۶۸۸۹۹۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مارول ساخت «پلنگ سیاه ۲» را رسما تایید کرد

پلنگ سیاه باز می‌گردد

وقتی فیلمی در آستانه ورود به چهارمین هفته اکرانش در حال رسیدن به فروش یک میلیارد دلاری است، باید خیلی‌زود آن را برای ساخت قسمت دومش تمدید کرد.

آسمان آبی: وقتی فیلمی در آستانه ورود به چهارمین هفته اکرانش در حال رسیدن به فروش یک میلیارد دلاری است، باید خیلی‌زود آن را برای ساخت قسمت دومش تمدید کرد. این فرمولی است که از هم‌اکنون و به‌طور رسمی درباره فیلم «پلنگ سیاه» پیاده خواهد شد. اکران جهانی این فیلم از اواخر ماه گذشته آغاز شد و این فیلم توانست علاوه بر این‌که نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند، در گیشه نیز عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای را داشته باشد.

«پلنگ سیاه» تاکنون بیش از ۵۱۶میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۹۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. با این میزان موفقیت و فروش برای یک فیلم مستقل ابرقهرمانی حال کمپانی مارول ساخت دنباله آن را نیز رسما تایید و اعلام کرده است. به گزارش زومجی، پس از موفقیت فیلم «پلنگ سیاه» با بازی چادویک بوزمن و مایکل بی جردن، جای تعجبی ندارد که مارول خیلی‌زود ساخت قسمت دوم این فیلم را تایید کند. کوین فایگی در مصاحبه با مجله «اینترتیتمنت ویکلی» ساخت دنباله این فیلم را رسما تایید و اعلام کرده است تا سومین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول مشخص شود. در این مصاحبه،‌ از فایگی درمورد چشم‌انداز دنباله‌های «پلنگ سیاه» پرسیده شد و او در جواب گفت که در حال حاضر دنیای واکاندا در جهان بسیار محبوب شده و بیشتر مورد توجه مردم است. فایگی درمورد فیلم «پلنگ سیاه ۲» گفت: «در حال حاضر ما سرگرم کار روی دنباله فیلم «پلنگ سیاه» هستیم و اکنون چیز بیشتری برای گفتن نیست.

یکی از بخش‌های محبوب من در استودیو مارول این است که درمورد قسمت اول و این‌که چه کارهایی را می‌شود در قسمت دوم انجام بدهیم، صحبت کنیم. مانند قسمت اول فیلم، ما در حال حاضر گفت‌وگوهای بسیار زیادی را درمورد دنباله این فیلم داشته‌ایم. ما ایده‌ها و یک جهت کاملا جامع درمورد کارهایی که می‌خواهیم در فیلم دوم انجام دهیم، در اختیار داریم.» با این اوصاف و در شرایطی که ساخت «پلنگ سیاه ۲» رسما تایید و اعلام شده است، اما اکنون دو سوال بسیار بزرگ و مهم درمورد این فیلم وجود دارد.

سوال اول زمان اکران این فیلم است. مارول در حال حاضر دارای ۹ تاریخ اکران برای ۹ فیلم بدون نام و عنوان خود مشخص کرده است. به نقل از سایت کمیک بوک بهترین سناریو این است که دنباله این فیلم در تابستان سال ۲۰۲۰ یا در تابستان سال ۲۰۲۱ اکران شود. دومین سوال درمورد بازگشت یا بازنگشتن رایان کوگلر، کارگردان و نویسنده «پلنگ سیاه» در دنباله آن است. کوگلر که پیش از این کارگردانی فیلم «کرید» را بر عهده داشت، برای کارگردانی «پلنگ سیاه» تصمیم گرفت که کارگردانی فیلم «کرید ۲» را بر عهده نداشته باشد و برخی نگران هستند تا او باردیگر تصمیم مشابه‌ای را بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج