۶۸۸۴۴۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پاسخ معاون رئیس جمهور به انتقاد ۲ خانم

معاون رئیس‌جمهور گفت: قرار است در طول دوره قانون برنامه ششم توسعه، نسبت اختصاص ۳۰درصد مناصب مدیریتی به زنان محقق شود و به نسبت سال اول گام‌های خوبی برداشته شده است.

خبرآنلاین: جمشید انصاری درباره انتقاد دو نماینده زن مجلس به اجرا نشدن قانون اختصاص ۳۰ درصد مناصب مدیریتی به زنان گفت: آن مصوبه برای طول دوره اجرای قانون برنامه ششم توسعه است؛ به عبارت دیگر قرار است در طول دوره قانون برنامه ششم توسعه این نسبت در مناصب مدیریتی محقق شود.

وی افزود: هنوز سال اول قانون برنامه ششم توسعه تمام نشده است تا به اختصاص ۳۰ درصد مناصب مدیریتی به زنان برسیم اما به نسبت سال اول کارهای خوبی انجام شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره این صحبت که گفته می شود برخی مشاوران مسئولان دوتابعیتی هستند، گفت: از همان ها که گفتند سئوال کنید.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای سخنگو و معاون اول قوه قضائیه ۱۵ اسفند ۹۶ با حضور در نشست مشترک با فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی به موضوع دو تابعیتی ها اشاره و عنوان کرد: وزارتخانه ها مدعی هستند از نظر حراستی و اطلاعاتی که دارند به تمام کارمندان خود اشراف دارند. لذا برخی دستگاه ها یا دو تابعیتی ندارند یا به ما ارائه نداده اند، لذا در سطح کارمندان دولت مورد دو تابعیتی نداریم و صرفا برخی مشاوران هستند که دو تابعیتی هستند و آن نیز به علت خلاء قانونی موجود است.

همچنین هاجر چنارانی گفته بود که وزارت اطلاعات ۲۰۰ مدیر ۲ تابعیتی را شناسایی کرده و به کمیته تحقیق و تفحص مجلس ارائه داده است.

انصاری با بیان اینکه معمولا از این حرف‌ها زیاد مطرح می‌شود، از ارسال نامه‌اش به رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد و گفت: از ایشان خواستم لطف کنند اسامی آن مدیران را در اختیار ما قرار بدهید تا ما بررسی کرده و طبق مقررات موضوع را پگیری کنیم. اما تاکنون هیچ پاسخی به نامه ما داده نشده است. اگر کسی مدعی حضور مدیر دوتابعیتی است، باید به ما اسم آن مدیر را بدهد تا ما بررسی کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج