۶۸۹۰۲۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

ادینیو: رویای من دیدن رونالدینیو است

مهاجم پیشین مس کرمان و تراکتورسازی رویایش را دیدن رونالدینیو عنوان کرد تا تاثیر این بازیکن روی زندگی‌اش را برایش شرح دهد.

ایسنا: ‌به نقل از اسپورت، در فوتبال ایران بازیکنی مانند رونالدینیو بازی می‌کرد. او مانند رونالدینیوی برزیلی گلزنی و دریبل می‌کرد و بازی‌های درخشانی را به ثبت می‌رساند. با این حال این بازیکن ایرانی نیست و همچون رونالدوینیو ملیتی برزیلی دارد. ادینیو بازیکن کنونی تیم ماکائه، ۹ سال در تیم‌های مس کرمان و تراکتورسازی بازی کرد و لقب رونالدینیوی ایرانی را به خود اختصاص داد.

ادینیو با بازی‌هایش تماشاگران ایرانی را به وجد می‌آورد و حتی ممکن بود تابعیت ایرانی بگیرد. مهاجم برزیلی تنها یک گام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل فاصله داشت و می‌توانست با تیم کارلوس کی‌روش در آن رقابت‌ها شرکت کند اما مدارکش به موقع نرسید و او این فرصت بزرگ را از دست داد.

با این حال برای ادینیو سخت‌ترین لحظه از دست دادن این فرصت نبود بلکه اتفاق رخ داده در یکی از تمرینات تیمش بود. او گفت‌: در یک دوره تیم من در سه بازی پیاپی شکست خورد و در نخستین تمرین پس از این شکست یک گوسفند را به زمین آوردند و سرش را بریدند. خون همه جا پخش شد. روی کفش‌های بازیکنان خون ریخت. من از کاپیتان دلیل این کار را پرسیدم و او گفت‌ که یک آیین مذهبی است تا برایمان شانس بیاورد و دوباره به پیروزی دست یابیم.

سپس رونالدینیوی ایرانی از این حمام خون فرار کرد!

ادینیو در مورد محبوبیتش در ایران گفت‌: بارها صحبت کردم و مردم فکر می‌کنند مبالغه می‌کنم اما به خاطر لقب سنگینی که به من داده بودند در این کشور مورد احترام و عزیز بودم. هر جا می‌رفتم، به خصوص در فرودگاه متوقف می‌شدم. پلیس به کمک من می‌آمد تا بتواند مرا از آن محل خارج کند و به من آسیبی نرسد.

ادینیو در مورد آرزویش گفت‌: در ایران با این لقب بازی می‌کردم اما هنوز نتوانستم با رونالدینیوی اصلی ملاقات کنم تا دوران موفقم تکمیل شود. تنها نمی‌خواهم با او عکس یا از او امضا بگیرم بلکه می‌خواهم او را که آینه من است ببینم. رویای من این است که روزی او را از نزدیک ملاقات کنم و داستانم را برایش شرح دهم که تمام زندگی‌ام تحت تاثیر او قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      اینم از بازیکنای رده هزارم برزیل که توی کشور خودشون ،آرزوی دیدن بازیکنای خودشونو دارن و با پولهای بیت المال ما مردم نیازمند، ثروتمند می شوند و اونوقت ما رو و فرهنگ مذهبی ما رو مسخره می کنند. اونوقت کیروش اجنبی هم می خواست. ملیت اونو ، ایرانی کنه. چقدر ما بدبختیم. اینجاست که باید گفت: سگ بازیکنای ایرانی خودمون ، به هزارتا از اینا می ارزه.

    • مریم

      یاشاسین ادینیو
      عاشقتیم حتی اگه پیشمون نباشی

    • بدون نام

      بنده خدا از توحش فرار کرد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج