنید که این استودیو خودش را برای عرضه فیلم ابرقهرمانی موفق «بلک پنتر»/ «پلنگ سیاه» (راین کوگلر) به مراسم اسکار آینده آماده کرده است. البته این تصمیم بدیهی به نظر می‌رسد چون «بلک پنتر» با استقبال گرم منتقدان روبه‌رو شده است و در گیشه هم به یک پدیده تجاری بدل شد. این فیلم در کم‌تر از یک ماه خودش را به فهرست ده فیلم پرفروش ایالات متحده رسانده است و احتمالاً به‌راحتی از مرز فروش جهانی یک میلیارد دلار خواهد گذشت. تا امروز «انتقام‌جویان» پرفروش‌ترین فیلم اقتباسی از کتاب‌های مصور در تاریخ هالیوود است.

پیش‌بینی نولان: «بلک پنتر» نامزد اسکار ۲۰۱۹

جالب‌تر این‌که هاموند پس از گپ زدن با مدیر دیزنی به سراغ کریستوفر نولان رفت و از او درباره فیلم‌هایی پرسید که از حالا می‌شود شانس نامزدی اسکار بهترین فیلم را در مراسم ۲۰۱۹ برای آن‌ها پیش‌بینی کرد. نولان هم گفت با این‌که فیلم‌های ابرقهرمانی از راه‌یابی به مهم‌ترین رشته جوایز اسکار جا می‌مانند (از جمله «شوالیه تاریکی» خود نولان) اما فکر می‌کند «بلک پنتر» یکی از نامزدهای اسکار بهترین فیلم اسکار نودویکم خواهد بود.

اما مدیر دیزنی به ددلاین گفت که «مری پاپینز برمی‌گردد» دیگر فیلمی خواهد بود که آن‌ها به اسکار آینده عرضه خواهند کرد. به‌علاوه، او به بازی تماشایی امیلی بلانت در نقش اصلی اشاره کرد که در نسخه اصلی در نهایت اسکار بهترین بازیگری را نصیب جولی اندروز کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج