۶۸۹۰۲۸
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

توضیح درباره انتشار تصاویر اعضای خانواده معلول

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از وصول شکایت شهرداری این شهر در خصوص ماجرای انتشار تصاویر مربوط به تخریب یک واحد ساختمانی غیرمجاز خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از وصول شکایت شهرداری این شهر در خصوص ماجرای انتشار تصاویر مربوط به تخریب یک واحد ساختمانی غیرمجاز خبر داد.

مصطفی حبیبی دادستان ارومیه با اعلام اینکه قراین و بررسی های اولیه نشان می دهد تصاویر و عکس هایی که از یک خانواده در کنار یک واحد مسکونی تخریب شده منتشر شده در واقع صحنه سازی و نمایش غیر واقعی ماجرا بوده است، گفت: ماجرا آنطور که اعلام شده نبوده و در واقع در آن محل، منزلی از قبل در کار نبوده بلکه زمینی کوچک بوده که پیمانکاری قصد داشته در شب ولادت حضرت فاطمه (س) و جشن ها و مراسم مربوطه، شبانه و به صورت غیرمجاز آن را احداث کند.

دادستان ارومیه افزود: زمین متعلق به همان خانواده ای است که تصاویرشان منتشر شده است. بهزیستی به این خانواده وامی ۶۰ میلیون تومانی داده بوده تا برای خود آپارتمانی بخرند اما آنها اقدام به خرید این زمین می کنند و چون در محدوده غیر مجاز ساخت و ساز بوده، پیمانکار ساختمان قصد داشته شبانه آن را احداث کند که بعد از اطلاع شهرداری نسبت به تخریب آن اقدام شده است.

وی گفت: بعد از تخریب این واحد غیرقانونی، پیمانکار به قصد مظلوم نمایی و تشویش اذهان به آوردن اعضای خانواده که دارای معلولیت هستند اقدام می کند و با گرفتن عکس های ترحم برانگیز در کنار دیوارهای تخریب شده و انتشار آن، ماجرا را به گونه ای القا می کند که گویی شهرداری خانه ای مسکونی و محل سکونت یک خانواده معلول را بر سرشان خراب کرده است.

دادستان ارومیه با تاکید بر اینکه طبق گزارش های اخذ شده، این خانواده در مکان دیگری مستاجر بوده و در روز تخریب به آن محل آورده شده‌اند، از اعلام شکایت شهرداری علیه پیمانکاری که علاوه بر ساخت و ساز غیر مجاز به تشویش اذهان علیه شهرداری ارومیه هم اقدام کرده است، خبر داد.

حبیبی گفت: تصمیم گیر اصلی این صحنه سازی پیمانکار بوده و سایر ابعاد موضوع پس از وصول شکایت شهرداری در دست بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میگم این برترین‌ها چندتا سانسورچی داره؟بنظرم دو تایی داشته باشه چون یکیشون بیشتر کامنتها رو سانسور میکنه و اون یکی بیشتر کامنتها رو میذاره.فقط خداییش روز نفر دوم رو مشخص کنین که در اون روز کامنت بذاریم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین سانسورچی ها هستن که جوانهارو به اینستایا تلگرام میفرستن تا حرفشون رو راحتر به گوش مسئولین برسونن چرا همیشه میخواین مردم فقط از کارهای ناقص مسئولین تعریف بکنن

    • بدون نام

      با عقل جور در میاد. کاملا مشخص هست که عکس ساختگیه.

    • بدون نام

      اخه چرا مردم رو ....فرض میکنین اون خانه حداقل یک ماه بوده که داشتن درست میکردن میگین یک شبه ساخته شده

    • بدون نام

      ماست مالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج