جاباما
۶۸۸۹۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

غلامی: خداحافظی ام موقت خواهد بود

سرعتی‌زن تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تاکید می‌کنم که اگر کادر فنی به من احتیاج داشته باشد و شرایطم فراهم باشد در خدمت تیم ملی خواهم بود.

خبرگزاری فارس: عادل غلامی درمورد خبر خداحافظی‌اش از تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: در یک ماه گذشته اگر کسی از من سوال می‌کرد که به تیم ملی بازمی‌گردم یا خیر با قاطیعت می‌گفتم بازخواهم گشت، اما در مدت اخیر بسیار با خودم درگیری ذهنی داشتم.

وی ادامه داد: پسرم حالا ۲ سال و نیم است و بسیار اذیت شد. اخیراً هر بار که می‌خواستم به تمرین بروم، حداقل ۱۵ دقیقه مقابل درب منزل باید وی را آرام می‌کردم و سپس از خانه خارج می‌شدم. واقعاً از نظر ذهنی توان و آمادگی این کار را نداشتم. ضمن اینکه برای تیم ملی احتمال داشت ۶ ماه از خانواده دور باشم و آن وقت کار بسیار سخت‌تر هم می‌شد.

سرعتی‌زن تیم والیبال بانک سرمایه خاطرنشان کرد: روز گذشته با ایگور کولاکوویچ صحبت کردم و قرار شد که وی به من استراحت بدهد. در این مدت می‌توانم در اختیاز خانواده‌ام باشم. ضمن اینکه سرمربی تیم ملی هم پیش از این در صحبت‌هایش اعلام کرده بود که من دران محرومیتم را سپری کرده‌ام و برای حضور در تیم ملی مشکلی ندارم.

غلامی ادامه داد: خداحافظی من به نوعی موقت است و اگر در تورنمنت خاصی کادر فنی به من احتیاج داشت، اگر شرایطم فراهم بود با افتخار در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود.

وی درمورد اینکه گفته می‌شود احتمال اجرای قانون ۳ ملی‌پوش برای هر باشگاه موجب شد که از تیم ملی کنار برود یا خیر، تصریح کرد: این موضوع هنوز رسمی نشده است. ضمن اینکه ارتباط دادن تصمیمی که من گرفته‌ام به این موضوع اصلاً قشنگ نیست. من ثابت شده هستم و کارنامه‌ام هم مشخص است.

سرعتی‌زن سابق تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: برای تیم ملی کشورم و جوانانی که در آن حضور خواهند داشت آرزوی موفقیت می‌کنم. بازهم تاکید می‌کنم که اگر کادر فنی برای تورنمنت‌های مهمی مانند جام‌جهانی، انتخابی المپیک یا حتی المپیک به من احتیاج داشته باشد اگر شرایطم فراهم باشد در خدمت تیم ملی خواهم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج