جاباما
۶۸۹۰۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شجاعیان: فقط به فکر پیروزی هستیم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: ما در امارات مستحق برد بودیم و بعد از آن اتفاقات به تهران برگشتیم و با انگیزه تمرین کردیم تا در بازی فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

خبرگزاری فارس: داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از دیدار این تیم با العین امارات اظهار داشت: ما در امارات مستحق برد بودیم و بعد از آن اتفاقات به تهران برگشتیم و با انگیزه تمرین کردیم تا در بازی فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

شجاعیان تاکید کرد: امیدوار هستیم با بُرد فردا هدیه خوبی به تماشاگران بدهیم و از مردم می خواهم که تا آنجا که امکان دارد تیم ما را تشویق کنند. در این روزها که استقلال شرایط خوبی دارد دوست دارم بگویم که مردم حالا از ما حمایت کنند و از مواد محترقه و بمب دستی استفاده نکنند. اگر کسی با خودش نارنجک آورد تماشاگران به نفرات کنار دستشان این موضوع را منتقل کنند چون کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی روی ایران و میزبانی ما زوم کرده و من امیدوار هستم فردا بازی در سلامت کامل برگزار شود.

خبرنگاری در خصوص کُری‌خوانی مدیر العین از شجاعیان سوال کرد که وی گفت: من این موضوع را نشنیدم ولی اهل کری خواندن نیستم و مطمئن باشید اگر آنها چیزی گفته‌اند ما فردا با عملکردمان این موضوع را برملا می‌کنیم. مطمئناً ما ۱۱ نفر نیستیم و فردا به عنوان نماینده ایران فعالیت خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا استقلال می‌تواند نسبت به بازی رفت مقابل العین شرایط بهتری داشته باشد، گفت: هیچ بازی‌ای آسان نیست ولی ما طبق آنالیزی که داشتیم تمرین کردیم و فردا با استراتژی جلو می‌رویم. این طبیعی است که آنها بیایند و مقابل ما با انگیزه بازی کنند ولی مطمئن باشید هدف استقلال فردا شکست دادن العین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج