۶۸۸۷۱۵
۱۰ نظر
۵۰۱۳
۱۰ نظر
۵۰۱۳
پ

خوابِ آشفته پولداران در پی حذف آزمون تیزهوشان

نایب رئیس مجلس گفت: خواب تعدادی از پولداران آشفته شده و منافع آنها به خطر افتاده است، به همین دلیل شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشکیل جلسه اضطراری قصد دارد مانع اجرای مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شود.

خبرگزاری فارس: به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس عصر امروز در گردهمایی معاونین تربیت بدنی و سلامت ادارات کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور در باشگاه فرهنگیان تبریز با اشاره به نقش ۲۵ درصدی وزارت بهداشت در تأمین سلامت مردم اظهار داشت: ۷۵ درصد دیگر در اختیار خود مردم است لذا باید به سلامت خود بیشتر توجه کنند.

وی با تأکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست نیازمند مشارکت دانش آموزان است، افزود: در این راستا طی روزهای اخیر نهضت کاشت نهال را با کاشت ۳۶ هزار اصله نهال توسط دانش آموز آغاز کرده ایم.

پزشکیان همچنین با اشاره به کمبود منابع مالی در دولت گفت: برای حل مشکلات موجود و بهبود وضعیت جامعه نیازمند مشارکت مردم هستیم.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: ما با تکیه به مثلث علم، مشارکت و باور و ایمان، کوه ها را جابجا کرده و خواهیم توانست کارهای برجسته ای انجام دهیم و تمامی مشکلات را از سر راه خود برداریم.

وی به بررسی های صورت گرفته در خصوص شاخص های اجتماعی تأثیرگذار در سلامت اشاره کرد و گفت: ما نمی توانیم نسبت به تأمین سلامت مردم بی تفاوت باشیم، چرا که ما مسئولیت تأمین سلامت مردم جامعه را برعهده داریم و در این راستا باید با تمام توان تلاش کنیم.

پزشکیان تصریح کرد: در این مملکت نیازی نیست به فکر ثروتمندان و بالای شهری ها بود، بلکه باید به فکر افراد نیازمند و بی بضاعتی باشیم که هر لحظه جانشان در خطر است.

وی در ادامه با انتقاد از تصمیمات اتخاذ شده در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: متأسفانه خواب تعدادی از پولداران آشفته شده و منافع شان به خطر افتاده است، به همین دلیل این شورا با تشکیل جلسه اضطراری قصد دارد مانع اجرای مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در دوره ابتدایی شود.

وی با بیان اینکه برقراری عدالت جزو اصول دین بوده و حمایت از نیازمندان جزو وظایف حاکمیت است، تأکید کرد: بنابراین برای باید دست به دست هم دهیم و با برقراری عدالت در جامعه باید در جهت رفع مشکلات این افراد حرکت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تجربه ثابت کرده هر وقت به نظام اموزشی کشور ورود شده (اهداف و نظرات غیر کارشناسی)نتیجه معکوس بوده . تو رو بخدا این قسمت رو به ... نکشید.یک معلم با ۳۲ سال تدریس.

    • بدون نام

      اگر مسوولان محترم ، امتحانات نهایی کلاس نهم را احیاکنند قدم خوبی برای سواد جوانان برداشته اند....به نظر می رسد مسوولان ، عزم جدی برای حذف کنکور ندارند اگر نه میتوان امتحانات کلاس 11و 12را نهایی کرد و نمرات آن را نمرات کنکور نیز دانست به همین سادگی.....به قطع و یقین ، عزم جدی برای حذف کنکور نبوده ، نیست و نخواهد بود......

    • بدون نام

      خیلی بیجا میکنند. من با بچه ام از کلاس اول تست زنی کار کرده ام و نمیخواهم او را که نابغه است به مدارس عادی بفرستم تا کنار بچه های دیگر که خنگ هستند درس بخواند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از لحنت معلومه من دوتا تیز هوش دارم یکی سال دیگه دانشگاه میرود با سن شانزده سال یکی هم امادگی که خودش خواندن و نوشتن و جمع و تفریق و کل حروف انگلیسی را بلده بنویسد و بخواند و نقشه روبات برای خودش طراحی می کند اما یه بچه متوسط دارم که هوش اجتماعی و دیداریش بسیار بالاست اون ادم تره و دوست داشتنی تر زیاد هم به تست ها اعتماد نکن چون وقتی دخترم قبول شد بیشتر تستها جنبه هوش داشتن و مطلب را جوری بیان کردن که خودم با اینکه ریاضی خواندم تو سوالات مونده بودم و فکر می کردم من از بچه بهتر حالیمه در اخر قبول شد

    • آسمان

      نایب رئیس مجلس تصریح کرد: ما با تکیه به مثلث علم، مشارکت و باور و ایمان، کوه ها را جابجا کرده و خواهیم توانست کارهای برجسته ای انجام دهیم و تمامی مشکلات را از سر راه خود برداریم.(ببخشید کدام کوه؟؟

    • بدون نام

      آقای پزشکیان من پولدار نیستم ولی فرزندم زرنگ و باهوش هست ضریب هوشی اش از شماها هم خیلی بالاتر هست.ولی شما فرزندانتان را می فرستید دانشگاه انگلیس و امریکا. ولی من هزینه فرستادن به مدارس غیر دولتی را هم ندارم تا حداقل بجای نشستن در یک کلاس بالای چهل نفر عمرش را تلف چیزهایی بکنه که بهش آگاهی داره ولی باید بسوزد و بسازد تا کنار سایر دانش آموزان چیزهایی که بلد هست دوباره بشنود و بخواند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا . من هم موافقم.

      • بدون نام

        بهتره مسیر فرزندت را به شکلی پیش ببری که خودش استعدادش را کشف کند و تمایل به موفقیت داشته باشد برادرم از کودکی به مطالب علمی علاقه مند بود و شد دکتر و دخترم نیز در مدرسه تیز هوشان تحصیل می کند معلمها مثل گذشته تدریس نمی کنند و گمان می کنند همه بیرون کلاس می روند و شهریه مدرسه تیز هوشان ناحیه یک شیراز یک و پانصد بوده

    • بدون نام

      چه استدلال بیخود و چرتی؟! خواب پولدارا اشفته نشده اقای دکتر! مدارس غیر انتفاعی با مدیریت مسئولین بازنشسته اموزش و پرورش بی رونق میشن اگه مدارس تیزهوشان دایر باشند... مصوبه شورایعالی خیلی هم درست است. بچه های ما ژن خوب ندارند معلم خصوصی تو خونه بهشون درس بده. ما مجبوریم نگران تحصیل بچه هامون تو مدارس شلوغ و بی کیفیت باشیم...

    • صالحی

      آقای وزیر محترم آموزش و پرورش ، مصوبه یک شبه که بدون کارشناسی و مطالعه صادر نمودید. قابلیت اجرایی و وجه قانونی ندارد.
      مطابق قانون نیازمند تایید شورای انقلاب فرهنگی و امضا ریس جمهور محترم را دارد.
      مطابق فصل هشتم چهار چوب نهادی و نظام اجرای تحول بنیادین آموزش و پرورش:
      برای تحقق اهداف و برنامه های سند ملی آموزش و پرورش در افق چشم انداز،سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت بر برفرآیند تحول بنیادین در دو سطح به شرح زیر صورت می پذیرد:
      بخش اول:سیاست گذاری و تصمیم گیری کلان و نیز ارزیابی و نظارت راهبردی فرآیند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی بر پایه این سند بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج