۶۸۹۰۳۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

کفاشیان: زور صداوسیما از ما بیشتر است

سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: زور صداوسیما از ما بیشتر است و زمانی که ما پرزورتر نیستیم نمی‌توانیم حق‌مان را بگیریم.

خبرگزاری تسنیم: علی کفاشیان در حاشیه مراسم افتتاحیه حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال داشتیم و بحث‌مان مربوط به عملکرد تیم‌ها و اینکه مسابقات فصل بعد از چه زمانی آغاز شود، بود. در مورد بحث استاندارسازی باشگاه‌ها نیز مباحثی مطرح شد و همچنین برنامه‌هایی که برای درآمدزایی باشگاه‌ها وجود دارد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود قرار است لیگ برتر فوتسال بعد از جام جهانی برگزار شود، گفت: من نظرم این بود که فوتبال باید از فوتسال جدا باشد. در این بین بعضی‌ها نظرشان این بود که مسابقات لیگ فوتسال بعد از جام جهانی برگزار شود. ما هم روی تاریخ خودمان نظر داشتیم که در نهایت قرار شد یک تاریخ را در میانه دو تاریخ مدنظر انتخاب کنیم. نظر ما تاریخ ۲۷ خرداد بود و تاریخ مدنظر آنها بعد از جام جهانی و تاریخ ۲۵ تیرماه بود که بین این دو تاریخ روزی را انتخاب و در هیئت رئیسه تصویب می‌کنیم.

کفاشیان درباره حضور برخی شرکت‌ها در لیگ برتر فوتسال توضیح داد: از اینکه چه شرکت‌هایی می‌خواهند در این لیگ شرکت کنند، خبر ندارم، اما می‌دانم که سن‌ایچ به‌شدت می‌خواهد بیاید و تیم‌داری کند و همچنین بهبهان علاقه دارد در لیگ بماند. فروش امتیاز کار غیرقانونی نیست و هیچ مشکلی هم ندارد.

سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره اینکه در لیگ دسته یک داورها به دلیل درگیری بین تماشاگران بعضی از بازی‌ها را تعطیل می‌کنند، عنوان کرد: این موضوع خیلی کم بوده است، اما باید نظارت و بررسی بیشتری باشد تا لیگ با شرایط بهتری برگزار شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بعضی از ملی‌پوشان فوتسال اعتقاد دارند یک فرد ایرانی در انتخاب برترین‌های AFC نقش دارد، گفت: انتخاب برترین‌ها دست فدراسیون نیست و با اینکه من رئیس کمیته فوتسال آسیا هم هستم نمی‌توانم در انتخاب‌ها دخالتی داشته باشم. یک گروهی نظر می‌دهند و گروهی فردی را به‌عنوان برترین بازیکن انتخاب می‌کنند.

کفاشیان در واکنش به اینکه فردی به نام اکبری در انتخاب‌ها دست می‌برد، یادآور شد: رئیس کمیته فنی فوتسال آسیا تارقلی‌زاده است و اکبری هم به او کمک می‌کند، اما در انتخاب‌ها نظرات مکتوب جمع می‌شوند و در نهایت تصمیم‌گیری و انتخاب صورت می‌گیرد. من به این موضوع نرسیدم که یک فرد ایرانی بخواهد این کار را انجام بدهد، چون همه چیز مکتوب می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که شما دو سال است که سرپرست کمیته فوتسال هستید و آیا قصد ندارید که حکم ریاست‌تان را دریافت کنید، گفت: در این دنیا همه چیز موقتی است و هیچ حکمی دائمی نیست که بخواهد حکم ما دائمی باشد!

«شما بازنشسته هستید و این مشکلی برای مسئولیت‌تان به وجود نمی‌آورد؟»، سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: در مسئولیت‌هایی که دارم از نظر بازنشستگی و قانونی هیچ مشکی ندارم و از این حیث درگیر مسائل حقوقی نیستم و شرایط لازم را دارم. پستی که من دارم سرپرستی است و بابت آن اصلاً حقوق نمی‌گیرم. بنده حقوق بازنشستگی می‌گیرم و از زمانی که به کمیته فوتسال آمدم حقوق نگرفتم و مشکلی برای اینکه بازنشسته‌ام، وجود ندارد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره عقب افتاد پاداش ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های آسیا، بیان کرد: مگر عقب افتاده؟ جوانیم و ان‌شاءالله کار می‌کنیم و پرداخت می‌کنیم (با خنده). این موضوع دیر یا زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد.

کفاشیان در ادامه با اشاره به موضوع حق پخش تلویزیونی بیان داشت: درباره این مورد باید بگویم که زور صداوسیما از ما بیشتر است و زمانی که ما پرزورتر نیستیم نمی‌توانیم حق‌مان را بگیریم. ما یک مصوبه در هیئت رئیسه داریم که می‌توانیم جلوی پخش مسابقات را بگیریم و مسابقات را اینترنتی نشان دهیم. اگر علاقه مردم به سمت اینترنت بیاید می‌توانیم درآمدزایی داشته باشیم و اگر این اتفاق در فوتبال رخ دهد، ما هم در فوتسال این موضوع را ادامه می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود محمدرضا ساکت را در جلسات اینفانتینو با وزیر ورزش و رئیس جمهوری راه ندادند، خاطرنشان کرد: بنده را هم راه ندادند! اصولاً در تمام دنیا در ملاقات‌های بین‌المللی افراد محدودی در جلسات حضور دارند. اصولاً در ملاقات‌ها فقط رئیس فدراسیون و رئیس فدراسیون جهانی حضور دارند و این صحت ندارد که از این بابت از سوی وزارت فشاری وارد شده باشد. بنده به شخصه زمانی رئیس فدراسیون فوتبال بودم و الان نیازی نیست که در جلسات حضور داشته باشم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در باره اینکه گفته می‌‌شود مدرک تحصیلی ساکت برای پست دبیرکلی مناسب نیست، گفت: قطعاً مدرک ساکت مدرک کارشناسی است و این موضوع قبلاً احراز شده. اگر غیر از این بود او نمی‌توانست در فدراسیون کار کند.

کفاشیان درباره حاشیه‌های زیاد لیگ فوتسال و اینکه چه اقدامی قرار است برای منظم شدن مسابقات اتخاذ شود، تصریح کرد: می‌خواهیم به کمک رسانه‌ها شرایطی ایجاد کنیم که حاشیه‌ها کمتر شود، مخصوصاً در بحث استانداردسازی که خیلی لازم است. هر کسی از استاندارد خارج شود از مربی گرفته تا بازیکن با جریمه روبه‌رو خواهد شد و این‌گونه حاشیه‌ها کمتر می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      دست بالای دست بسیار.اقای کفاشیان چرا ناراحت هستید زور شما به صدا وسیما نرسید!!!!!

    • بدون نام

      کفاشیان وپسرش از مفسدان فوتبال هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج