۶۸۸۲۲۹
۱ نظر
۵۱۵۴
۱ نظر
۵۱۵۴
پ

بازی‌های برتر سال ۲۰۱۸؛ سلاطین گیم‌نت

در حالی که سال ۲۰۱۷ سهم بزرگی در بازی های PC، Xbox One و PS۴ و Swith داشت، سال ۲۰۱۸ نیز با یک تجربه بسیار جدید و هیجان انگیز رو به رو شده است. بازی های برجسته امسال عبارتند از Red Kingdom، Dead Redemption ۲، God of War، Crackdow ۳، Heart III، Project Octopath Traveler و تعدادی دیگر.

روزنامه سازندگی -ترجمه سهیلا تقوی نژاد: در حالی که سال ۲۰۱۷ سهم بزرگی در بازی های PC، Xbox One و PS۴ و Swith داشت، سال ۲۰۱۸ نیز با یک تجربه بسیار جدید و هیجان انگیز رو به رو شده است. بازی های برجسته امسال عبارتند از Red Kingdom، Dead Redemption ۲، God of War، Crackdow ۳، Heart III، Project Octopath Traveler و تعدادی دیگر.

لیست زیر شما را در انتخاب بازی های مورد علاقه تان برای سال ۲۰۱۸ راهنمایی می کند. در این فهرست، ما به دنبال بازی هایی هستیم که برای مخاطبان کشش بیشتری داشته و آنها را بیشتر هیجان زده می کنند. اگر شما برای کنسول خاصی دنبال بازی هستید، در این لیست سعی شده تا برجسته ترین بازی های PS۴ شده، Xbox One، بازی های PC و بازی های Swith exclusives پیش بینی و شرح داده شود. البته، در سال ۲۰۱۸ نیز مجموعه ای از انحصارها برای پلتفرم های خاص وجود دارد. اگر شما در مورد هر انحصاری در هر پلتفرم کنجکاو هستید، می توانید ویژگی های مورد نظر خود را در انحصارهای PC، PS۴، Xbox One Swith exclusives و بررسی کنید.

Dragon Ball FighterZ

مطابقت فوق العاده سبک و عملکرد سری جدید Dragon Ball FighterZ با بازی های نسل گذشته این کمپانی، یک چالش بزرگ بوده است. با این حال به نظر می رسد که آینده Dragon Ball FighterZ استثناء باشد، روند جنگنده های متوسط DBZ را کنار بگذارد و این سری را به سطوح جدیدی برساند. این محصول که از کمپانی Arc System Works- توسعه دهنده بازی های مشابه Blaz Blu، Guilty Gear Xrd و Persona ۴ Arena- است، نه تنها به سری های پیشین خود وفادار است، بلکه یکی از هیجان انگیزترین بازی های مبارزه ای ۲۰۱۸ است.

بازی‌های برتر سال ۲۰۱۸؛ سلاطین گیم‌نت

ویژگی های شخصیت های کل سری های اژدها Ball Z Dragon و حتی برخی از ارجاع ها از Fighter Z، Dragon Ball Super یک ملغمه از شخصیت های برجسته در جنگ های شدید 3V3 است که در محیط بازی، جنگجویان را به سمت محدودیت های قدرت های شان هدایت می کند. Fighter Z به دور از تکنولوژی سه بعدی Raging Blast و Xenoverse، اقدام به استفاده از تکنیک سنتی دوبعدی می کند؛ و این طور که به نظر می رسد که تکنیک دوبعدی برای این بازی بهتر جواب می دهد. با کاراکترهای پرجزییات، حرکت های پرکننده صفحه نمایش و حرکت های ترکیبی دونفره برای غلبه بر دشمن، هیچ فریمی از انیمیشن در Dragon Ball FighterZ از دست نمی رود. در اینجا سطح بالایی از جزییات وجود دارد که بازی های گذشته حتی به آن نزدیک هم نیستند.

Far Cry ۵

Far Cry 5، در حالی که بازتابی از قسمت های قبلی Far Cry را در خود دارد، به نظر می رسد که آمریکای روستایی Far Cry 5 یک انتخاب تازه و جذاب برای اولین بازی First- person shooter از کمپانی Ubisoft است. این مکان که بین زمین های براق و درخشان و جنگل های متراکم از منطقه داستانی معروف به ایالت هوپ در مونتانا واقع شده، برای به حداکثر رساندن سبک Open world و بازی گیم پلی فوق العاده است. Far Cry 5 همچنین وعده داده است که سنت سریال آنتاگونیست های به یادماندنی را ادامه دهد.

بازی‌های برتر سال ۲۰۱۸؛ سلاطین گیم‌نت

آنچه باعث می شود Far Cry ۵ امیدوارکننده تر به نظر بیاید، این است که چگونه ویژگی های دلخواه طرفداران بازی هایی همچون Far Cry ۴ و Far Cry Primal را هماهنگی می کند. با ذخیره غنی ای از وسایل نقلیه و سلاح علاوه بر این که شما قابلیت تبدیل شدن به حیوانات وحشی در برابر دشمن را دارید، نباید با کمبود راه های خلاقانه برای رسیدن به دروازه ادن مواجه باشید.

Ghost of Tsushima

کمپانی Sucker Punch Productions با مجموعه ای از ابرقهرمانان Infamous، خود را در مسیر ایجاد دنیای باز و زیبا و پر از فرصت های گیم پلی ثابت می کند. با توجه به عنوان محصول بعدی آن، Ghost of Tsushima، به نظر می رسد این شرکت زمان و انرژی زیادی برای استفاده از تجارب انباشته شده از دیگر پروژه ها گذاشته است تا چیزی که کاملا متفاوت ارائه دهد. در سال ۱۲۷۴، Ghost of Tsushima بازیکنان را به عنوان یکی از آخرین سامورایی های باقیمانده با امپراتوری مغولان بی رحم رو به رو می کند.

بازی‌های برتر سال ۲۰۱۸؛ سلاطین گیم‌نت

چیزی که در Ghost of Tsushima جالب است، این ایده است که برای موفقیت، شما مجبور خواهید بود در کنار روش های سنتی سامورایی و قوانینی که به آنها حکومت می کند، در مسیر مخفی نگه داشتن هدف خود و نابودی مغول ها قدم بردارید. این بدان معنی است که Ghost of Tsushima اساسا یک داستان درباره تولد نینجاست. ایده یک بازی مخفی کاری در Open world چشم انداز بسیار هیجان انگیزی است، مخصوصا برای طرفداران Metal Gear Solid V و کسانی که بی صبرانه منتظر Tenchu جدیدی بوده اند.

Spider Man

در حالی که Marvel در حال حاضر دوران بدون رقیب خود را در زمینه فیلم های قهرمانی سپری می کند، اما این موضوع در مورد بازی ها کاملا متفاوت است. شخصیت های دیجیتال در سال های اخیر نقش های خوبی را برای بازی های خوب ایفا کرده اند که برجسته ترین آنها از سری Aarkham، شخصیت بسیار معروف Batman Arkham است که در میان سری های مبارزان بی عدالتی، از جایگاه خوبی برخوردار است. در مقابل طرفداران بدشانس مارول، هنگامی که کار به بازی های با کیفیت بالا و با هزینه های بزرگ در رایانه/ کنسول ها (خارج از سری Mvc Capcom) می رسد، کمی از دور رقابت خارج می شوند. اما ظاهر مرد عنکبوتی برای Play Station 4 ممکن است در نهایت رکود طولانی این کنسول را به پایان برساند.

بازی‌های برتر سال ۲۰۱۸؛ سلاطین گیم‌نت

The Inpatient

به نظر می رسد The Inpatient یک تجربه لذت بخش در دو حوزه باشد. اول، به عنوان یک بازی پلی استیشن VR، هدف آن این است که شما را در ناخودآگاه تان تا بیشترین حد ممکن و با استفاده از روش های روانشناسی صوتی دو طرف در یک سیاهچاله عمیق بیندازد و بترساند. دوم، به عنوان یکی از بهترین مشابهات برای بازی Until Down که در سال ۲۰۱۵ به عنوان بازی برتر انتخاب شد که حاصل همکاری همین کارگردان و نویسنده است، انتخاب مناسبی است. شما می توانید در این بازی حوادث ۶۰ سال قبل را تنظیم کنید تا بتوانید پیشینه بیمار سنتوریوم را تعیین کنید تا خاطرات گمشده خود را به دست آورد. به رسمیت شناختن صدا و انتخاب بازیکن در این که شما چگونه با دیگر ساکنان پناهگاه ارتباط برقرار می کنید، در تغییر چگونگی پایان داستان بسیار تاثیرگذار است.

بازی‌های برتر سال ۲۰۱۸؛ سلاطین گیم‌نت

Metro Exodus

چند بازی وجود دارد که جو پس از آخرالزمان را ایجاد می کنند، همانطور که به عنوان Metro franchise شناخته می شوند. براساس یک مجموعه کتاب، پس از این که بمب اتم جهان را نابود می کند، Metro 2033 و Last Night رخ می دهند. بازماندگان این حادثه در امتداد خیابان ها و به یک سیستم متروی وسیع و گسترده که در آن هیولاها و راهزنان متجاوز حضور دارند، پناه می برند. بقا همیشه در اولویت بوده است و براساس آن چه دیده ایم، Metro Exodus هم از این موضوع مستثنی نیست. شما باید مهمانتان را حفظ کنید نه تنها به این دلیل که یک گلوله بیشتر می تواند تفاوت بین مرگ و زندگی باشد، بلکه به این دلیل که در یک محوطه زیرزمینی مشترک هستید و اگر تصمیم به ماجراجویی در سطح زمین دارید، باید به میزان اکسیژن توجه کنید.

بازی‌های برتر سال ۲۰۱۸؛ سلاطین گیم‌نت

Red Dead redemption

از میان همه بازی های معرفی شده برای سال ۲۰۱۸، مهم ترین کار برای طرفداران بازی ها پیگیری Rock star برای ارائه Red Dead redemption است. بزرگترین تصمیم توسعه دهنده این بازی، Grand Theft Auto، یک پدیده فرهنگی است و حتی در سال ۲۰۱۷، بیش از چهار سال از زمان اولین انتشار،Grand Theft Auto V همچنان یکی از بهترین بازی های روز دنیا در ایالات متحده است. اولین Red Dead redemption، موفقیت مهمی بود که به وسیله یک داستان قدرتمند و یک open world جذاب به وجود آمد. غریزه انسان برای زنده ماندن جای کار بسیاری دارد و چه موفق شود چه نه، داستان Red Dead redemption یکی از ارزش های مهم در سال ۲۰۱۸ خواهدبود.

بازی‌های برتر سال ۲۰۱۸؛ سلاطین گیم‌نت

Monster Hunter World

چند بازی آخر Monster Hunter در 3DS بسیار جالب بوده است و آنها گروه جدیدی از بازیکنان را به یکی از بزرگ ترین شاخه های زاپنی معرفی کرده اند. اما Monster Hunter World آماده است که این سری بازی را حتی بیشتر از این هم پیش ببرد. بدیهی است این بازی در کنسول های Xbox One، PS4 و PC، بهتر از نسخه های قبلی آن است، اما این بهبود در گیم نت ها و نوع چند نفره آنلاین است که در نهایت آن را به جریان اصلی تبدیل می کند. برای اولین بار شما قادر به پرش به بازی دیگر بازیکنان از دوستان کمک دریافت کنید، بدون این که به آماده سازی های پیچیده نیاز داشته باشید. یک سالن آموزشی راحت تر وجود دارد که به شما امکان می دهد به سادگی سلاح ها را آزمایش کنید و از ترکیبات و استراتژی های مختلف استفاده کنید. و از همه مهم تر، خواهید توانست این بازی را به صورت چند نفره در سراسر جهان بازی کنید.

بازی‌های برتر سال ۲۰۱۸؛ سلاطین گیم‌نت

State of Decay 2

شاید یکی از ویژگی های هیجان انگیز State of Decay ۲ چیزی بود که کمبود آن در اولین بازی بسیار ناراحت کننده بود: قابلیت های بازی چندنفره. اولین ورود آن در Undead Labs و بازی بقای زامبی مایکروسافت، یک تجربه شگفت انگیز بود؛ ارائه یک Open world گسترده با یک فرصت برای زنده ماندن و تهدیدهای ناامیدکننده. به نظر می رسد یک امکان وجود دارد که اجازه می دهد بازیکنان به یکدیگر متصل شده و با هم همکاری کنند، اما این نیست. در State of Decay ۲، آزمایشگاه Undead از ذرات تاریک برای مولفه های چندنفره خود الهام گرفته است، که به مردم امکان می دهد تا آتش را به آسمان پرتاب کنند و درخواست کمک کنند. بازیکنان می توانند با همکاری یکدیگر و خروج از محوطه برای مبارزه با گروه ترکان و مغولان Undead فعالیت کنند یا به جمع آوری مواد و ساخت قلعه ها بپردازند.

بازی‌های برتر سال ۲۰۱۸؛ سلاطین گیم‌نت

God of War

نسخه جدید God of War، از لحاظ سبک بازی های قبلی در همین سری، بسیار جدی است. غم انگیز، روایت عمیق تر و شخصی، مکانیک جدید مبارزه و نسخه جاافتاده شخصیت قهرمان این سری Kratos هر کدام به نحوی نوید آن را می دهد که در سری جدید با داستان و محیط بسیار متفاوتی رو به رو خواهیم بود. کراتوس سال ها پس از نابودی خدایان المپیک، در حال حاضر با پسرش آرتروس در یک منطقه تحت سلطه خدایان نروژ زندگی می کند.

بازی‌های برتر سال ۲۰۱۸؛ سلاطین گیم‌نت

او در صلح زندگی می کند، اما زمانی که نقش او در تخریب المپوس مشخص می شود، خدایان نروژی قصد می کنند او را بکشند و کراتوس و آتیروس را برای بقا مجبور به قیام کنند. در حالی که تاکنون تنها چند تریلر از God of War نمایش داده شده است، در حال حاضر یکی از هیجان انگیزترین بازی ها در سری سونی تا سال ۲۰۱۸ را رقم می زند. با بازی God of War II به کارگردانی کوری بارلوگ، متوجه می شوید که این بازی می تواند یکی از بهترین ها در سری God of War باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود!
      دستت درد نکنه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج