۶۸۸۴۵۸
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۳)

از داستان هایی بر اساس واقعیت تا موجودات فرازمینی ترسناک، به نظر می رسد که سال ۲۰۱۸ نیز سال ترسناکی در عالم سینما باشد.       برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: سال ۲۰۱۷ سال موفقیت فیلم های ترسناک بود و در این سال فیلم های ترسناک موفق و پرهزینه بسیاری تولید شد که اکثراً با موفقیت در گیشه همراه بودند. در این سال شاهد بازگشت فرانچایز «اره» (Saw) بودیم و اقتباسی دیگر از رمان مشهور «آن» (It) نوشته استفن کینگ همراه با فیلم های متعدد دیگری در این ژانر.  

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: سال 2017 سال موفقیت فیلم های ترسناک بود و در این سال فیلم های ترسناک موفق و پرهزینه بسیاری تولید شد که اکثراً با موفقیت در گیشه همراه بودند. در این سال شاهد بازگشت فرانچایز «اره» (Saw) بودیم و اقتباسی دیگر از رمان مشهور «آن» (It) نوشته استفن کینگ همراه با فیلم های متعدد دیگری در این ژانر.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: از داستان هایی بر اساس واقعیت تا موجودات فرازمینی ترسناک، به نظر می رسد که سال ۲۰۱۸ نیز سال ترسناکی در عالم سینما باشد. با توجه به این که در سال میلادی کنونی نیز قرار است فیلم های ترسناک متعددی ساخته اکران شوند این مطلب را به بهترین و ترسناک ترین فیلم های ژانر وحشت که در سال ۲۰۱۸ اکران می شوند اختصاص داده ایم.

عروسک گردان: کوچکترین رایش (تاریخ انتشار: نامشخص)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۳)

فیلم «عروسک گردان» (Puppet Master) پس از فیلم اورجینال خود در سال 1989 نشان داد که از قدرت خوبی برای ادامه یافتن برخوردار است. این فیلم داستان یک دسته عروسک شرور را روایت می کند که در اثر یک نفرین باستانی و مردی که سازنده آن هاست زنده می شوند و تاکنون 10 دنباله از روی این فیلم ساخته شده است. در قسمت اخیر این فرانچایز با عنوان «کوچکترین رایش» (The Littlest Reich) اودو کایر نقش عروسک ساز شرور فیلم با نام تولون بازی کرده و باربارا کرامپتون نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.


22- ساسپیریا (تاریخ انتشار: نامشخص)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۳)
شاهکار داریو آسپیریو در سال ۱۹۷۷ با نام «ساسپیریا» (Suspiria) با فضای کابوس وار خود چنان بی نقص بود که در چهار دهه اخیر تلاشی برای بازسازی آن صورت نگرفته بود. اما لوکا گواگدانینو، کارگردان ایتالیایی که کارگردانی فیلم تحسین شده «مرا با نامت صدا بزن» (Call Me By Your Name) قصد بازسازی آن را دارد. در این فیلم داکوتا جانسون در کنار کلویی گریس مورتز، میا گوث و لیندا سوینتون حضور خواهند داشت و جسیکا هارپر بازیگر قسمت اورجینال فیلم نیز نقش کوتاهی در آن خواهد داشت.


۲۳- خانه تفریحی (تاریخ انتشار: نامشخص)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۳)
جیسون ویلیام لی با ساخت فیلم «شیطان در میان ما» (The Evil In Us) در سال ۲۰۱۶ همه را متوجه نبوغ ترسناک خود ساخت و اکنون قصد دارد دومین فیلم خود را با عنوان «خانه تفریحی» (Fun House) بسازد. این فیلم داستان هشت سلبریتی از سراسر جهان را روایت می کند که برای حضور در یک برنامه ریالیتی شو آنلاین دعوت می شوند و ناگهان در می یابند که آن ها برای زنده ماندن تلاش می کنند زیرا کسانی که از مسابقه خارج می شوند به بدترین شکل ممکن شکنجه و کشته می شوند و مرگ آن ها نیز برای تمام جهانیان به صورت مستقیم پخش می شود. هنوز جزییات زیادی در مورد بازیگران این سریال ارایه نشده است.


۲۴- پولاروید (تاریخ انتشار: نامشخص)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۳)
کمپانی واینستاین که در ماه های اخیر با بحران های زیادی روبرو بوده قصد انتشار یک فیلم تریلر ماوراء الطبیعه با نام «پولاروید» (Polaroid) دارد که ابتدا قرار بود در روز عید شکرگزاری در سال ۲۰۱۷ منتشر شود اما اکران آن به سال ۲۰۱۸ موکول شد. این فیلم توسط لارس کلوبرگ و بر اساس فیلمی کوتاه از خود او ساخته شده که داستان یک نوجوان تنها را روایت می کند که یک دوربین پولاروید قدیمی را پیدا می کند. وی بزودی متوجه می شود هر کسی که با این دوربین عکس می گیرد توسط یک نیروی پنهان با مرگی دردناک مواجه خواهد شد.


۲۵- کمپ رودخانه سرد (تاریخ انتشار: نامشخص)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۳)
در فیلم ترسناک «کمپ رودخانه سرد» (Camp Cold Brook) دانیله هریس در مقابل چاد مایکل موری حاضر خواهد شد. این فیلم داستان یک تهیه کننده تلویزیونی را روایت می کند که سریال ریالیتی شو ترسناکش در تهدید کنسل شدن به سر می برد. وی سعی دارد با حضور تعدادی از شخصیت های برنامه اش در مکانی که ۲۰ سال پیش یک کشتار بزرگ در آن رخ داده برنامه خود را از خطر کنسل شدن رها سازد اما خیلی زود آن ها مجبور می شوند برای زنده ماندن تلاش نمایند. کارگردانی این فیلم بر عهده اندی پالمر خواهد بود.


۲۶- سرسام (تاریخ انتشار: نامشخص)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۳)
فیلم ترسناک «سرسام» (Delirium) که ابتدا قرار بود نام آن «خانه» (Home) باشد، فیلمی است که سال های زیادی از قرار گرفتن آن در فهرست تولید می گذرد. این فیلم با بازی تافر گریس، داستان مردی را روایت می کند که از یک بیمارستان روانی مرخص شده و به عمارت شخصی اش می رود که باعث می شود روح نازک او بار دیگر آزرده شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دنیس ایلیادیس خواهد بود و بازیگران دیگری مانند جنسیس رودریگز و پاتریشیا کلارکسون نیز در آن حضور خواهند داشت.


۲۷- جن زده (تاریخ انتشار: نامشخص)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۳)
اسکات بک و برایان وودز با فیلم «جن زده» (Haunt) سال پرکاری را سپری می کنند. این فیلم داستان گروهی را روایت می کند که در یک خانه جن نزده گرفتار می شوند. آن ها خیلی زود در می یابند که شبی خوفناک با کابوس هایی واقعی در انتظار آنان است. کیتی استیونس همراه با ویل بریتین نقش های اصلی را بر عهده خواهند داشت و الی راث نیز در مقام تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت.


۲۸- حادثه در سرزمین ارواح (تاریخ انتشار: نامشخص)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۳)
پاسکال لویه که برای فیلم مشهور ترسناکش با نام «شهیدان» (Martyrs) در سال ۲۰۱۸ شناخته می شود پس از ناکامی فیلم «مرد قد بلند» (The Tall Man) در سال ۲۰۱۲ با حضور جسیکا بیل قصد دارد با فیلم «حادثه در سرزمین ارواح» (Incident in a Ghost Land) که فضایی بسیار تاریک و ترسناک به سبک داستان های استفن کینگ دارد بار دیگر خود را در این ژانر ثابت نماید.

در این فیلم مایلن فارمر که یکی از مشهورترین خوانندگان فرانسوی است در نقش زنی ظاهر می شود که باید در اولین شب حضورش در خانه جدیدشان از خود و دو دخترش در مقابل یک مزاحم قاتل که وارد خانه شده محافظت نماید. ۱۶ سال بعد با بازگشت خانواده به این خانه اتفاقات عجیبی رخ می دهد. در این فیلم علاوه بر فارمر، کریستال رید، تیلور هیکسون و امیلیا جونز حضور خواهند داشت.


۲۹- کیلروی اینجا بود (تاریخ انتشار: نامشخص)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۳)
چه او را دوست داشته باشید و چه از او متنفر باشید، کوین اسمیت استعداد خارق العاده ای دارد که دو قسمت اول سه گانه ترسناک کانادایی او با عنوان «شمال واقعی» (True North) مورد تحسین قرار گرفته و ساخت قسمت سوم نیز هنوز تکمیل نشده و بنظر می رسد راه زیادی برای کامل شدن داشته باشد. با این وجود اسمیت قصد دارد با ساخت فیلم «کیلروی اینجا بود» (KillRoy Was Here) نام خود را در ژانر وحشت ثبت نماید. هنوز جزییات زیادی در مورد این فیلم منتشر نشده است.


۳۰- ماری (تاریخ انتشار: نامشخص)

ترسناک‌ترین فیلم‌های ۲۰۱۸ (۳)
گری اولدمن که اخیراً برای بازی خیره کننده اش در نقش وینستون چرچیل در فیلم زندگینامه ای «تاریک ترین ساعت» (Darkest Hour) موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول شد با تریلر ماوراء الطبیعه «ماری» (Mary) بازخواهد گشت که کارگردانی آن را مایکل گوی بر عهده دارد. اولدمن در این فیلم نقش پدر مستبد یک خانواده را بازی می کند که قصد دارد یک کسب و کار حوزه سفرهای دریایی را راه اندازی کند اما اولین قایق تفریحی آن ها دارای رمز و رازهای تاریکی است که تنها در آب های دور دست خود را نشان می دهند. اوون تیگ و استفانی اسکات همراه با امیلی مورتیمر از دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برترینها ژانر وحشت سینمای ژاپن لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج