۶۸۸۷۲۶
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

چشمی: تا صبح هم بازی می‌کردیم، نمی‌باختیم

شاید بتوان گفت استارت ناداوری‌های بن یعقوب در دیدار العین – استقلال از جایی خورد که روزبه چشمی با عبدالرحمن برخوردی کاملاً فوتبالی داشت ولی داور به بازیکن ما کارت زرد نشان داد!

خبر ورزشی: شاید بتوان گفت استارت ناداوری‌های بن یعقوب در دیدار العین - استقلال از جایی خورد که روزبه چشمی با عبدالرحمن برخوردی کاملاً فوتبالی داشت ولی داور به بازیکن ما کارت زرد نشان داد! از آن زمان به بعد بازیکنان استقلال کمی عصبی شدند و در نهایت داور هم یادش افتاد که باید چه بلایی بر سر استقلال بیاورد. روزبه چشمی که یکی از نقش اول‌های بازی با العین بود، درباره این دیدار حرف زد.


بازی سنگینی بود؟


هم سنگین و هم سریع. فوتبال خیلی خوبی بود. فکر می‌کنم اگر داور بازی، آن اتفاقات را رقم نمی‌زد، یکی از زیباترین مسابقات دور رفت لیگ قهرمانان آسیا در هر دو سوی قاره رقم می‌خورد.


حریف‌‌تان هم خوب بازی می‌کرد؟


اتفاقاً به این دلیل است که می‌گویم. العین فوتبال بازی می‌کرد و من اصلاً فکر نمی‌کنم آنها نیازی به حمایت کسی داشتند. العین خیلی خوب در زمین ما جمع می‌شد و خیلی سریع منطقه بازی را تغییر می‌داد. در کل فوتبالی که از العین دیدم، با هر دو تیم دیگر گروه متفاوت بود. العین سبک فوتبال عربی نداشت و خیلی به روز فوتبال بازی می‌کرد.


نتیجه عادلانه بود؟


به هیچ وجه! اینکه می‌گویم آنها فوتبال بلد بودند، دلیل بر برتری‌شان نیست. اتفاقاً بعد از ۲۰ دقیقه ابتدایی که ما هم انتظار حملات پردامنه‌شان را داشتیم، کم‌کم تحت تأثیر بازی خوب بازیکنان ما قرار گرفتند و رفته‌رفته عقب نشستند.


احتمال نمی‌دادید که داور کمی به سود حریف سوت بزند؟


ما در همه دیدارهایی که در خانه رقبای‌مان بازی می‌کنیم، در این‌باره احتیاط را در نظر می‌گیریم ولی در این بازی احتیاط‌مان را چند برابر کرده بودیم. در صحنه پنالتی اول فرشید هیچ کار خاصی نکرد. فقط سر جایش ایستاد و حتی دست‌هایش را هم بالا گرفت که یعنی کاری به بازیکن حریف ندارد ولی داور منتظر چنین لحظه‌ای بود. ما یک گل زده بودیم و کاملاً مشخص بود که استقلال نباید بازی را با پیروزی تمام کند. بعد از گل دوم‌مان هم آن پنالتی را روی احمد خلیل گرفت! داور حتی باید به دلیل شبیه‌سازی به بازیکن العین کارت می‌داد ولی پنالتی گرفت تا بازی برابر شود. فکر کنم اگر گل سوم را می‌زدیم، با توجه به ضیق وقت گل را نمی‌پذیرفت. (خنده)


این حس در بازیکنانی که درون زمین بودند، چه تأثیری داشت؟


طبیعی بود که همه را عصبی کند...


اما کمتر دیدیم که عصبانی شوید یا اصلاً خیلی‌های‌‌تان عصبی نشدید؟


از بیرون زمین هم به ما یادآوری می‌شد که عصبی نشویم. ضمن اینکه بازیکنان باتجربه‌ای مانند امید (ابراهیمی) درون زمین این مسائل را به همه یادآور می‌شدند و از لب خط هم خود آقای شفر ما را در این‌باره متوجه اوضاع می‌کرد. همین که اخراجی ندادیم، نشان‌دهنده این موضوع است.


بازی تلخی شد؟


دقیقاً! هرچه ما و العینی‌ها می‌خواستیم فوتبال بازی کنیم، این داور کار را خراب می‌کرد. البته برای العینی‌ها بد نمی‌شد و آنها از برهم ریختگی اعصاب تیم ما استفاده کردند و گل تساوی را بعد از دقایقی زدند ولی رفته‌رفته حواس‌مان جمع‌تر شد.


یک کارت بی‌دلیل هم گرفتی؟


تنه به تنه من و عبدالرحمن یک برخورد کاملاً معمولی فوتبالی بود که داور به من کارت زرد داد! دقیقه ۲۰، ۲۲ بود که کارت داد. همان‌جا فهمیدم که بازی شرایط عادی ندارد و شب سختی را پیش‌رو داریم.


اما با این همه نباختید و تساوی مهمی گرفتید.


اگر تا صبح هم بازی می‌کردیم، نمی‌باختیم. البته تا جایی که زورمان به حریف می‌رسید. انصافاً العین هم موقعیت‌های خوبی را روی دروازه ما خلق کرد که با آمادگی حسینی از دست داد ولی بازیکنان ما هم می‌توانستند باز هم گل بزنند.


برای بازی برگشت چه پیش‌بینی می‌کنی؟


بازی سختی در پیش داریم. العین یک بار با ما دیدار داشته و حالا می‌داند با چه طرح و برنامه‌ای به تهران بیاید ولی ما هم برای دیدار برگشت برنامه داریم و می‌خواهیم بازی را به شکل خوبی پیش ببریم. البته با حمایت هواداران‌مان.


می‌دانی ‌ای‌اف‌سی تهدید کرده با تخلف در جریان میزبانی از سوی سکوها استقلال را محروم می‌کند؟


بله! از این طریق از هواداران‌مان می‌خواهم در دیدار دوشنبه فقط استقلال را تشویق کنند. البته همه به استادیوم بیایند و با سروصدایی که به راه می‌اندازند، تمرکز تیم حریف را از بین ببرند ولی از آوردن لیزر و مواد محترقه پرهیز کنند. این خیلی بد است که ما از میزبانی محروم شویم. این به ضرر ما و البته خود طرفداران‌مان است که نمی‌توانیم کنار هم باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا اول به این شش تایی ها جنبه بده بعد برنده بشن

    • بدون نام

      ماهم اگه خودمون توپ رابهتون نداده بودیم شماهم تاشب نمی تونستیدگل بزنیدچشمی جون

    • بدون نام

      لنگی جان مگ 6تای الهلال و آقای گل کردن خریبین یادتون رفته؟ همون الهلالو ما کردیمش تو لاک دفاعی و بردیمش. همین العین بخوره بهتون شک نکن 10تا میخورید لنگیا شما با تیمای محلی همگروه هستید . دلتون خوشه

    • بدون نام

      لنگی جان مگ 6تای الهلال و آقای گل کردن خریبین یادتون رفته؟ همون الهلالو ما کردیمش تو لاک دفاعی و بردیمش. همین العین بخوره بهتون شک نکن 10تا میخورید لنگیا شما با تیمای محلی همگروه هستید . دلتون خوشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه جان یادت باشه العین تیم چهارم امارات شده و به خاطر یه سری مسائل سهمیه رو گرفته و الهلال هم اگر اون قدرت سال قبل رو داشت و همون تیم فینالست سال گذشته بود قطعا به شما 12 میزد دیدی که تو ریاض از پس الریان بر نیومد پس انقد دور برندار لطفا یه مثال هس میگه شو دازو قلندر هم بیدار شاهنامه آخرش خوشه یادت هم باشه 3 ساله زیره سایه سرورتون بودید خسته شدبم دیگه از بس پایین رو نگاه کردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج