۶۸۸۵۹۸
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

ابراز تاسف مجدد سفیر انگلیس از حادثه دیشب

قاسمی گفت: سفیر انگلیس ضمن ابراز تاسف مجدد از وقوع حادثه با تشریح عملکرد پلیس این کشور و دستگیری متعرضان گفت که مراتب را هر چه سریعتر به لندن منتقل و پاسخ های لازم را ارائه خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: به دنبال تعرض تعدادی از افراد وابسته به یک گروه تندروی مذهبی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن، امروز سفیر این کشور توسط مدیر کل اروپای وزارت امور خارجه احضار شد.

وی افزود: در این احضار مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به سفیر انگلیس ابلاغ شد. مدیر کل اروپای وزات امور خارجه خواستار آن شد دولت انگلیس به وظایف خود در حفاظت از دیپلمات ها و اماکن دیپلماتیک عمل نماید و تدابیر حفاظتی را برای اماکن جمهوری اسلامی ایران افزایش دهد.

قاسمی ادامه داد: سفیر انگلیس هم ضمن ابراز تاسف مجدد از وقوع حادثه با تشریح عملکرد پلیس این کشور و دستگیری متعرضان گفت که مراتب را هر چه سریعتر به لندن منتقل و پاسخ های لازم را ارائه خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا چقدر فرهنگ بالایی دارن. با اینکه کار خودشون نبوده بازم اراز تاسف کردن ولی تو ایران موقع حمله با سفارت انگلیس و عربستان با اینکه خودی بودن عذرخواهی هم نکردن

    • علی

      سلام، خدایی ما شیعه امام علی ( ع ) هستیم بزرگ مرد تاریخ عدالت جهان، وقتی ما به سفارت اونا حمله میکنیم و اونو آتیش میزنیم الان با چه رویی از اونا درخواست حفظ قوانین بین‌المللی رو داریم هر چند این کار هم توسط یه گروهی که اونا هم متاسفانه خودشون رو شیعه میدونن انجام شده.. الآن انتظار داریم اونا چه جوابی بدن،،، حفظ امنیت سفارت کشورهای خارجی جزو ابتدایی ترین اصول روابط بین‌الملل محسوب میشه و سفارت جزو خاک یک کشور حساب میشه که متاسفانه ما این اصل رو چندین بار آشکارا نقض کردیم،،، خودمون جای اونا بودیم چه جوابی میدادیم؟

    • بدون نام

      حمله به سفارت انگلیس توسط افرادمعلوم الحال یادتون هست، پاداش هم گرفتند.

    • بدون نام

      تاسف تو سرت بخوره

    • ح

      زمان جوانی دایی داشتیم که همیشه به ما خواهرزاده هاش میگفت در دعوا با بچه محل ها اگر کتک خوردین منم میزنمتان پس تا می تونید بزنید گفتن غلط کردم والدین انها با من
      حالا کار دیپلماسی انگلیسی هم همینطور شده .اونور اهانت و جسارت به یک ملت و کشور و مقدسات میکنن و در رسانه های دنیا بازتاب می دن اینجا یکنفر در خفا عذر خواهی میکند. جای تامل بسیار هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج